;
coinex

ارزش بیت کوین از مرز 15 هزار دلار نیز گذر کرد!

ارزش بیت کوین از مرز 15 هزار دلار نیز گذر کرد!
دیروز در خبرها اعلام شد که ارزش بیت کوین (Bitcoin) به 12 هزار دلار رسیده است و اکنون تنها بعد از گذشت یک روز این ارز رمز نگاری شده با قیمتی بیش از 15000 دلار معامله می‌شود.

ارزش بیت کوین در سال 2017

بیت کوین یک ارز رمزپایه است. درواقع این نوع از ارز، یک واسط مبادله‌ای برای ایمنی بیشتر رمزنگاری شده است. بیتکوین در سال 2009 ایجاد شد و به عنوان اولین ارز رمزپایه غیرمتمرکز کار خود را آغاز کرد.


بیشتر بخوانید: داستان بیتکوین و بلاک چین: تاریخچه پیدایش بیتکوین، امنیت و نحوه سرمایه گذاری در آن


سال 2017 را به راحتی می‌توان سال بیت کوین اعلام کرد. این ارز رمزپایه در ژانویه (دی ماه سال 95) با کمتر از 1000 دلار خرید و فروش می‌شد. در ماه مه (خرداد) ارزش آن به 2000 دلار رسید، در آگوست (مردادماه) با 3000 دلار معامله شد و در ماه اکتبر (ماه مهر)، ارزش ان بالغ بر 5000 دلار بود. ارزش بیت کوین در نوامبر (آبان) 7000 دلار شد و از آن زمان تاکنون، قیمت این ارز رمزنگاری شده به بیش از دوبرابر افزایش یافته است.

در اواخر ماه نوامبر بود که قیمت Bitcoin چیزی در حدود 10 هزار دلار اعلام شد و تنها با گذشت کمی بیش از یک هفته، ارزش آن 50 درصد افزایش یافته است. اگر بخواهیم قیمت 1 بیت کوین را با دلار امروز محاسبه کنیم، قیمت هر بیت کوین در ایران چیزی حدود 63 میلیون تومان خواهد بود.

آیا ارزش بیت کوین قرار است با همین سرعت افزایش پیدا کند؟ هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.

در اوایل این هفته، اعلام شد که بریتانیا و برخی از کشورهای اروپایی قصد دارند تا مقرراتی را برای این ارز رمزنگاری شده تنظیم کنند. باید دید که قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری به چه رقمی خواهد رسید.

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر