;
coinex

رنگ گلکسی اس 9 ؛ پرچمدار 2018 سامسونگ در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود

رنگ گلکسی اس 9 ؛ پرچمدار 2018 سامسونگ در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود
برای بسیاری از خریداران گوشی‌های هوشمند، رنگ گوشی از اهمیت بالایی برخوردار است، به تازگی خبری در فضای آنلاین منتشر شده که گزینه‌های مختلف رنگ گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) را بیان می کند.

اگر خاطرتان باشد، قبل از عرضه گلکسی اس 8 شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد تا پرچمدار 2017 خود را به رنگ ارغوانی و یا بنفش به بازار عرضه کند، اما این اتفاق هرگز به وقوع نپیوست. اکنون به نظر می‌رسد که رنگ بندی گلکسی اس 9 سامسونگ مورد توجه منابع خبری و رسانه‌ها قرار گرفته است.

اخیرا وب‌سایت sammobile در گزارشی رنگ گلکسی S9 سامسونگ را اعلام کرده است. بنا به گفته این منبع خبری، گلکسی اس 9 علاوه بر رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی در یک گزینه رنگی منحصر به فرد خودنمایی خواهد کرد، این رنگ، همان رنگ ارغوانی است که برای گلکی اس 8 شایعه شده بود.

هنوز مشخص نیست که رنگ ارغوانی گلکسی اس 9 دقیقا چگونه خواهد بود، اما گفته می‌شود که این رنگ شاید چیزی شبیه به نسخه آبی تیره در گلکسی نوت 8 باشد.

رنگ گلکسی اس 9 و گزینه‌ای به رنگ بنفش

به احتمال بسیار زیاد، سامسونگ مدل گلکسی S9 خود را با سایه‌ای تیره رنگ از بنفش یا ارغوانی به بازار معرفی خواهد کرد. با اینکه هنوز رنگ واقعی آن مشخص نشده است، اما می‌دانیم که یکی از گزینه‌های رنگی در سری گلکسی اس 9، رنگ ارغوانی خواهد بود.

رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی در گلکسی اس 9 احتمالا همان نمایی را به پرچمدار بعدی سامسونگ می‌دهند که در گوشی گلکسی نوت 8 این کمپانی دیده می‌شود. باید منتظر غافلگیری سامسونگ بود. این کمپانی به احتمال بسیار زیاد، رنگ خاصی را برای سامسونگ گلکسی اس 9 در نظر خواهد گرفت.

رنگ‌های گلکسی اس 8
رنگ‌های گلکسی اس 8

مطمئنا این برند گوشی‌ساز کره‌ای طبق روال گذشته، در همان ابتدا تمامی گزینه‌های رنگی گلکسی اس 9 را در همه بازارهای جهانی در اختیار کاربرانش نخواهد گذاشت. این طور که از شواهد پیداست پنل جلویی گوشی پرچمدار 2018 سامسونگ، به مانند مدل‌های گلکسی اس 8 و نوت 8 در رنگ مشکی خودنمایی می‌کند.

احتمال می‌رود که رنگ قرمز گلکسی اس 9 نیز وجود داشته باشد، اما این گزینه رنگی نیز در زمان عرضه اولیه دیده نخواهد شد.


بیشتر بخوانید:  همه شایعات درباره مشخصات گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس


هنوز هیچ چیز به طور دقیق مورد تایید قرار نگرفته است، منبع این خبر معتقد است که خاکستری و نقره‌ای نیز می‌تواند گزینه‌هایی برای رنگ گلکسی اس 9 باشد. برای جزئیات بیشتر درباره رنگ‌بندی گلکسی S9 همچنان باید منتظر ماند.

شما کدام گزینه را برای رنگ گلکسی اس 9 مناسب‌تر می‌دانید؟

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر