;
coinex

عرضه 34.4 میلیون ساعت هوشمند اپل واچ ؛ نیمی از فروش جهانی برای کوپرتینو!

در حالی که بازار ساعت‌های هوشمند جهان پر است از برندها و نام‌های مختلف، اما به نظر می‌رسد که اپل در بلندترین جایگاه از این صنعت ایستاده است. عرضه 34.4 میلیون ساعت هوشمند اپل واچ این موضوع را تایید می‌کند.

منبعی که این خبر را منتشر کرده است، می‌گوید که در ایمیلی که برای وب‌سایت خبری Mashable ارسال شده، اپل ظاهرا ادعا کرده که تاکنون چیزی در حدود 34.4 میلیون دستگاه اپل واچ را به بازارهای جهانی عرضه کرده است.

در واقع به ادعای شخصی که این خبر را اعلام کرده است، اپل تاکنون چیزی بیش از نیمی از ساعت‌های هوشمندی که تا به حال در جهان عرضه شده است را به فروش رسانده است. او می‌گوید:

اپل 34.4 میلیون ساعت هوشمند اپل واچ را از زمانی که در سال 2015 وارد این صنعت شد، در سراسر جهان به فروش رسانده است. به عبارت دیگر، 51.6 درصد از کل ساعت‌های هوشمندی که تاکنون عرضه شده، توسط اپل ساخته شده‌اند.

اپل همواره یکی از بهترین ساعت های هوشمند جهان را به بازار عرضه کرده است، اما این گفته کمی اغراق آمیز به نظر می‌رسد، چراکه در طی این دو سال که از ورود کوپرتینو به بازار ساعت‌های هوشمند می‌گذرد، اپل هیچ‌گاه رقم قابل ملاحظه‌ای از فروش این گجت‌های خود گزارش نکرده است.


بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۱۷ ؛ چه برندهایی بهترین کارآیی را دارند؟


البته این برای اولین بار نیست که از سلطه اپل بر بازار ساعت‌های هوشمند می‌شنویم. این شرکت به تازگی نسل سوم از اپل واچ را معرفی کرد. در اپل واچ 3 کوپرتینویی‌ها پشتیبانی از شبکه LTE را به این گجت اضافه کردند و بنابراین دیگر کاربرنیازی ندارد که برای برقراری تماس به آیفون خود متصل شود.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر