;
coinex

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر)

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته

وب سایت IMDB، پایگاهی است موثق درباره اخبار و اطلاعات مربوط به دنیا هنر هفتم. این وب سایت علاوه بر اینکه یک منبع معتبر در خصوص فیلم‌های سینمایی، هنرپیشگان و دست اندر کاران این هنر است، به صورت منظم و در بازه های مختلف زمانی، اقدام به نشر فهرستی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته می نماید. وب سایت IMDB در حال حاضر تحت مالکیت شرکت آمازون (Amzaon) قرار دارد.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر)

در هفته‌ای که گذشت جدول پرفروشترین فیلمهای هفته شاهد 2 عنوان جدید با نام‌های Muder on the Orient Express و Daddy’s Home Two بود که توانستند با فروشی قابل توجه به صدر جدول پرفروشترین فیلمهای هفته راه پیدا نمایند. فیلم Lady Bird نیز توانست در دومین هفته اکران عمومی خود وارد جدول پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر) شود. پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر) بنا بر اعلام IMDB بر اساس میزان فروش در آخر هفته گذشته عبارتند از:

10. Lady Bird

عنوان دهم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر) به فیلم Lady Bird اختصاص یافت. این فیلم توانست در دومین هفته اکران و نمایش عمومی به فروشی برابر با 1.2 میلیون دلار (معادل 4.8 میلیارد تومان) دست یافته با فروش کلی 1.8 میلیون دلار (معادل 7.2 میلیارد تومان) در دو هفته نمایش، این هنوان را به خود اختصاص دهد.

فیلم Lady Bird یک عنوان سینمایی در ژانر کمدی است. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده گرتا گرویگ (Greta Gerwig) قرار داشته و فیلمنامه آن نیز توسط وی نوشته شده است. از هنرپیشگان حاضر در فیلم Lady Bird می‌توان به سورشا رونان (Saoise Ronan) در نقش کریستین مک فرسون یا Lady Bird، اودیا راش (Odeya Rush) در نقش جنا والتون (Jenna Walton)، کاترین نیوتون (Kathryn Newton) در نقش دارلن (Darlene)، تیموتی چالامه (Timothee Chalamat) در نقش کایل (Kyle)، لاوری متکاف (Laurie Metcalf) در نقش ماریون مک فرسون و جیک مک دورمان (Jake McDorman) در نقش آقای برونو (Bruno) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 33 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

داستان فیلم Lady Bird بر اساس اتفاقات و حوادثی است که برای یک دختر جوان به نام کریستین مک فرسون یا Lady Bird در مدت یک سال اقامت وی در کارولینای شمالی اتفاق می افتد.

9. Happy Death Day

رتبه نهم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر) به فیلم Happy Death Day اختصاص یافت. این فیلم توانست در پهنجمین هفته اکران عمومی خود به فروشی برابر با 1.3 میلیون دلار (معادل  5.2 میلیارد تومان) دست یافته و مکان نهم را در فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته به خود اختصاص دهد. با این ترتیب مجموع فروش کلی این فیلم ترسناک پس از پنج هفته اکران عمومی به رقم 54.9 میلیون دلار (معادل 219.6 میلیارد تومان) رسید.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (13 اکتبر تا 15 اکتبر)

فیلم Happy Death Day یک فیلم در ژانر ترسناک بوده و وظیفه کارگردانی آن بر عهده کریستوفر لاندون (Christopher Landon) قرار داشته است. از هنرپیشگان حاضر در این فیلم می‌توان به جسیکا روث (Jessica Rothe) در نقش تری گلبمن (Tree Gelbman)، اسرائیل بروسارد (Israel Broussard) در نقش کارتر دیویس (Carter David)، روبی موداین (Ruby Modine) در نقش لوری اسپنگلر (Lori Spengler)، لارا کلیفتون (Lara Clifton)، راشل متیوز (Rachel Matthews)، جیسون بیل (Jason Bayle) و راب ملو (Rob Mello) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 36 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

خلاصه داستان

تری گلبمن (Tree Gelbman) با بازی جسیکا روث یک دانش آموز دبیرستانی است که در روز قتل خود تجربه غیر عادی داشته و با بازگشت به زندگی جزئیات این اتفاق ترسناک را به خاطر آورده و تلاش می کند تا هویت قاتل خود را کشف نماید. در انتهای این زندگی دوباره، تری …

8. Blade Runner 2049

عنوان هشتمی در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر) به فیلم Blade Runner 2049 اختصاص یافت. این فیلم که دنباله ای بر فیلم Blade Runner محصول سال 1982 میلادی به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) و نقش آفرینی هریسون فورد (Harrison Ford) است، توانست با فروشی برابر با 1.5 میلیون دلار (معادل 6 میلیارد تومان) در تعطیلات آخر هفته این عنوان را از آن خود نماید. به این ترتیب مجموع فروش این فیلم پس از شش هفته اکران و نمایش عمومی به رقم 88.1 میلیون دلار (معادل 352.4 میلیارد تومان) رسید.

فیلم Blade Runner 2049 یک فیلم در ژانر علمی تخیلی ترسناک بوده و وظیفه کارگردانی آن بر عهده دنیس ویلنوو (Dennis Villeneuve) کارگردان فیلم موفق لالا لند بوده است. ار هنرپیشگان این فیلم می توان به هریسون فورد (Harrison Ford) در نقش ریک دکارد (Rick Deckard)، جرد لتو (Jared Leto) در نقش نیاندر والاس (Niander Wallace)، رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) در نقش مامور کی (K)، آنا د آرماس (Ana de Armas) در نقش جوی (Joi)، دیو باتیستا (Dave Bautista) در نقش سیپر مورتون (Sapper Morton)، رابین رایت (Robin Wright) در نقش ستوان جوشی (Joshi) و ادوارد جیمز اولمس (Edward James Olmos) در نقش گف (Gaff) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 44 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

جستجوهای یک شخصیت جدید بلید رانر با نام مامور کی (K) به دنبال یک راز قدیمی مدفون شده وی را به نشانه‌هایی از بلید رانر قبلی به نام ریک دکارد با بازی هریسون فورد می رساند که بیش از 30 سال از ناپدید شدنش می گذرد…

7. Geostorm

فیلم Geostorm توانست در چهارمین هفته اکران و نمایش عمومی خود فروشی برابر با 1.6 میلیون دلار (معادل 6.4 میلیارد تومان) را تجربه کرده و در ادامه روند نسبتا موفقیت آمیز و قابل قبول فروش خود در گیشه، رتبه هفتم را در جدول پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر) به خود اختصاص دهد. به این ترتیب مجموع کلی فروش این فیلم پس از چهار هفته اکران و نمایش عمومی به رقم 31.7 میلیون دلار (معادل 126.8 میلیارد تومان) رسید.

فیلم Geostorm یک نمونه در ژانر اکشن علمی تخیلی بوده و کارگردانی آن بر عهده دین دولین (Dean Devlin) قرار داشته است. فیلمنامه این فیلم توسط دین دولین و پاول گایو (Paul Guyot) به رشته تحریر درآمده است. از هنرپیشگانی که به نقش آفرینی در این فیلم پرداخته اند می توان به بازیگرانی مانند جرارد باتلر (Gerard Butler) در نقش جیک لاوسن (Jake Lawson)، جیم ستارگس‌ (Jim Sturgess) در نقش مکس لاوسن (Max Lawson)، ابی کورنیش (Abbie Cornish) در نقش سارا ویلسن (Sara Wilson)، الکساندرا ماریا لارا (Alexandra Mari Lara) در نقش اوته فاسبیندر (Ute Fassbinder)، اد هریس (Ed Harris) در نقش لئونارد دکوم (Leonard Dekom) و اندی گارسیا (Andy Garcia) در نقش رئیس جمهور اندرو پالما (Andrew Palma) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 9 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان

سیستم ماهواره‌هایی که برای کنترل آب و هوا و وضعیت جوی زمین طراحی شده اند دچار مشکل شده و در اقدامی ناگهانی حمله به زمین را آغاز می کنند. زمانی بسیار کوتاه باقی مانده تا با شناسایی عوامل اصلی این ایراد و دلیل آن، از نابودی هر آنچه در زمین وجود دارد جلوگیری شود. در این میان …

6. Tyler’s Perry’s Boo 2 : A Madea Halloween

رتبه ششم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر) به فیلم Tyler’s Perry’s Boo 2 : A Madea Halloween اختصاص یافت. این فیلم توانست با فروشی برابر با 2.0 میلیون دلار (معادل 8 میلیارد تومان) این جایگاه را از آن خود نماید. به این ترتیب مجموع فروش کلی فیلم Tyler’s Perry’s Boo 2 : A Madea Halloween به رقم 45.9 میلیون دلار (معادل 183.6 میلیارد تومان) در چهار هفته اکران و نمایش عمومی برسد.

فیلم Tyler’s Perry’s Boo 2 : A Madea Halloween یک فیلم کمدی با مایه هایی از ژانز ترسناک بوده و کارگردانی آن توسط تایلر پری (Tyler Perry) صورت گرفته که علاوه بر این نویسندگی و بازیگری را نیز در این اثر تجربه کرده است. از هنرپیشگان حاضر در فیلم Tyler’s Perry;s Boo 2 : A Madea Halloween علاوه بر تایلر پری در نقش های جو، مدی و برایان، می توان به کیسی دیویس (Casie Davis) در نقش عمه بم (Bam)، پاتریس لاولی (Patrice Lovely) در نقش هاتی (Hattie)، یوسف اراکات (Yousef Erakat) در نقش جوناتان، دایاموند وایت (Diamond White) در نقش تیفانی (Tiffany)، لکسی پنترا (Lexy Panterra) در نقش لئا (Leah)، اندره هال (Andre Hall) در نقش کوینتون (Quinton) و اینانا سارکیس (Innana Sarkis) در نقش گابریلا اشاره کرد.

فیلم Tyler’s Perry’s Boo 2 : A Madea Halloween مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 41 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان

مدی، بم و هاتی به یک ماجراجویی در یک کمپ دور افتاده و متروک پرداخته و زمانی که هیولاها، اجنه و موجودات ترسناک به آنها حمله می کنند، باید به فکر نجات جان خود باشند. در حین این ماجرا…

5. Jigsaw

رتبه پنجم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر) به فیلم ترسناک و دلهره آور Jigsaw اختصاص پیدا کرد. این فیلم توانست با فروشی 3.4 میلیون دلاری (معادل 13.6 میلیارد تومانی) در دومین هفته فروش، این جایگاه را از آن خود نموده و به رتبه پنجم فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی دست یابد. به این ترتیب مجموع فروش فیلم سینمایی Jigsaw در سه هفته اکران و نمایش عمومی به رقم 34.4 میلیون دلار (معادل 137.6 میلیارد تومان) رسید.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (27 اکتبر تا 29 اکتبر)

فیلم سینمایی Jogsaw یک فیلم در ژانر جنایی ترسناک است. کارگردانی آن بر عهده مایکل اسپیریگ (Michael Spierig) و پیتر اسپیریگ (Peter Spierig) بوده و سناریو آن نیز توسط پت گلدفینگر (Pete Goldfinger) و جاش استولبرگ (Josh Stolberg) به نگارش در آمده است. از ستارگان حاضر در فیلم Jigsaw که به نقش آفرینی در آن پرداخته اند، می توان به نامهایی مانند مت پسمور (Matt Passmore) در نقش لوگان نلسون (Logan Nelson)، توبین بل (Tobin Bell) در نقش جیگساو یا جان کرامر، کالوم کیث رنی (Callum Keith Rennie) در نقش کارآگاه هالوران (Halloran)، هانا امیلی اندرسون (Hannah Emily Anderson) در نقش الینور بون ویل (Eleanor Bonneville)، کلی بنت (Cle Bennett) در نقش کارآگاه کیث هانت (Keith Hunt)، لارا ون در فورت (Laura Vandervoort) در نقش آنا و برندون جیمز سیم (Brandon James Sim) اشاره کرد.

فیلم Jigsaw مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 31 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) کارگردانی و تهیه شده است.

خلاصه داستان

در گوشه و کنار شهر اجسادی پیدا شده که هر کدام به نحوی وحشیانه و متفاوت با دیگری به قتل رسیده اند. با شروع تحقیقات توسط ماموران پلیس، تمامی شاهد نشان از حضور یک شخص در پشت پرده این کشتار قرار دارد : جان کرامر. اما نکته جالب اینجاست که 10 سال از مرگ جان کرامر که با لقب جیگساو (نوعی اره) شناخته می شود، می گذرد…

4. A Bad Moms Christmas

عنوان چهارم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر) به فیلم A Bad Moms Christmas اختصاص پیدا کرد. این فیلم توانست با فروشی برابر با 11.5 میلیون دلار (معادل 46 میلیارد تومان) در تعطیلات آخر هفته، میزان کلی فروش خود در هفته گذشته را به 39.8 میلیون دلار (معادل 159.2 میلیارد تومان) رسانده و رتبه چهارم در در فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته به نام خود نماید.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (3 نوامبر تا 5 نوامبر)

