;
coinex

رندری از قاب گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس طراحی آنها را به نمایش گذاشت

رندری از قاب گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس طراحی آنها را به نمایش گذاشت
گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در رندرهای جدیدی که از قاب الیکسار (Olixar) ارائه شده است، خودنمایی کرده و طراحی خود را به معرض نمایش گذاشتند.

این دو دستگاه در رنگی کاملا خاکستری خودنمایی کرده و به گفته منبع این خبر، اعتبار بیشتری نسبت به شایعات منتشر شده قبلی دارد. گلکسی اس 9 کوچکتر بوده و ظاهر آن شبیه‌تر به گلکسی اس 8 سامسونگ است.

هر دو دستگاه در پنل پشتی خود دارای یک حسگر اثر انگشت هستند که به صورت عمودی و درست در زیر ماژول دوربین اصلی قرار گرفته است. شاید تنها تفاوت فاحش در ظاهر پرچمداران جدید سری گلکسی S همین موقعیت قرارگیری متفاوت این سنسور است.

حسگر اثر انگشت در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به صورت افقی در سمت راست دوربین عقب جاسازی شده بود و اکنون این وضعیت کمی تغییر کرده است.

طراحی پنل جلو نیز تفاوتی با نسل فعلی گلکسی اس 8 ندارد. همان نمایشگر اینفینیتی یا بیکران سامسونگ در آنها دیده می‌شود و البته حاشیه‌های بسیار ظریفی که نسبت صفحه نمایش به بدنه در این دو گوشی هوشمند را به بیش از 85 درصد رسانده است.

یک دکمه اختصاصی بیکسبی نیز در سمت چپ و در زیر دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته است. هر دو دستگاه در پنل جلو به یک دوربین مجهز شده و گوشه‌های فریم آنها کمی گردتر از گلکسی نوت 8 طراحی شده است.

به نظر می‌رسد که سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس اولین گوشی‌های هوششمند مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 خواهند بود و البته نسخه بین المللی آنها با اگزینوس 9810 قدرتنمایی خواهد کرد.

هر دو دستگاه در تاریخ 27 فوریه (8 اسفندماه) به طور رسمی و در طول برگزاری نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد. منتظر بهترین گوشی‌های پرچمدار 2018 باشید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر