;
coinex

رنگ بندی گلکسی ای 2018؛ جدیدترین میان رده سامسونگ در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟

رنگ بندی گلکسی ای 2018 ؛ جدیدترین میان رده سامسونگ در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟گوشی‌های سری گلکسی ای 2018 سامسونگ از محصولاتی هستند که در رویداد CES 2018 رونمایی ‌می‌شوند. در این نوشتار به بررسی رنگ بندی گلکسی ای 2018 می‌پردازیم.

چند روز پیش مطلبی در مورد رنگ‌هایی که سامسونگ می‌خواهد گوشی پرچمدار بعدی خود را با آن‌ها عرضه کند، منتشر شد. حال عده زیادی از کاربران می‌خواهند بدانند که گوشی‌های سری گلکسی ای 2018 این سازنده مشهور کره‌ای در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شوند. برخی از منابع خبری گفته‌اند که امسال سامسونگ گوشی‌های سری ای جدید خود را در دو مدل با نام‌های گلکسی ای 8 2018 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 عرضه می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: رنگ گلکسی اس ۹ ؛ پرچمدار ۲۰۱۸ سامسونگ در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود

 

این دو محصول به احتمال زیاد همان گوشی‌هایی هستند که چند وقت پیش در مطالبی با نام‌های گلکسی ای 5 2018 و گلکسی ای 7 2017 معرفی شدند. گفته شده است که این دو گوشی در سه رنگ مشکی، طلایی و خاکستری در اختیار کاربران گذاشته می‌شوند.

گوشی‌های سری گلکسی ای 2018 با رنگ‌های گوشی‌های پرچمدار 2018 سامسونگ می‌آیند!

سامسونگ در گذشته هم گوشی‌های سری گلکسی ای خود را در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه کرده بود، از این رو ارائه محصولات جدیدش با این دو رنگ چندان متعجب کننده نیست. با این حال گفته شده است که این گوشی‌های هوشمند در رنگ خاکستری هم عرضه می‌گردد. این امر باعث می‌شود که محصول میان رده جدید غول تکنولوژی کره‌ای از نظر ظاهری فاصله کمتری با محصول پرچمدارش پیدا کند.

نمایشگرهای اینفینیتی دیسپلی (Infinity displays) یکی از ویژگی‌هایی است که گوشی‌های سری گلکسی ای 2018 از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به ارث برده‌اند از این رو می‌توان گفت که عرضه این محصولات با رنگ خاکستری فاصله بین گوشی‌های رده متوسط و پیشرفته سامسونگ را باز هم کمتر می‌کند؛ البته نکته‌ای که باید مد نظر قرار گرفته شود این است که ترکیب‌های رنگ جدید با ترکیب‌های رنگی که دو هفته پیش مطالبی در مورد آن‌ها منتشر شده بود، تطابق ندارند به همین دلیل توصیه می‌کنیم که با چشم تردید به این گفته‌های جدید نگاه کنید.

با همه این تفاسیر این گونه به نظر می‌رسد که مطالب منتشر شده در مورد رنگ بندی جدید گوشی‌های سری گلکسی ای 2018، احتمالا بر مبنای رنگ‌های انتخاب شده برای گوشی‌های سری گلکسی ای 2017 تدوین شده‌اند؛ به همین دلیل بعید نیست که سامسونگ از رنگ‌های دیگری برای تزیین کردن گوشی‌های میان‌رده جدیدش استفاده کند.

عرضه گوشی‌های سری گلکسی ای با همان رنگ‌هایی که گوشی‌های سری گلکسی اس می‌خواهند وارد بازار شوند، یک حرکت منطقی به نظر می‌رسد زیرا این امر به کاربران این باور را منتقل می‌کند که گوشی‌های میان رده و پرچمدار سازنده مشهور کره‌ای حداقل از نظر طراحی فرق خیلی زیادی با یکدیگر ندارند.

همان طور که گفته شد این مطالب هنوز به طور قطعی تایید نشده‌اند به همین دلیل صحت داشتن آن‌ها هنوز مشخص نیست با این حال انتظار می‌رود که رنگ‌های مشکی، طلایی و خاکستری از رنگ‌هایی باشند که سامسونگ می‌خواهد گوشی‌های سری گلکسی ای 2018 خود را با آن‌ها وارد بازار کند.

.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر