;
coinex

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر)

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته

وب سایت IMDB، پایگاهی است موثق درباره اخبار و اطلاعات مربوط به دنیا هنر هفتم. این وب سایت علاوه بر اینکه یک منبع معتبر در خصوص فیلم‌های سینمایی، هنرپیشگان و دست اندر کاران این هنر است، به صورت منظم و در بازه های مختلف زمانی، اقدام به نشر فهرستی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته می نماید. وب سایت IMDB در حال حاضر تحت مالکیت شرکت آمازون (Amzaon) قرار دارد.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر)

در هفته‌ای که گذشت جدول پرفروشترین فیلمهای هفته شاهد 2 عنوان جدید با نام‌های Wonder و Justice League بود که توانستند با فروشی قابل توجه به صدر جدول پرفروشترین فیلمهای هفته راه پیدا نمایند. فیلم Three Billboards Outside Ebbing , Missouri نیز توانست در دومین هفته اکران عمومی خود وارد جدول پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر) شود. پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر) بنا بر اعلام IMDB بر اساس میزان فروش در آخر هفته گذشته عبارتند از:

 

10. Jigsaw

رتبه دهم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر) به فیلم ترسناک و دلهره آور Jigsaw اختصاص پیدا کرد. این فیلم توانست با فروشی 1.1 میلیون دلاری (معادل 4.4 میلیارد تومانی با احتساب دلار 4.000 تومانی در زمان نگارش مطلب) در چهارمین هفته فروش، این جایگاه را از آن خود نموده و به رتبه دهم در فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی دست یابد. به این ترتیب مجموع فروش فیلم سینمایی Jigsaw در چهار هفته اکران و نمایش عمومی به رقم 36.5 میلیون دلار (معادل 142.4 میلیارد تومان) رسید.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (27 اکتبر تا 29 اکتبر)

فیلم سینمایی Jigsaw یک فیلم در ژانر جنایی ترسناک است. کارگردانی آن بر عهده مایکل اسپیریگ (Michael Spierig) و پیتر اسپیریگ (Peter Spierig) بوده و سناریو آن نیز توسط پت گلدفینگر (Pete Goldfinger) و جاش استولبرگ (Josh Stolberg) به نگارش در آمده است. از ستارگان حاضر در فیلم Jigsaw که به نقش آفرینی در آن پرداخته اند، می توان به نامهایی مانند مت پسمور (Matt Passmore) در نقش لوگان نلسون (Logan Nelson)، توبین بل (Tobin Bell) در نقش جیگساو یا جان کرامر، کالوم کیث رنی (Callum Keith Rennie) در نقش کارآگاه هالوران (Halloran)، هانا امیلی اندرسون (Hannah Emily Anderson) در نقش الینور بون ویل (Eleanor Bonneville)، کلی بنت (Cle Bennett) در نقش کارآگاه کیث هانت (Keith Hunt)، لارا ون در فورت (Laura Vandervoort) در نقش آنا و برندون جیمز سیم (Brandon James Sim) اشاره کرد.

فیلم Jigsaw مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 31 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) کارگردانی و تهیه شده است.

خلاصه داستان

در گوشه و کنار شهر اجسادی پیدا شده که هر کدام به نحوی وحشیانه و متفاوت با دیگری به قتل رسیده اند. با شروع تحقیقات توسط ماموران پلیس، تمامی شاهد نشان از حضور یک شخص در پشت پرده این کشتار قرار دارد : جان کرامر (John Kramer با بازی توبین بل). اما نکته جالب اینجاست که 10 سال از مرگ جان کرامر که با لقب جیگساو (نوعی اره) شناخته می شود، می گذرد…

9. Three Billboard Outside Ebbing , Missouri

فیلم Three Billboard Outside Ebbing , Missouri توانست با فروش مناسب خود در هفته دوم نمایش وارد حدول پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر) شود. این فیلم با فروشی برابر با 1.1 میلیون دلار (معادل 4.4 میلیارد تومان) این رتبه را از آن خود نمود. به این ترتیب مجموع فروش فیلم سینمایی Three Billboard Outside Ebbing , Missouri در دو هفته اکران عمومی و نمایش به رقم 1.5 میلیون دلار (معادل 6 میلیارد تومان) رسید.

پرفروشترین فیملهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر)

فیلم Three Billboard Outside Ebbing , Missouri یک نمونه در ژانز سینمایی درام جنایی با گوشه‌هایی از طنز است. این فیلم توسط ماریتن مک دونا (Michael McDonagh) کارگردانی شده و نویسندگی فیلمنامه آن بر عهده خود کارگردان قرار داشته است. از هنرپیشگان حاضر در فیلم Three Billboard Outside Ebbing , Missouri می‌توان به فرانسس مک دورماند (Frances McDormand) در نقش میلدرد (Mildred)، کالب لندری جونز (Caleb Landry Jones) در نقش رد ولبی (Red Welby)، وودی هارلسون (Woody Harelsson) در نقش ویلوبی (Willoughby)، سم راکول (Sam Rockwell) در نقش دیکسون (Dixon)، ابی کورنیش (Abbie Cornish) در نقش آنه (Anne) و کری کاندون (Kerry Condon) در نقش پملا (Pamela) اشاره کرد.

فیلم Three Billboard Outside Ebbing , Missouri مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 55 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) کارگردانی و تهیه شده است.

خلاصه داستان

ماموران پلیش در حل ماجرای قتل یک دختر به نتیجه نرسیده و نمی‌توانند قاتل را دستگیر نمایند. مادر این دختر (میلدرد با بازی فرانسس مک دورماند) وارد ماجرا شده و با درگیر شدن در یک چالش بزرگ، قصد دارد تا به تنهایی این موضوع را پیگیری نماید و قاتل دختر خویش را شناسایی و دستگیر نماید. در این میان…

8. Lady Bird

عنوان هشتم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر) به فیلم Lady Bird اختصاص یافت. این فیلم توانست در سومین هفته اکران و نمایش عمومی به فروشی برابر با 2.5 میلیون دلار (معادل 10 میلیارد تومان) دست یافته و مانند هفته گذشته با حفظ روند صعودی فروش خود با فروش کلی 4.7 میلیون دلار (معادل 18.8 میلیارد تومان) در سه هفته نمایش و اکران عمومی، این عنوان را به خود اختصاص دهد.

فیلم Lady Bird یک عنوان سینمایی در ژانر کمدی است. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده گرتا گرویگ (Greta Gerwig) قرار داشته و فیلمنامه آن نیز توسط وی نوشته شده است. از هنرپیشگان حاضر در فیلم Lady Bird می‌توان به سورشا رونان (Saoise Ronan) در نقش کریستین مک فرسون یا Lady Bird، اودیا راش (Odeya Rush) در نقش جنا والتون (Jenna Walton)، کاترین نیوتون (Kathryn Newton) در نقش دارلن (Darlene)، تیموتی چالامه (Timothee Chalamat) در نقش کایل (Kyle)، لاوری متکاف (Laurie Metcalf) در نقش ماریون مک فرسون و جیک مک دورمان (Jake McDorman) در نقش آقای برونو (Bruno) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 33 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

داستان فیلم Lady Bird بر اساس اتفاقات و حوادثی است که برای یک دختر جوان به نام کریستین مک فرسون یا Lady Bird در مدت یک سال اقامت وی در کارولینای شمالی اتفاق می افتد.

7. A Bad Moms Christmas

عنوان هفتم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر) به فیلم A Bad Moms Christmas اختصاص پیدا کرد. این فیلم توانست با فروشی برابر با 6.9 میلیون دلار (معادل 27.6 میلیارد تومان) در تعطیلات آخر هفته، میزان کلی فروش خود در سه هفته اکران و نمایش عمومی را به رقم 50.9 میلیون دلار (معادل 203.6 میلیارد تومان) رسانده و رتبه هفتم را در فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته به نام خود نماید.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (3 نوامبر تا 5 نوامبر)

فیلم A Bad Moms Christman یک فیلم در ژانر کمدی اکشن است. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده جان لوکاس (Jon Lucas) و اسکات مور (Scott Moore) قرار داشته است. نویسندگی این فیلم نیز بر عهده کارگردانان آن قرار داشته است. از هنرپیشگان حاضر در این فیلم موفق می توان به بازیگرانی چون میلا کنیس (Mila Kunis) در نقش ایمی (Amy)، کریستن بل (Kristen Bell) در نقش کی کی (Kiki)، کاترین هان (Kathryn Hahn) در نقش کارلا (Carla)، کریستین بارانسکی (Christine Baranski) در نقش روث (Ruth)، سوزان ساراندون (Susan Sarandon) در نقش آیسیس (Isis)، کریستینا اپل گیت (Christina Applegate) در نقش گون دولین (Gwendolyn) و شریل هاینس (Cheryl Hines) در نقش سندی (Sandy) اشاره کرد.

فیلم کمدی A Bad Moms Christmas مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 44 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) کارگردانی و تهیه شده است.

خلاصه داستان

این فیلم به بیان طنز گونه بزرگترین چالش سه مادر بسیار پر مشغله و گرفتار که توانایی آنها در زندگی دست کم گرفته شده ، یعنی جشن‌های سال نو و کریمس و همچنین مشکلات آنها در بر آورده کردن انتظارات خانواده در مدیریت این جشن پرداخته و …

6. The Star

عنوان ششم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر) به فیلم انیمیشن The Star اختصاص یافت. این فیلم توانست با فروشی برابر با 10 میلیون دلار (معادل 40 میلیارد تومان) رتبه ششم را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته به خود اختصاص دهد.

پرفروشترین فیملهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر)

فیلم انیمیشن The Star یک عنوان کمدی ماجرایی است. کارگردانی این فیلم نیز توسط تیموتی رکارت (Timothy Reckart) انجام گرفته و نویسندگی فیلمنامه آن نیز توسط مارلوس کاتکین (Carlos Kotkin) بر اساس داستانی اثر سایمون مور (Simon Moore) به انجام رسیده است. از هنرپیشگانی که در فیلم The Star به ایفای نقش پرداخته و به جای شخصیت های کارتونی موجود در آن صحبت کرده اند، می‌توان به استیون یئون (Steven Yeun) در نقش بو (Bo)، جینا رودریگز (Gina Rodriguez) در نقش ماری (Mary)، زاخاری لوی (Zachary Levi) در نقش جوزف (Joseph)، کیگان مایکل کی (Keegan Michael Key)‌در نقش دیو (Dave)، آیدی برایانت (Aidy Bryant) در نقش روث (Ruth) و همچنین کلی کلارکسون (Kelly Clarckson) خواننده پاپ، در نقش لئا (Leah)، اوپرا وینفری (Oprah Winfery) مجری و برنامه ساز مشهور در نقش دبورا (Deborah)، ماریا کری (Mariah Carey) در نقش ربکا (Rebecca) و تریسی مورگان (Tracy Morgan) در نقش فلیکس (Felix) و تایلر پری (Tyler Perry) در نقش سایرس (Cyrus) اشاره کرد.

فیلم انیمیشن The Star مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 26 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG (مشاهده با نظارت والدین) طراحی، تهیه و اجرا شده است.

خلاصه داستان

داستان فیلم انیمیشن The Star بر اساس ماجراهایی است که برای یک الاغ کوچک ولی بسیار شجاع به نام بو (با بازی استیون سئون) رخ داده و او و دوستان کوچکش را به قهرمانان سال نو و تعطیلات کریسمس تبدیل می کند.

5. Murder on the Orient Express

فیلم Murder on the Orient Express توانست در دومین هفته نمایش عمومی خود مانند هفته اول به فروشی مناسب دست یافته و با درآمدی 13.8 میلیون دلاری (معادل 55.2 میلیارد تومان) رتبه پنجم را در فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر) به خود اختصاص دهد. به این ترتیب میزان کلی فروش این فیلم جنایی اسرار آمیز پس از دو هفته نمایش و اکران عمومی به رقم 51.7 میلیون دلار (معادل 228.4 میلیارد تومان) رسید.

فیلم Murder on the Orient Express یک فیلم در ژانر درام جنایی است و کارگردانی آن توسط کنث براناگ (Kenneth Branagh) صورت گرفته است. نویسندگی این فیلم نیز بر عهده مایکل گرین (Michael Green) و بر اساس رمانی با همین نام اثر نویسنده مشهور انگلیسی آگاتا کریستی قرار داشته است. از هنرپیشگان حاضر در فیلم سینمایی Murder on the Orient Express می توان به جانی دپ (Johnny Depp) در نقش ادوارد راچت (Edward Ratchett)، پنه لوپه کروز (Penelope Cruz) در نقش پیلار استراوادوس (Pilar Estravados)، کنث براناگ در نقش هرکول پوآرو، ویلم دفو (Willem Defoe) در نقش گرهارد هاردمن (Gerhard Hardman)، جودی دنچ (Judi Dench) در نقش ملکه درگومیروف (Dragomiroff)، جاش گاد (Josh Gad) در نقش هکتور مک کوین (Hector MacQueen)، میشل فایفر (Michelle Pfieffer) در نقش کارولین هابارد (Caroline Hubbard)، لزلی اودوم (Leslie Odmo Jr.) در نقش دکتر ارباتنات (Arbutnot) و دیزی ریدلی (Daisy Ridley) در نقش ماری دبنهام (Mary Debenham) اشاره کرد. فیلم جنایی Murder on the Orient Express مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 54 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (با نظارت والدین) طراحی و ساخته شده است.

خلاصه داستان

مسافرت با یک قطار لوکس و مجلل تبدیل به یک معمای اسرا آمیز می گردد. این فیلم بر اساس نوشته ای به همین نام از آگاتا کریستی ساخته شده و یک کارآگاه خبره (هرکول پوارو با بازی کنث براناگ) به دنبال قاتل در بین 13 مسافر حاضر در آن می پردازد…

4. Daddy’s Home

دومین فیلم در بین پرفروشترین فیلمهای هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر) فیلم Daddy’s Home 2 بود. این فیلم ادامه ای بر فیلم Daddy’s Home است که در سال 2015 میلادی ساخته شده بود. این فیلم توانست با فروشی برابر با 14.8 میلیون دلار (معادل 59.2 میلیارد تومان) در تعطیلات آخر هفته این رتبه را از آن خود نماید. به این ترتیب مجموع فروش فیلم Daddy’s Home پس از دو هفته اکران به عدد 50.6 میلیون دلار (معادل 202.4 میلیارد تومان) رسید.

پرفروشترین فیلمهای هفته گذشته (10 نوامبر تا 12 نوامبر)

فیلم Daddy’s Home 2 یک فیلم کمدی بوده و توسط شان اندرس (Swan Anders) کارگردانی شده است. نویسندگی فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده شان اندرس و برایان برنس (Brian Burns) قرار داشته است. از هنرپیشگان حاضر در فیلم Daddy’e Home 2 می توان به ویل فرل (Will Farrell) در نقش برد (Brad)، مارک والبرگ (Mark Wahlberg) در نقش داستی (Dusty)، مل گیبسون (Mel Gibson) در نقش کرت (Kurt)، جان لیتگو (John Lithgow) در نقش دان (Don)، لیندا کاردلینی (Linda Cardellini) در نقش سارا، آلساندرا آمبروزیو (Alessandra Ambrosio) در نقش کارن (Karen)، جان سنا (John Cena) در نقش راجر (Roger) و اون واکارو (Owen Vaccaro) در نقش دایلن (Dylan) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 40 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (با نظارت والدین) طراحی و ساخته شده است.

خلاصه داستان

در فیلم Daddy’s Home 2 مانند قسمت اول، ماجرا بر سر درگیری‌ها و چالش‌های برد (ناپدری) و داستی (پدر واقعی) بر سر سرپرستی و مدیریت پسرشان دیلان در تعطیلات است…

3. Thor : Ragnarok

رتبه سوم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر) به فیلم Thor : Ragnarok اختصاص پیدا کرد. این فیلم سینمایی یکی دیگر از ساخته‌های شرکت مارول (Marvel) بر اساس شخصیت‌های کتاب‌های مصور (Comic) بوده که مطابق انتظار و مشابه با سایر آثار سینمایی تولید شده بر اساس این کاراکترها، توانسته به موفقیت قابل توجهی در گیشه دست پیدا نماید. فیلم Thor : Ragnarok توانست به فروشی موفق و برابر با 21.8 میلیون دلار (معادل 87.2 میلیارد تومان) رسیده و رتبه سوم در فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر) را به خود اختصاص دهد. به این ترتیب میزان فروش کلی فیلم Thor : Ragnarok در 3 هفته اکران و نمایش عمومی به رقم قابل توجه 247.4 میلیون دلار (معادل 989.6 میلیارد تومان) رسید.

فیلم Thor : Ragnarok یک فیلم در ژانر اکشن ماجرایی با مایه‌ای از طنز است. کارگردانی این اثر نیز بر عهده تایکا وایتیتی (Taika Waititi) قرار داشته است. نویسندگی سناریو نیز توسط یک تیم متشکل از اریک پیرسون (Eric Pearson)، کرگ کایل (Craig Kyle) و کریستوفر یوست (Christopher Yost) و بر اساس داستان‌های مصوری نوشته استن لی (Stan Lee)، لری لیبر (Larry Lieber) و جک کیربی (Jack Kirby) صورت گرفته است.

هنرپیشگان

از ستارگان بسیار مشهور حاضر در فیلم سینمایی Thor : Ragnarok می‌توان به هنرپیشگانی مانند آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) در نقش اودین (Odin)، کریس همس ورث (Chris Hemsworth) در نقش تور (Thor)، تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در نقش لوکی (Loki)، کیت بلانشت (Kate Blanchett) در نقش هلا (Hela)، ادریس البا (Edris Elba) در نقش هیمدال (Heimdall)، جف گلدبلام (Jeff Goldblum) در نقش استاد بزرگ، تسا تامپسون (Tessa Thompson) در نقش والکیری (Valkyrie)، مارک روفالو (Mark Ruffalo) در نقش بروس بنز و هالک (Bruce Benner / Hulk)، کارل اوربان (Karl Urban) در نقش اسکرج (Skurge)، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در نقش دکتر استرنج (Dr. Strange)، تایکا وایتیتی با دوبله شخصیت کورگ (Korg) و راشل هاوس (Rachel House) در نقش توپاز (Topaz) اشاره کرد.

فیلم Thor : Ragnarok مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 44 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان

تور قدرتمند با بازی کریس همس ورث زندانی شده و باید به یک مبارزه مرگبار گلادیاتور وار با دوست و همراه قدیمی خود، هالک با بازی مارک روفالو بپردازد. وی باید در کوتاه ترین زمان ممکن این نبرد را به سود خود به پایان رسانده تا مانع از نابودی سرزمین خود ازگارد (Asgard) و ساکنین آن توسط ملکه بسیار قدرتمند هلا با بازی کیت بلانشت شود.

2. Wonder

رتبه دوم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر) به فیلم Wonder اختصاص یافت. این فیلم توانست در هفته اول اکران خود فروشی برابر با 27.1 میلیون دلار (معادل 108.4 میلیارد تومان) را تجربه کرده و این عنوان را به خود اختصاص دهد.

پرفروشترین فیملهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر)

فیلم سینمایی Wonder یک عنوان در ژانر درام بوده و توسط استفن چبوسکی (Stephen Chbosky) کارگردانی شده است. وظیفه نگارش فیلمنامه این اثر نیز بر عهده کارگردان و استیو کونارد (Steve Conard) قرار داشته است. از ستارگان ایفای نقش کرده در فیلم Wonder می‌توان به جولیا رابرتس (Julia Roberts) در نقش ایزابل (Isabel)، اون ویلسون (Owen Wilson) در نقش نیت (Nate)، جیکوب ترمبلی (Jacon Tremblay) در نقش آوگی (Auggie)، ایزابلا ویدوویچ (Izabela Vidovic) در نقش ویا (Via)، داوید دیگز (David Deegs) در نقش آقای براون (Mr. Browne)، مندی پتینکین (Mandy Patinkin) در نقش آقای تاشمن (Mr. Tushman) و نوا جوپ (Noah Jupe) در نقش جک ویل (Jack Will) و اله مک کینون (Elle McKinnon) در نقش شارلوت (Charlotte) اشاره نمود.

فیلم سینمایی Wonder مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 51 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG (تماشا با نظارت والدین) کارگردانی و ساخته شده است.

خلاصه داستان

فیلم Wonder بر اساس داستان پرفروش روزنامه نیویوک تایمز ساخته شده است. این فیلم ماجرای زندگی و مشکلات آگوست پولمان (یا آگی با بازی جیکوب ترمبلی) را بیان کرده که به دلیل مشکلات فیزیکی و بیماری، چهره‌ای نامتعارف و متفاوت با سایرین داشته و برای ورود به مدرسه و حضور در اماکن عمومی دچار مشکلات و ترس‌هایی شده و …

1. Justice League

رتبه نخست در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر) به فیلم ماجرایی و علمی تخیلی لیگ عدالت (Justice League) اختصاص پیدا کرد. این فیلم یک عنوان ابر قهرمانی بوده و بر اساس داستان‌های مصور شرکت DC Comics طراحی و ساخته شده است. ابر قهرمان‌های آشنا مانند بت من، واندر ومن (Wonder Woman)، سوپرمن، فلش (Flash)، آکوامن (Aquaman) و سایبورگ (Cyborg) در این فیلم حضور داشته و موجب شده که فیلم Justice League مانند سایر فیلم‌های مبتنی بر داستان‌های مصور، به موفقیتی بسیار قابل توجه در گیشه دست پیدا نماید. این فیلم توانست در تعطیلات آخر هفته فروشی 96 میلیون دلاری (معادل 384 میلیارد تومان) را به نام خود ثبت نموده و در اولین هفته اکران و نمایش عمومی خود رتبه اول را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر) از آن خود نماید.

پرفروشترین فیملهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر)

فیلم Justice League یک عنوان سینمایی در ژانر اکسن ماجرایی علمی تخیلی بوده و کارگردانی آن توسط زک اسنایدر (Zack Snyder) انجام پذیرفته است. کریس تریو (Chris Terrio)، جاس ودون (Joss Wedon) و همچنین زک اسنایدر نیز فیلمنامه و سناریو این فیلم را بر اساس شخصیت‌های خلق شده توسط نویسندگانی مانند جری سیگل (Jerry Siegel) و جو شاستر (Joe Shuster) خالقان شخصیت سوپرمن، باب کین (Bob Kane) و بیل فینگر (Bill Finger) خالقین شخصیت بتمن، ویلیام مارستون (Willian Moulton Marston) خالق شخصیت واندر ومن و گاردنر فاکس (Gardner Fox) خالق لیگ عدالت به رشته نگارش در آورده اند.

هنرپیشگان

جمع بزرگی از ستارگان فیلم‌های ابر قهرمانی و علمی تخیلی در فیلم Justice League به ایفای نقش پرداخته اند. از هنرپیشگان حاضر در فیلم لیگ عدالت می‌توان به بن افلک (Ben Afleck) در نقش بت من/بروس وین (Bruce Wayne)، هنری کویل (Henry Cavil) در نقش سوپرمن/کلارک کنت (Clark Kent)، گل گدو (Gal Gadot) در نقش واند ومن/دایانا پرینس (Diana Prince)، ازرا میلر (Ezra Miller) در نقش فلش/بری آلن (Barry Allen)، جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش آکوامن/آرتو کوری (Arthur Curry)، ری فیشر (Ray Fisher) در نقش سایبورگ/ویکتور استون (Victor Stone)، جرمی آیرونز (Jeremy Irons) در نقش آلفرد (Alfred)، امی آدامز (Amy Adams) در نقش لوئیز لین (Luis Lane)، دایانا لین (Diana Lane) در نقش مارتا کنت (Martha Kent)، جی. کی. سیمونز (J.K. Simmons) در نقش کمیسر گوردن (Gordon)، امبر هرد (Amber Herd) در نقش مرا (Mera)، کنی نیلسن (Connie Nielsen) در نقش ملکه هیپولیتا (Hyppolita) و جو مورتون (Joe Morton) در نقش سیلاس استون (Silas Stone) و لیزا لون کونگزلی (Lisa Loven Kongsli) در نقش منالیپ (Menalippe) اشاره نمود.

فیلم Justice League مدت زمانی برابر با 2 ساعت داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه و تولید شده است.

خلاصه داستان

بروس وین یا بتمن (با بازی بن افلک) به همراهی سوپرمن یا کلارک کنت (با بازی هنری کویل) و با کمک دوست و متحد جدیدش واندر ومن یا دایانا پرینس (با بازی گل گدو)،‌به جنگ دشمنان جدید رفته که نیرویی بیش از گذشته پیدا کرده و در صدد شکست ابر قهرمانان محبوب داستان هستند.

 

 

گالری تصاویر پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (17 نوامبر تا 19 نوامبر)

 

منبع : IMDB

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر