;
coinex

قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت در آیفون های 2018 اپل

قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت در آیفون های 2018 اپل

گوشی‌های آیفون 2018 از همه نظر با محصولاتی که اپل تا به حال عرضه کرده است، تفاوت دارند. در این نوشتار اطلاعاتی را در مورد این محصولات ارائه کرده‌ایم.

امروزه پیدا کردن یک گوشی اندروید که بتواند دو سیم کارت را پشتیبانی کند، چندان سخت نیست اما متاسفانه در اکوسیستم آی او اس وضعیت به گونه دیگری است به این نحو که اپل هنوز هم یک گوشی دوسیم کارته را ارائه نکرده است. اگرچه مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر مشهور موسسه کی جی آی سکیوریتیز (KGI Securities) گفته است که این وضعیت در سال 2018 میلادی تغییر می‌کند.

مینگ چی کو براساس اطلاعات جدیدی که از سایت خبری مک رومرز (MacRumors) دریافت کرده، اعلام کرده است که گوشی‌های آیفون 2018 اپل با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت وارد می‌شوند به این نحو که هر دو سیم‌کارت به طور همزمان فعال هستند و قابلیت اتصالی LTE+LTE را پشتیبانی می‌کنند.

کارشناسان کی جی آی سکیوریتیز در این رابطه گفته‌اند که برخلاف گوشی‌های DSDS موجود که تنها قابلیت اتصالی LTE+3G را پشتیبانی می‌کنند، گوشی‌های آیفون 2018 با قابلیت پشتیبانی LTE+LTE عرضه می‌شوند تا تجربه ارتباطی بهتری را در اختیار کاربران سیستم عامل آی او اس بگذارند.

انجام چنین تغییراتی در گوشی‌های سال آینده اپل با نحوه کار کردن این کمپانی تطابق دارد. به این نحو که این سازنده مشهور آمریکایی شاید گاهی در ارائه بعضی از ویژگی‌ها نسبت به سایر سازندگان سرعت آهسته‌تری داشته باشد اما زمانی که محصولاتش را به چنین ویژگی‌هایی مجهز می‌کند، روند انجام این بهینه سازی را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد تا بهترین تجربه استفاده را در اختیار کاربرانش بگذارد.

جزییات ارائه شده در این مطلب هنوز تایید نشده‌اند اما نکته مسلم این است که مینگ چی کو سابقه بسیار درخشانی در انتشار اطلاعات دقیق در رابطه با محصولات اپل دارد؛ علاوه بر این باید به این نکته نیز اشاره کرد که هنوز مشخص نیست که آیا آیفون های 2018 اپل با دو پورت سیم کارت عرضه می‌شوند یا مانند ساعت‌های اپل واچ 3، تنها از یک سیم کارت داخلی دارند بهره‌مند خواهند شد.

.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر