;
coinex

سامسونگ و ال جی در نمایشگاه CES 2018 گوشی‌های میان رده خود را معرفی می‌کنند

سامسونگ و ال جی در نمایشگاه CES 2018 گوشی‌های میان رده خود را معرفی می‌کنند
نمایشگاه سی ای اس که هر ساله شاهد حضور برندهای بزرگی در صنایع الکترونیک است، امسال نیز در لاس وگاس میزبان نام‌های بزرگی خواهد بود. سامسونگ و ال جی دو برنده کره‌ای معروفند که به نظر می‌رسد در این رویداد، جدیدترین و بهترین گوشی‌های میان رده خود را معرفی کنند.

نمایشگاه CES 2018 یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری در سراسر جهان است و هرساله محصولات جدیدی از کمپانی‌های بزرگ در آن رونمایی می‌شود. شما می‌توانید در لینک زیر کمپانی‌های شرکت کننده در این نمایشگاه را ببینید.


بیشتر بخوانید:  هر آنچه از نمایشگاه CES 2018 انتظار داریم


سامسونگ و ال جی نیز مطابق برنامه هرساله، در این رویداد شرکت خواهند کرد، اما به جای آنکه پرچم‌داران بزرگ 2018 خود را معرفی کنند، گوشی‌های میان رده خود را به روی صحنه لاس وگاس خواهند فرستاد. به نظر می‌رسد که بزرگان این دو خانواده در نمایشگاه MWC 2018 خودنمایی کنند.

بر اساس گزارش androidauthority، بهترین میان رده‌های سامسونگ و ال جی در لاس وگاس خواهند بود. سامسونگ با مدل‌های جدید گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 پا به این نمایشگاه می‌گذارد و ال جی نیز قصد دارد گوشی میان رده ال جی K10 مدل 2018 را معرفی کند.

گلکسی ای 8 سامسونگ مدل جدیدی است که در سال آینده به جای گلکسی ای 5 و گلکسی ای 7 راهی بازار خواهد شد، گوشی‌های هوشمندی که با نمایشگر اینفینیتی با نسبت تصویر 18 به 9 تولید شده و به نظر می‌رسد که قیمت بالاتری نسبت به دیگر رقبا داشته باشند.

ال جی هم به نظر می‌رسد با گوشی ال جی کا 10 وارد وگاس خواهد شد؛ یک جانشین از مدلی که در ژانویه 2016 معرفی شد. شایعات می‌گویند که ال جی K10 مدل 2018 دارای یک صفحه نمایش 5.3 اینچی فول اچ دی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی جدید، ممکن است که اولین محصول میان رده ال جی باشد که با سیستم پرداخت موبایلی ال جی، LG Pay، تطابق دارد.

انتظار می‌رود که هر دو گوشی‌ ال جی و سامسونگ بعد از معرفی در نمایشگاه سی ای اس 2018، در اواخر ژانویه (اوایل بهمن ماه) برای فروش به بازارهای جهانی عرضه شوند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر