;
coinex

آیا پولی شدن تلگرام واقعیت دارد؟

 

آیا پولی شدن تلگرام واقعیت دارد؟

مدیرعامل شرکت تلگرام اعلام نمود که این شبکه اجتماعی به صورت غیرانتفاعی فعالیت می‌کند و در ادامه از پولی شدن تلگرام تا اوایل سال آینده خبر داد. به گفته وی برخی از سرویس‌های تلگرام پولی خواهد شد.

پیام رسان تلگرام از ابتدای پیدایش آن تاکنون طرفداران زیادی داشته و تعداد زیادی از مردم در تمام نقاط جهان نیز از آن استفاده می‌کنند. این شبکه اجتماعی مخصوصا در ایران طرفداران بسیاری دارد.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایران جیب، پاول دوورف، مدیرعامل شرکت تلگرام اعلام کرده است که تاکنون پیشنهادات زیادی برای خرید این این پیام رسان به وی شده است. وی از پیشنهادات 3 تا 5 میلیارد دلاری سخن گفت وادامه داد که تلگرام را حتی به قیمت 20 میلیارد دلار هم نمی‌فروشد!

شبکه اجتماعی تلگرام هم اکنون در سراسر جهان حدود 180 میلیون کاربر دارد و از این میزان حدود 40 میلیون نفر آنها ایرانی هستند.

هدف از پولی شدن تلگرام

پاول دوورف همچنین در ادامه در مورد پولی شدن تلگرام سخن گفت و ادامه داد که از اوایل سال آینده پولی شدن تلگرام جدی خواهد شد. وی هدف از پولی شدن تلگرام و برخی سرویس‌های آن را تامین هزینه‌های توسعه این شبکه اجتماعی اعلام نمود.

صاحبان بسیاری از شبکه‌های اجتماعی بزرگ مانند واتساپ و اسکایپ در برابر پیشنهادات خریدی که از سایر شرکت‌های بزرگ دریافت کرده‌اند تسلیم شده و این شبکه‌ها را فروخته‌اند.

اما مدیر پیام رسان تلگرام اعلام نمود که وی قصد فروش تلگرام را ندارد و می‌خواهد سرویس‌های آن را پولی کند و پیشنهاداتی که برای خرید این شبکه اجتماعی از طرف بعضی اسامی بزرگ فعال در سیلیکون ولی آمریکا دریافت کرده است را رد نموده.

وی هیچ نامی از خریدارن این پیام رسان نبرده است و فقط در مورد پیشنهادات ارائه شده‌ی آنها که چیزی بین 3 تا 5 میلیارد دلار بوده است، سخن گفت و ادامه داد که قصد فروش این پیام رسان را ندارد و می‌خواهد فرایند پولی شدن تلگرام را آغاز کند.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر