;
coinex

کاهش قیمت اینترنت تا 30 درصد؛ واکنش کاربران به تعرفه‌های جدید اینترنت

کاهش قیمت اینترنت تا 30 درصد؛ واکنش کاربران به تعرفه‌های جدید اینترنت

بعد از تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت پرسرعت غیرحجمی، وزیر ارتباطات در واکنش کابران به تعرفه‌های جدید از کاهش قیمت اینترنت تا 30 درصد خبر داد.

به گزارش تکراتو و به نقل از مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود، به ارائه توضیحات جدیدی درباره قیمت‌های اینترنت پرسرعت ثابت پرداخته است. آذری جهرمی اعلام نمود که اجرای این طرح، کاهش قیمت اینترنت تا 30 درصد را به همراه خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید: اعلام تعرفه های جدید اینترنت ثابت !

 

محمدجواد آذری جهرمی سعی نمود تا به رفع ابهامات موجود درمورد قیمت‌های تعرفه‌ جدید اینترنت ثابت پرسرعت غیرحجمی بپردازد.

کاهش قیمت اینترنت تا 30 درصد

آذری جهرمی اعلام نمود که ابهامات زیادی درباره تعرفه جدید اینترنت ثابت (ADSL ) برای کاربران ایجاد شده است. وی بر کاهش قیمت اینترنت تا 30 درصد تاکید نمود و ادامه داد که در قیاس با تعرفه قبلی، پیش بینی می‌گردد که با اجرای این طرح قیمت‌ها نیز کاهش یابد.

محمد جواد آذری جهرمی به کاربران اعلام نمود که حتی با وجود مفهوم مصرف منصفانه، بیش از ۸۰ درصد کاربران دیگر نیازی به خرید حجم یا پرداخت هزینه اضافه نخواهند داشت.

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سرعت خریداری شده باید به وسیله شرکت‌ها تضمین شود و اشتراک بین تعداد زیاد کاربر در اینجا هیچ معنایی ندارد.

آذری جهرمی از کاربران خواست تا کمی صبور باشند و منتظر باشند تا شرکت‌ها نیز طرح‌های خود را ارائه کنند. وی به کاربران اطمینان خاطر داد که دیدگاه‌های جمع زیادی از مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از کاربرانی که دیدگاههای خود را درباره تعرفه های جدید اینترنت ثابت، به اشتراک گذاشته‌اند، تشکر نمود.

ایجاد اشتغال برای جوانان با ستفاده از سرویس‌های ایرانی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود که اگر از دولت انتظار اشتغال وجود داشته باشد پس لازم است تا همزمان از تولیدات بومی نیز حمایت شود. وی تاکید نمود که جوانان ایرانی همواره توانسته‌اند در عرصه سرویس‌های نوین خوش بدرخشند و لایق حمایت هستند.

محمد جواد آذری جهرمی، استفاده از سرویس‌های ایرانی را برابر با ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم دانست. وی اعلام نمود که به نوبه خود گامی در حمایت از آنها برداشته است و به حمایت مردم هم امیدوار است.

آذری جهرمی از اینکه همه مردم با هم بتوانند موانع را از جلوی پای کسب و کارهای نوپا بردارند و یکی از مشکلات کشور که بیکاری است را حل نمایند، اظها امیدواری نمود.

.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر