;
coinex

مدل ارزان‌تر آیفون X چه شکلی است؟ با آیفون ایکس سی کانسپت آشنا شوید!

مدل ارزان‌تر آیفون X چه شکلی است؟ با آیفون ایکس سی کانسپت آشنا شوید!

اپل امسال آیفون X را در قالب یک محصول گران قیمت و خاص عرضه کرد. ظاهرا این سازنده می‌خواهد مدل ارزان قیمت این گوشی هوشمند را نیز با نام آیفون ایکس سی (iPhone Xc) عرضه کند.

چهار سال پیش در اواخر سال 2013 میلادی، اپل از یک گوشی متفاوت با نام آیفون 5 سی رونمایی کرد؛ محصولی که تفاوت‌های زیادی با سایر گوشی‌های سازنده مشهور آمریکایی داشت. به این نحو که به بدنه‌ای پلاستیکی مجهز شده و با رنگ‌های مختلفی در معرض عموم قرار گرفته بود.

این گوشی هوشمند با رنگ‌های مختلفش علاوه بر این که نسبت به سایر گوشی‌های آیفون کوپرتینو ارزان‌تر بود، نسبت به سایر محصولات اپل، طراحی متفاوتی نیز داشت. حال به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد از سبک طراحی این گوشی هوشمند استفاده کند و آیفون X خود را نیز در یک مدل ارزان‌تر رنگارنگ با نام آیفون ایکس سی (Xc) وارد بازار کند.

آیفون ایکس سی هنوز یک ایده است اما ظاهر فوق العاده ای دارد!

هنوز نمی‌توان با اطمینان در مورد این که آیا اپل می‌خواهد در سال 2018 میلادی یک آیفون پلاستیکی را وارد بازار کند یا خیر، سخنی گفت؛ اما در صورتی که این سازنده مشهور تصمیم داشته باشد که چنین کاری را انجام دهد، می‌توان انتظار داشت که آیفون ایکس سی با ظاهری شبیه به آن چه که در این خبر مشاهده می‌کنید، عرضه شود.

بد نیست بدانید که این تصاویر توسط مارتین هایجک (Martin Hajek)، شخصی که تبهر خاصی در طراحی آیفون‌های زیبای کانسپت دارد، طراحی شده‌اند.

تصاویر زیر نشان می‌دهند که بدنه آیفون ایکس سی از نظر ظاهری شباهت‌هایی به بدنه پلاستیکی براق آیفون 5 سی دارد و قرار است که با رنگ‌های روشن و براق نئونی و طراحی آیفون 10 ساخته شود. استفاده از این سبک طراحی مزایای ویژه و خاص خود را دارد، به این نحو که برای مثال در صورت عرضه شدن این گوشی هوشمند دیگر لازم نیست که نگران ترک خوردن یا شکستن پنل پشتی این محصول باشید و در صورت خراب شدن مبلغی معادل 550 دلار برای تعویض آن بپردازید!

علاوه بر این، به‌کارگیری یک بدنه پلاستیکی رنگارنگ شما را قانع می‌کند که از خرید یک کاور محافظ صرف نظر کنید تا بتوانید رنگ زیبای گوشی خود را به راحتی مشاهده کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر