;
coinex

ال جی جی 7 ؛ گوشی هوشمندی با حاشیه‌های باریک و سنسور تشخیص عنبیه چشم

ال جی جی 7 ؛ گوشی هوشمندی با حاشیه‌های باریک و سنسور تشخیص عنبیه چشم
کمپانی ال جی هرساله گوشی‌های قابل قبولی را به بازار معرفی می کند. پرچمدار سال آینده این شرکت، موبایل ال جی جی 7 (LG G7) خواهد بود، دستگاهی که مطابق با روند فعلی بازار، از حاشیه‌های باریکی در اطراف صفحه نمایش برخوردار می‌شود.

در بین برندهای گوشی‌ساز جهان، ال جی یک نام خاص است. این کمپانی همواره در محصولات جدید خود نوآوری‌های خاصی را به نمایش می‌گذارد. به عنوان مثال این کمپانی در گوشی ال جی وی 10 نمایشگر ثانویه را نشان داد، در ال جی جی 5 سناریویی از گوشی‌های ماژولار را پیاده کرد و ال جی جی فلکس را با طراحی منحنی خاصی به نمایش گذاشت.

اما ال جی معمولا با این همه نوآوری، فروش چندان خوبی را در بازار موبایل تجربه نمی‌کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سود بخش موبایل این شرکت رو به کاهش است و مطمئنا این تولیدکننده به دستگاهی نیاز دارد تا خون تازه‌ای را به رگ‌های این کمپانی تزریق کند.

ال جی در ابتدای ماه جاری میلادی تغییرات بنیادینی را در سیستم مدیریت خود اعمال کرد. Cho Juno، مدیر ارشد اسبق این کمپانی از سمت خود عزل شد و Hwang Jeong-hwan به عنوان مدیر ارشد اجرایی جدید بخش موبایل این شرکت معرفی گردید. در حال حاضر این کمپانی در حال آماده‌سازی پرچم‌دار جدید ال جی جی 7 است.

به تازگی پتنتی از این شرکت کره‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی‌ساز به دنبال سیستم تشخیص عنبیه چشم است که البته متفاوت از فناوری مشابه سامسونگ کار می‌کند.

پتنت جدید ال جی برای فناوری تشخیص عنبیه چشم

بر اساس اطلاعات درج شده در این پتنت، سیستم تشخیص عنبیه چشم اسمارت فون‌های جدید این شرکت می‌توانند با دوربین جلو آنها مطابقت داشته باشند. در واقع هیچ سنسور مجزایی برای این ویژگی در نظر گرفته نمی‌شود و دوربین سلفی می‌تواند از این فناوری پشتیبانی کند.

علاوه بر این، در اسناد این پتنت ذکر شده که سنسور تشخیص عنبیه چشم می تواند دقت خود را منطبق با شرایط و محیط‌های مختلف و همچنین در فواصل مختلف با سرعت مناسب، تنظیم کند. حتی گفته می‌شود که این فناوری قادر خواهد بود تا در محیط‌های کاملا تاریک نیز عنبیه چشم کاربر را تشخیص داده و قفل گوشی را باز کند.

گفته می‌شود که موبایل ال جی جی 7 در نیمه اول سال 2018 و به منظور رقابت با سامسونگ گلکسی اس 9 وارد بازار خواهد شد. نمایشگر بدون حاشیه و چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام از دیگر مشخصات احتمالی این محصول جدید است. گوشی LG G7 به احتمال بسیار زیاد در نمایشگاه MWC 2018 به روی صحنه خواهد رفت و مسلما یکی از بهترین گوشی های ال جی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر