;
coinex

تصاویری واقعی از گلکسی ای 8 پلاس 2018 سامسونگ منتشر شد

تصاویری واقعی از گلکسی ای 8 پلاس 2018 سامسونگ منتشر شد
دو تصویر واقعی از گوشی سامسونگ گلکسی ای 8 پلاس (Samsung Galaxy A8 Plus) توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو در چین به اشتراک گذاشته شد. به نظر می‌رسد که این کمپانی در محصولات میان رده جدید خود تغییرات قابل ملاحظه‌ای اعمال کرده است.

بر اساس آخرین شایعات منتشر شده، گلکسی A8 پلاس مدل 2018 نام رسمی گوشی هوشمندی است که پیش از این با عنوان گلکسی ای 7 مدل 2018 شناخته می‌شد. در حال حاضر مشخص نیست که چرا چنین نامی برای این محصول جدید انتخاب شده است، اما این اطلاعات کاملا درست و موثق است.

بر اساس همین منبع خبری، گوشی گلکسی ای 5 مدل 2018 نیز با نام سامسونگ گلکسی ای 8 (Galaxy A8) مدل 2018 خودنمایی کرده و نمایشگر کوچکتری نسبت به مدل گلکسی ای 8 پلاس 2018 خواهد داشت.

در تصویر منتشر شده، شاهد گوشی هوشمندی هستیم که که حاشیه‌های باریکی دارد. یک نمایشگر بیکران با نسبت تصویر 18.5 به 9 در پنل جلویی آن قرار گرفته و به نظر می‌رسد که گرانترین عضو از خانواده سری گلکسی ای 2018 سامسونگ خواهد بود.

برخلاف مدل‌های بالارده‌ی سامسونگ، نمایشگر اینفینیتی این دستگاه در کناره‌ها هیچ انحنایی نداشته و بیشتر شبیه به نمایشگر آمولد صفحه تختی بوده که در مدل گلکسی اس 8 اکتیو مورد استفاده قرار گرفته است. همان طور که در شایعات پیش از این نیز شنیده شده بود، هیچ دکمه اصلی هوم در پنل جلویی وجود نداشته و به نظر می‌رسد که یک دوربین دوگانه سلفی برای آن انتخاب شده باشد.

جدا از نام این دستگاه که با تغییراتی همراه شده، شواهد حاکی از آن است که این محصول برای برخی از بازارهای جهانی در نظر گرفته شده است. درواقع سامسونگ قصد دارد تا استراتژی گوشی‌های میان رده خود را نیز سرو سامان داده و برخی از گوشی‌ها را در بازارهای خاصی عرضه کند.

بر اساس گزارش‌های اخیر، سامسونگ گلکسی ای 8 پلاس مدل 2018 ابتدا در آلمان، لهستان و روسیه عرضه شده و سپس به کل بازارهای اروپایی راه خواهد یافت. این در حالیست که اکثر بازارهای آسیایی احتمالا از این مدل محروم مانده و غول کره‌ای به جای آن، گوشی‌های جدید سری گلکسی C را در این منطقه عرضه خواهد کرد.

گوشی‌های سری گلکسی A 2018 احتمالا تنها در همین دو مدل گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس تولید می‌شود. به تازگی برخی از منابع مطلع داخلی سامسونگ اعلام کردند که احتمالا در سال 2018 محصولی با نام گلکسی ای 3 وجود نخواهد داشت. گوشی‌های جدید میان‌رده سامسونگ در اوایل سال 2018 معرفی شده و احتمالا در اواخر زمستان وارد بازار خواهند شد.

آیا تغییرات به وجود آمده در سری گلکسی ای مدل 2018 شما را به عنوان یک مشتری برای خرید آن ترغیب خواهد کرد؟ دیدگاه خود را از طریق بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ببخشید منظورتون از 《《اکثر بازارهای اسیایی احتمالا از این غول کره ای محروم مانده 》》ینی نمیاد ایران؟
    اگه بیاد خیلی خوب میشه و نفر اولی هستم ک میخرم

    پاسخ