;
coinex

پتنت گوشی منحنی شکل سامسونگ ثبت شد؛ جهانی در یک رول کوچک!

پتنت گوشی منحنی شکل سامسونگ ثبت شد؛ جهانی در یک رول کوچک!

سامسونگ یکی از برجسته‌ترین سازندگان دنیای گجت‌های هوشمند و دیجیتال است. این شرکت همیشه ابتکارهای جالبی داشته و اخیرا پتنت یک گوشی منحنی شکل را ثبت کرده است!

سامسونگ در سال 2013 میلادی محصولی را با نام گلکسی راند (Galaxy Round) با یک نمایشگر آمولد انعطاف پذیر در اختیار طرفداران و کاربرانش گذاشت. این سازنده یک سال بعد گوشی گلکسی نوت اج (Galaxy Note Edge) را به عنوان تنها گوشی دارای نمایشگر منحنی شکل وارد بازار کرد.

این دو محصول در تعداد محدودی عرضه شدند. سازنده کره‌ای سپس در سال 2016 میلادی پروسه عرضه گوشی‌های پرچمدار با نمایشگرهای منحنی شکل لبه به لبه خود را شروع کرد و حال پتنت یک گوشی کاملا منحنی شکل را به ثبت رسانیده است. درواقع این نمایشگر می‌تواند به صورت رول جمع و یا باز شود.

 

بیشتر بخوانید: بررسی تفاوت‌های تکنولوژی‌های صفحه نمایش آمولد و پولد

 

پتنت جدید سامسونگ در اداره دارایی‌های بین‌المللی جهانی (WIPO) ثبت شده است. این پتنت گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که یک تجربه کاملا متمایز را در اختیار کاربران می‌گذارد و در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، چسبندگی بسیار بیشتری به دست کاربر دارد.

اسناد موجود نشان می‌دهند که گوشی منحنی شکل سامسونگ به یک نمایشگر منحنی شکل 180 درجه با قابلیت تا شدن در هر جهت، مجهز شده است.

پتنت موبایل منحنی شکل سامسونگ در نوع خود منحصر بفرد است، با این حال هنوز نمی‌توان گفت که آیا سازنده مشهور کره‌ای می‌خواهد محصولی را با این طراحی وارد دنیای واقعی کند یا خیر!

.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر