;
coinex

گوشی LEAGOO S9 با الهام از آیفون X طراحی شده است؛ کپی برابر با اصل!

گوشی LEAGOO S9 با الهام از آیفون X طراحی شده است؛ کپی برابر با اصل!
به نظر می‌رسد که کمپانی LEAGOO روی گوشی جدیدی کار می‌کند که طراحی آن به وضوح از آیفون X (آیفون 10) الهام گرفته شده است. دو تصویر از این دستگاه منتشر شده و گفته می‌شود که با نام LEAGOO S9 وارد بازار خواهد شد.

اگر به دقت به دستگاه مورد نظر نگاهی بندازید، به نظر می‌رسد که در حال دیدن نسخه اندرویدی آیفون X هستید، اما تفاوت‌هایی نیز بین این گوشی و پرچم‌دار جدید اپل وجود دارد. به عنوان مثال یک حسگر اثر انگشت در پنل پشتی آن دیده می شود.

در اطراف صفحه نمایش گوشی LEAGOO S9 حاشیه‌های باریکی دیده می شود. با اینکه حاشیه‌های بکار رفته در اطراف صفحه نمایش باریک هستند، اما نسبت صفحه نمایش به بدنه در این دستگاه کمتر از نسبت نمایشگر به بدنه در اسنشال فون و یا ال جی وی 30 است، هر چند که قیمت این دستگاه به مراتب کمتر از این مدل‌ها خواهد بود.


بیشتر بخوانید:  بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه متعلق به کدام گوشی‌ها است؟


نمایشگر گوشی LEAGOO S9 درست به مانند آیفون 10 دارای ناچ (شکاف) است و گوشه‌های آن نیز درست به مانند محصول جدید کوپرتینو، گرد طراحی شده است. دستگاه از فلز و شیشه طراحی شده و تمامی کلیدهای فیزیکی آن درسمت راست جای گرفته‌اند. احتمالا سینی سیم‌کارت در سمت چپ این گوشی تعبیه شده است.

هنگامی که به پنل پشتی این دستگاه کپی شده از آیفون 10 اپل نگاه می‌کنید، باز هم شباهت‌های زیادی بین این دو مدل خواهید دید.

هنگامی که به پنل پشتی این دستگاه کپی شده از آیفون 10 اپل نگاه می‌کنید، باز هم شباهت‌های زیادی بین این دو مدل خواهید دید. سیستم دوربین دوگانه آن نیز شبیه به آیفون X طراحی شده و در فاصله بین دو سنسور آن، یک فلاش LED قرار گرفته است.

هیچ اطلاعات خاصی در مورد این گوشی وجود ندارد، اما می‌توانید انتظار یک گوشی کاملا مقرون به صرفه و ارزان قیمت را داشته باشید.


بیشتر بخوانید:  بهترین گوشی های ارزان ۲۰۱۷ ؛ مقرون به صرفه اما کارآمد


گوشی LEAGOO S9 به احتمال زیاد از یک پردازنده مدیاتک قدرت می‌گیرد و حداقل 3 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. در حال حاضر مشخصات بیشتری از این دستگاه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر