;
coinex

آیا این بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس است؟!

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس
بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس منتشر شد و نتایج به ثبت رسیده کمی دور از ذهن است. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا عجیب بودن این بنچمارک را بررسی کنیم.

به گفته فون‌آرنا از آنجایی که نمی‌توان به نتایج بنچمارک منتشر شده چندان اعتماد کرد -به‌راحتی می‌توان در نتایج بنچمارک تقلب کرد- بنابراین، نمی‌توان بااطمینان گفت که این بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس است، اما در هر صورت، این بنچمارک در اکثر منابع خبری تکنولوژی به دستگاه پرچمدار 2018 سری گلکسی S سامسونگ نسبت داده شده است.

مشخصات درج شده در بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس

شایعات می‌گویند که سامسونگ گوشی‌های پرچمدار گلکسی S خود را در اوایل سال آینده معرفی خواهد کرد. این گوشی ساز کره‌ای احتمالا در اواخر فوریه و یا اوایل مارس (اواخر بهمن و یا اوایل اسفند‌ ماه) مدل‌های جدید گلکسی اس 9 را عرضه می‌کند و اگر بتوان این شایعات را درست دانست، پس گوشی‌های گلکسی اس 9 باید در ماه ژانویه (اواخر دی و یا اوایل بهمن) معرفی شوند.

پیش از این نیز گفته می‌شد که سامسونگ آزمایشات اولیه بر روی پرچمداران گلکسی اس 9 خود را آغاز کرده است، گوشی‌هایی که با شماره سریال SM-G960 و SM-G965 همراه خواهد بود و جالب اینجاست که بنچمارک گیک بنچ تازه منتشر شده به شماره سریال آخری مربوط است.

مشخصات درج شده در بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس

مشخص است که نسخه بین المللی گوشی‌های گلکسی اس 9 به چیپست اگزینوس 9810 مجهز خواهند بود. این قطعه سیلیکونی به تازگی توسط سامسونگ معرفی شد. این همان تراشه‌ای است که در گلکسی اس 9 پلاس نیز قدرتنمایی خواهد کرد.

وجود 4 گیگابایت رم در گزارش‌های قبلی نیز عنوان شده بود و به نوعی این بنچمارک نیز آن را تایید می کند. هیچ دلیلی وجود ندارد که به جز صفحه نمایش، تفاوت دیگری در گوشی‌های گلکسی S9 دیده شود. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در لیست بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس دیده می‌شود، اندروید 8.0 اوریو است که این موضوع نیز کاملا قابل پیش بینی بود.

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس در آزمون تک هسته‌ای این بنچمارک امتیاز 1191 را به دست آورد و در آزمون چند هسته‌ای به امتیاز 3835 رسید؛ البته اگر بتوان به این بنچمارک اعتماد کرد!

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام خدمت دوستان بزرگوار. باید دید گلکسی s9چ تفاوتی با بردادر کوچکش داره ایا امکانات نسبت به s8بالاتر ه وقیمت دربازار ایران چطوره سامسونگ اگ بتونه شکل ظاهری رو تعغیر بده عالیه.

    پاسخ