فیلم A Bad Moms Christman یک فیلم در ژانر کمدی اکشن است. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده جان لوکاس (Jon Lucas) و اسکات مور (Scott Moore) قرار داشته است. نویسندگی این فیلم نیز بر عهده کارگردانان آن قرار داشته است. از هنرپیشگان حاضر در این فیلم موفق می توان به بازیگرانی چون میلا کنیس (Mila Kunis) در نقش ایمی (Amy)، کریستن بل (Kristen Bell) در نقش کی کی (Kiki)، کاترین هان (Kathryn Hahn) در نقش کارلا (Carla)، کریستین بارانسکی (Christine Baranski) در نقش روث (Ruth)، سوزان ساراندون (Susan Sarandon) در نقش آیسیس (Isis)، کریستینا اپل گیت (Christina Applegate) در نقش گون دولین (Gwendolyn) و شریل هاینس (Cheryl Hines) در نقش سندی (Sandy) اشاره کرد.

فیلم کمدی A Bad Moms Christmas مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 44 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) کارگردانی و تهیه شده است.

خلاصه داستان

این فیلم به بیان طنز گونه بزرگترین چالش سه مادر بسیار پر مشغله و گرفتار که توانایی آنها در زندگی دست کم گرفته شده ، یعنی جشن‌های سال نو و کریمس و همچنین مشکلات آنها در بر آورده کردن انتظارات خانواده در مدیریت این جشن پرداخته و …

3. Murder on the Orient Express

فیلم Murder on the Orient Express توانست در اولین هفته نمایش عمومی خود به فروشی مناسب دست یافته و با درآمدی 28.8 میلیون دلاری (معادل 114.8 میلیارد تومان) رتبه سوم را در فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر) به خود اختصاص دهد.

فیلم Murder on the Orient Express یک فیلم در ژانر درام جنایی است و کارگردانی آن توسط کنث براناگ (Kenneth Branagh) صورت گرفته است. نویسندگی این فیلم نیز بر عهده مایکل گرین (Michael Green) و بر اساس رمانی با همین نام اثر نویسنده مشهور انگلیسی آگاتا کریستی قرار داشته است. از هنرپیشگان حاضر در فیلم سینمایی Murder on the Orient Express می توان به جانی دپ (Johnny Depp) در نقش ادوارد راچت (Edward Ratchett)، پنه لوپه کروز (Penelope Cruz) در نقش پیلار استراوادوس (Pilar Estravados)، کنث براناگ در نقش هرکول پوآرو، ویلم دفو (Willem Defoe) در نقش گرهارد هاردمن (Gerhard Hardman)، جودی دنچ (Judi Dench) در نقش ملکه درگومیروف (Dragomiroff)، جاش گاد (Josh Gad) در نقش هکتور مک کوین (Hector MacQueen)، میشل فایفر (Michelle Pfieffer) در نقش کارولین هابارد (Caroline Hubbard)، لزلی اودوم (Leslie Odmo Jr.) در نقش دکتر ارباتنات (Arbutnot) و دیزی ریدلی (Daisy Ridley) در نقش ماری دبنهام (Mary Debenham) اشاره کرد. فیلم جنایی Murder on the Orient Express مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 54 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (با نظارت والدین) طراحی و ساخته شده است.

خلاصه داستان

مسافرت با یک قطار لوکس و مجلل تبدیل به یک معمای اسرا آمیز می گردد. این فیلم بر اساس نوشته ای به همین نام از آگاتا کریستی ساخته شده و یک کارآگاه خبره (هرکول پوارو با بازی کنث براناگ) به دنبال قاتل در بین 13 مسافر حاضر در آن می پردازد…

2. Daddy’s Home

دومین فیلم در بین پرفروشترین فیلمهای هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر) فیلم Daddy’s Home 2 بود. این فیلم ادامه ای بر فیلم Daddy’s Home است که در سال 2015 میلادی ساخته شده بود. این فیلم توانست با فروشی برابر با 29.7 میلیون دلار (معادل 118.8 میلیارد تومان) در تعطیلات آخر هفته این رتبه را از آن خود نماید.

پرفروشترین فیلمهای هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر)

فیلم Daddy’s Home 2 یک فیلم کمدی بوده و توسط شان اندرس (Swan Anders) کارگردانی شده است. نویسندگی فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده شان اندرس و برایان برنس (Brian Burns) قرار داشته است. از هنرپیشگان حاضر در فیلم Daddy’e Home 2 می توان به ویل فرل (Will Farrell) در نقش برد (Brad)، مارک والبرگ (Mark Wahlberg) در نقش داستی (Dusty)، مل گیبسون (Mel Gibson) در نقش کرت (Kurt)، جان لیتگو (John Lithgow) در نقش دان (Don)، لیندا کاردلینی (Linda Cardellini) در نقش سارا، آلساندرا آمبروزیو (Alessandra Ambrosio) در نقش کارن (Karen)، جان سنا (John Cena) در نقش راجر (Roger) و اون واکارو (Owen Vaccaro) در نقش دایلن (Dylan) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 40 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (با نظارت والدین) طراحی و ساخته شده است.

خلاصه داستان

در فیلم Daddy’s Home 2 مانند قسمت اول، ماجرا بر سر درگیری‌ها و چالش‌های برد (ناپدری) و داستی (پدر واقعی) بر سر سرپرستی و مدیریت پسرشان دیلان در تعطیلات است…

1. Thor : Ragnarok

لقب پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر) با اختلافی فاحش نسبت به فیلم دوم مانند هفته گذشته ، به فیلم Thor : Ragnarok اختصاص پیدا کرد. این فیلم سینمایی یکی دیگر از ساخته‌های شرکت مارول (Marvel) بر اساس شخصیت‌های کتاب‌های مصور (Comic) بوده که مطابق انتظار و مشابه با سایر آثار سینمایی تولید شده بر اساس این کاراکترها، توانسته به موفقیت قابل توجهی در گیشه دست پیدا نماید. فیلم Thor : Ragnarok توانست به فروشی بسیار موفق و برابر با 57.1 میلیون دلار (معادل 228.1 میلیارد تومان) رتبه اول در فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر) را به خود اختصاص دهد. به این ترتیب میزان فروش کلی فیلم Thor : Ragnarok در 2 هفته اکران و نمایش عمومی به رقم قابل توجه 212.1 میلیون دلار (معادل 848.1 میلیارد تومان) رسید.

فیلم Thor : Ragnarok یک فیلم در ژانر اکشن ماجرایی با مایه‌ای از طنز است. کارگردانی این اثر نیز بر عهده تایکا وایتیتی (Taika Waititi) قرار داشته است. نویسندگی سناریو نیز توسط یک تیم متشکل از اریک پیرسون (Eric Pearson)، کرگ کایل (Craig Kyle) و کریستوفر یوست (Christopher Yost) و بر اساس داستان‌های مصوری نوشته استن لی (Stan Lee)، لری لیبر (Larry Lieber) و جک کیربی (Jack Kirby) صورت گرفته است.

هنرپیشگان

از ستارگان بسیار مشهور حاضر در فیلم سینمایی Thor : Ragnarok می‌توان به هنرپیشگانی مانند آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) در نقش اودین (Odin)، کریس همس ورث (Chris Hemsworth) در نقش تور (Thor)، تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در نقش لوکی (Loki)، کیت بلانشت (Kate Blanchett) در نقش هلا (Hela)، ادریس البا (Edris Elba) در نقش هیمدال (Heimdall)، جف گلدبلام (Jeff Goldblum) در نقش استاد بزرگ، تسا تامپسون (Tessa Thompson) در نقش والکیری (Valkyrie)، مارک روفالو (Mark Ruffalo) در نقش بروس بنز و هالک (Bruce Benner / Hulk)، کارل اوربان (Karl Urban) در نقش اسکرج (Skurge)، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در نقش دکتر استرنج (Dr. Strange)، تایکا وایتیتی با دوبله شخصیت کورگ (Korg) و راشل هاوس (Rachel House) در نقش توپاز (Topaz) اشاره کرد.

فیلم Thor : Ragnarok مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 44 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه و تولید شده است و با اقتدار رتبه اول را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (3 نوامبر تا 5 نوامبر) به خود اختصاص داده است.

خلاصه داستان

تور قدرتمند با بازی کریس همس ورث زندانی شده و باید به یک مبارزه مرگبار گلادیاتور وار با دوست و همراه قدیمی خود، هالک با بازی مارک روفالو بپردازد. وی باید در کوتاه ترین زمان ممکن این نبرد را به سود خود به پایان رسانده تا مانع از نابودی سرزمین خود ازگارد (Asgard) و ساکنین آن توسط ملکه بسیار قدرتمند هلا با بازی کیت بلانشت شود.

 

گالری تصاویر پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر)

منبع : IMDB

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر