;
coinex

ساعت هوشمند اپل واچ جان یکنفر را از مرگ نجات داد!

ساعت هوشمند اپل واچ جان یکنفر را از مرگ نجات داد!
تکنولوژی فقط قرار نیست که روابط عاطفی عصر ارتباطات را سردتر کند، بلکه می‌‌تواند جان انسان‌ها را نیز نجات دهد. ساعت هوشمند اپل واچ جان کاربر خود را از مرگ نجات داد.

در طی سال‌هایی که از تولید اپل واچ می گذرد، این برای اولین بار است که می شنویم این ساعت هوشمند توانسته تا جان کاربر خود را نجات دهد و این می‌تواند عملکرد مثبتی برای این گجت هوشمند باشد.

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، اسکات کیلین (Scott Killian)، قهرمان این داستان است. او بعد از 50 آزمایش مختلف که برای تست سلامتی خود انجام می‌دهد، متوجه می‌شود که همه چیز به خوبی در حال کار کردن است و بدن او هیچ مشکلی را نشان نمی‌دهد، اما بعد از گذشت یک شبانه روز هنگامی که اسکات در خواب بوده است، اپل واچ او بر اساس الگوی خواب که از طریق یک اپلیکیشنی به نام HeartWatch ردیابی می‌شود. در هنگام استراحت فرد به او هشدار می‌دهد که ضربان قلبش در طول خواب افزایش یافته است.

اسکات همچنین از سوء هاضمه خفیفی نیز رنج می‌برد که یکی از نشانه‌های بالقوه برای حمله قلبی است؛ بنابراین او سریعا به بیمارستان مراجعه کرده و در بخش اورژانس مورد آزمایش قرار می‌گیرد. جالب اینجاست که علی‌رغم ثبت ضربان قلب بالا توسط ساعت اپل واچ، آزمایشات مجددا حالت عادی را نشان می دهد.

تنها پس از انجام آزمایش خون، آنزیم بالایی در خون او کشف می‌شود که به حمله قلبی اشاره می‌کند. اسکات کیلین در مصاحبه‌ای که با یکی از وب‌سایت‌های خبری داشته، از قول جراح خود می‌گوید:

اگر من خوابیده بودم و اپل واچ با هشدار خود مرا از خواب بیدار نمی‌کرد، شاید در خواب می‌مردم.

با این تفاسیر، اسکات کیلین باید باقی حیات خود را مدیون ساعت هوشمند اپل باشد! بدون شک اپل واچ یکی از بهترین ساعت های هوشمند جهان است.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر