;
coinex

سامسونگ مشکل هنگ کردن گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را تایید کرد

سامسونگ مشکل هنگ کردن گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را تایید کرد

هنگ کردن گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ یکی از مسائلی است که در رابطه با این گوشی پرچمدار و برادر بزرگ‌ترش خبرساز شده است. در این نوشتار به این موضوع پرداخته‌ایم.

سامسونگ مشکل هنگ گوشی‌ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس پرچمدارش را تایید کرد؛ مشکلی که چند وقت پیش از طرف کاربران فبلت پرچمدار گلکسی نوت 8، مخصوصا در رابطه با مدل‌هایی که شماره سریال‌های SM-N950U و SM-N950/DS را بر روی خود دارند، مطرح شده بود و ظاهرا در هنگام اجرا کردن اپلیکیشن مخاطبان گوشی رخ می‌داده است.

این مشکل چند روز پیش توسط یکی از منابع خبری رسمی سازنده مشهور کره‌ای هم گزارش شد. سامسونگ صحت این معضل را تایید کرده و گفته است که کاربران می‌توانند با بروزرسانی کردن نرم افزار گوشی‌های خود از طریق گوگل پلی استور و سامسونگ گلکسی استور آن را برطرف کنند.

علت هنگ کردن گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس هنوز مشخص نشده، اما سامسونگ گفته است که کاربران برای رفع این مشکل هم باید گزینه Update را از قسمت Navigate to Update نرم افزار گلکسی گوشی‌های خود اجرا کنند تا از این طریق برنامه‌های گوشی‌های اس 8 و اس 8 پلاس را بروزرسانی نمایند. سامسونگ تاکید کرده است که نسخه بروزرسانی نباید قدیمی‌تر از 1.2.00 باشد.

مشکلات مرتبط با قفل کردن گوشی‌های گلکسی نوت 8 از اوایل ماه میلادی جاری مطرح شدند، اما مشکل هنگ کردن گلکسی اس 8 و برادر بزرگ‌ترش به ماه آوریل (فروردین ماه) مرتبط می‌شود، زیرا در آن زمان نیز برخی از کاربران گزارش کردند که گوشی‌های آن‌ها به طور تصادفی قفل کرده و باید مجددا بارگزاری شوند تا کارایی عادی خود را ارائه کنند.

البته گزارش شده بود که این مسئله به دلیل بروز یک مشکل در عملکرد سنسورهای بیومتریک محصولات پرچمدار جدید سامسونگ رخ می‌دهد به این نحو که کارشناسان XDA Developers گفته بودند که در هنگام بروز این مشکل چند لکه سیاه رنگ به مدت کوتاهی قبل از راه اندازی مجدد گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بر روی نمایشگر این محصولات ظاهر می‌شوند.

این احتمال وجود دارد که مشکلاتی که اخیرا در رابطه با هنگ کردن گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس گزارش شده‌اند نیز به دلیل فاکتورهایی مرتبط با عملکرد سنسورهای بیومتریک این گوشی‌ها باشد. سازنده کره‌‌ای گفته است که کاربران می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی رفع این مشکل با 1-800-SAMSUNG تماس بگیرند.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    با سلام
    من دارای گوشی گلکسیs8هستم و میخوام یه موردی رو راجب هنگ کردن این گوشی گزارش کنم تقریبا ساعت 2.30 عصر گوشیمو برداشتمو بااستفاده ازحس گر اثرانگشت قفلشو باز کردمو بعدش wi fiگوشیمو روشن کردم و به اینترنت خونمون وصل شدم بعد وارد گالری گوشیم که شدم گوشیم هنگ کرد و صفحه هیچ تغییری نکردو حدود5 دقیقه بعد که وای فایرو از ترس هک کردن اطلاعتم خاموش کردم صفحه گوشیم سیاه شد و هیچی دیگه از اون موقع بالا نمیاره و یبارهم روشن نشده.(شارژ گوشیم زمان هنگ کردن 53درصد بود)

    پاسخ

    من هم گوشی s8+ دارم که از برنامه بازار برنامه هام رو بروز رسانی کردم .گوشیم هنگ کرد ،مخصوصا قسمت پیامرسان . برنامه بازار رو پاک کردم،و از گوگل پلی برنامه هارو بروز رسانی کردم ،مشکلم ۹۰ درصد حل شد.
    ولی برای اطمینان خاطر برای پیامرسان گوشی از گوگل پلی برنامه textra رو جایگزین پیام رسان کردم که خیلی بهتر هم کار میکنه و امکانات بیشتری میده .
    ضمنا بردم نمایندگی مرکزی سامسونگ زیر زمین چهار سو ‌‌.،گفتند رایگان فلش میکنند و دیگه نباید برنامه بازار رو نصب کنم و هر برنامه ای میخوام رو از گوگل پلی دریافت کنم

    پاسخ