;
coinex

منتظر معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در نمایشگاه MWC 2018 باشید

به نظر می‌رسد که معرفی گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) در کنفرانس جهانی موبایل امسال (نمایشگاه MWC 2018) انجام شود.
به نظر می‌رسد که معرفی گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) در کنفرانس جهانی موبایل امسال (نمایشگاه MWC 2018) انجام شود.

با توجه به مشکلاتی که برای باتری گلکسی نوت 7 در سال گذشته اتفاق افتاد، سامسونگ مجبور شد تا پرچم‌داران 2017 سری گلکسی S خود را با اندکی تاخیر معرفی کند. گوشی‌های گلکسی اس 8 به جای آنکه در کنگره جانی موبایل رونمایی شوند، در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین ماه) با برگزاری رویدادی اختصاصی در شهر نیویورک معرفی شدند.

اکنون بر اساس اطلاعات تازه‌ای که از رسانه‌های کره‌ای به دست آمده، سامسونگ قصد دارد تا معرفی گلکسی اس 9 و مدل بزرگتر اس 9 پلاس را در نمایشگاه MWC 2018 انجام دهد. در واقع گفته می‌شود که هر دو گوشی پرچمدار جدید سامسونگ در رویدادی با نام Galaxy Unpacked 2018 که در تاریخ 27 فوریه (8 اسفند ماه 96) برگزار خواهد شد، رونمایی می شوند.

نمایشگاه  ام دبلیو سی 2018 از تاریخ 26 فوریه (7 اسفند) آغاز شده و تا روز اول ماه مارس (10 اسفند) ادامه خواهد داشت. این رویداد بزرگ که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تکنولوژی در جهان است، در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود. این پلتفرمی است که سامسونگ تاکنون برای معرفی اکثر پرچم داران خود همچون گلکسی اس 5، گلکسی اس 6 و گلکسی اس 7 از آن استفاده کرده است.

بر اساس گزارش‌های اخیر، گویا سامسونگ از همین موقعیت در سال 2018 نیز استفاده کرده و معرفی گلکسی اس 9 را در همین رویداد انجام داده و به احتمال زیاد تا اواسط ماه مارس (اواخر اسفند امسال و یا اوایل بهار 97) آن را به بازار عرضه کند.


بیشتر بخوانید:  هر آنچه از نمایشگاه MWC 2018 انتظار داریم


پیش از این گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد سامسونگ قصد دارد تا برای رقابت با آیفون X (آیفون 10) پرچمداران گلکسی اس 2018 را با شروع سال آینده معرفی کند، اما اکنون تقریبا مطمئن هستیم که این دستگاه‌ها در نمایشگاه CES 2018 رونمایی نخواهند شد و رویداد بعدی که در بارسلونا خواهد بود، میزبان گوشی‌های پرچمدار 2018 سامسونگ است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر