;
coinex

جزییاتی جدید در رابطه با فناوری تشخیص چهره و اسکنر عنبیه چشم گلکسی اس 9 سامسونگ!

جزییات جدیدی در رابطه با فناوری تشخیص چهره و اسکنر قرنیه چشم گلکسی اس 9 سامسونگ!

سامسونگ سعی دارد که فناوری تشخیص چهره و اسکنر عنبیه چشم گلکسی اس 9 را بهبود بخشد. در این نوشتار به ارائه جزییاتی در این رابطه پرداخته‌ایم.

یکی از منابع خبری گفته است که سازنده بزرگ کره‌ای می‌خواهد نرم افزارهای گوشی جدیدش را ارتقاء دهد تا از این طریق، اسکنر قرنیه چشم و قابلیت تشخیص چهره گلکسی اس 9 بتواند با سرعت بیشتر، صورت و عنبیه چشم کاربر را شناسایی کند.

از آنجایی که اپل گوشی آیفون X خود را با فناوری تشخیص چهره فیس آی دی وارد بازار کرد، چندان تعجب برانگیز نیست که سامسونگ هم بخواهد گوشی پرچمدار بعدی خود را با قابلیت مشابهی به بازار ارائه کند، اما باید به این حقیقت اعتراف کرد که اگر که سازنده کره‌ای فقط بخواهد از طریق اعمال بهینه سازی‌های نرم افزاری در گوشی جدیدش گونه‌ای از فناوری مانند آنچه را که در آیفون X به کار رفته، ارائه دهد؛ محصول جدید این سازنده از این نظر به هیچ وجه یک گوشی پرچمدار تاثیر برانگیز نخواهد بود.

منابع خبری همچنین گفته‌اند که دوربین سلفی و ماژول اسکنر قرنیه چشم به کار رفته در گوشی پرچمدار گلکسی S9 از نظر مشخصات فرق چندان زیادی با دوربین سلفی و ماژول اسکنر عنبیه چشم گلکسی اس 8 ندارد. اگر این مطلب صحت داشته باشد، این دو قابلیت در گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ چهره چندان متمایزی نخواهد داشت، اما در مقایسه با قطعات و فناوری به کار رفته در گلکسی اس 8، عملکرد سریع‌تری را در اختیار کاربران سامسونگ گلکسی اس 9 می‌گذارد.

علاوه بر این، گفته شده است که سامسونگ می‌خواهد گوشی پیشرفته بعدی خود را از نظر قابلیت‌های تصویربرداری و پردازشی نیز بهبود بخشد. گوگل پیکسل 2، اپل آیفون X و هواوی میت 10 پرو از جمله محصولاتی هستند که در زمینه تصویربرداری و قابلیت‌های دوربین تا حد زیادی در مقایسه با مدل‌های قبلی خود بهینه سازی شده‌اند.

گوشی‌های پرچمدار 2017 سامسونگ هم از این نظر، قابلیت‌های بسیار خوبی دارند؛ اما در مقایسه با سه محصول فوق راندمان پایین‌تری را در زمینه عکاسی ارائه می‌کنند، از این رو بعید نیست که سازنده کره‌ای این ویژگی را نیز در گوشی‌های بعدی خود ارتقاء دهد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر