;
coinex

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر)

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته

در این نوشته به معرفی و بررسی اجمالی پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) از نگاه مجله متعبر IMDB خواهیم پرداخت…

وب سایت IMDB، پایگاهی است موثق درباره اخبار و اطلاعات مربوط به دنیای هنر هفتم که به صورت منظم و در بازه‌های مختلف زمانی، فهرستی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته منتشر می‌کند. IMDB در حال حاضر متعلق به شرکت آمازون است.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر)

در هفته‌ای که گذشت جدول پرفروشترین فیلمهای هفته شاهد ورود پنج فیلم جدید بود که توانستند به صدر جدول پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) راه یابند. فیلمهای سینمایی Father Figures، Downsizing، Pitch Perfect 3، Jumanji: Welcome to the Jungle و The Greatest Showman فیلمهای جدیدی بودند که توانست با فروش بالا به فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته وارد شوند و به طور کلی ترکیب فهرست را تغییر داده و به روز نمایند.

دو فیلم The Shape of Water و Darkest Hours نیز توانست پس از عدم موفقیت در هفته اول اکران و نمایش عمومی در هفته‌های چهارم و پنجم وارد این جدول شوند. بر اساس اعلام IMDB پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) عبارتند از:

  • The Shape of Water
  • Father Figures
  • Darkest Hours
  • Downsizing
  • Coco
  • Ferdinand
  • The Greatest Showman
  • Pitch Perfect
  • Jumanji : Welcome to the Jungle
  • Star Wars : Episode VIII – The Last Jedi

10. The Shape of Water

رتبه دهم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) به فیلم The Shape of Water اختصاص پیدا کرد. این فیلم توانست با فروشی در حدود 3.1 میلیون دلار (معادل 13 میلیارد تومان با احتساب دلار 4.200 تومانی در زمان نگارش)، این رتبه را به خود اختصاص دهد. به این ترتیب میزان کلی فروش فیلم The Shape of Water پس از 4 هفته اکران و نمایش عمومی به رقمی در حدود 7.6 میلیون دلار (معادل 32 میلیارد تومان) رسید.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر)

فیلم The Shape of Water یک فیلم در ژانر درام تخیلی و فانتزی است. کارگردانی این اثر نیز توسط گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) انجام پذیرفته است. وظیفه نگارش فیلمنامه نیز بر عهده کارگردان و ونسا تیلور (Vanessa Taylor) بر اساس داستانی از گیلرمو دل تورو قرار داشته است. از هنرپیشگان حاضر در فیلم The Shape of Water می‌توان به سالی هاوکینس (Sally Hawkins) در نقش الیزا اسپوزیتو (Elisa Esposito)، مایکل شنون (Michael Shannon) در نقش ریچارد، ریچارد جنکینز (Richard Jenkins) در نقش گیلس (Giles)، اوکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) در نقش زلدا (Zelda)، مایکل استالبرگ (Michael Stahlberg) در نقش دکتر هافستتلر (Hoffstetler) و دو جونز (Doug Jones) در نقش مرد آبی اشاره نمود.

فیلم The Shape of Water مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 3 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته و کارگردانی شده است.

خلاصه داستان

داستان این فیلم در یک آزمایشگاه تحقیقاتی در دهه 1960 میلادی اتفاق می‌افتند. در این آزمایشگاه رابطه عاطفی شدیدی بین یک نظافتچی آرام با یک موجود جهش یافته دریایی رخ داده و…

9. Father Figures

مکان نهم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) به فیلم جدید Father Figures اختصاص پیدا کرد. این فیلم توانست در اولین هفته اکران و نمایش عمومی با فروشی در حدود 3.2 میلیون دلار (معادل 13.5 میلیارد تومان) مواجه شده و به عنوان یکی از 10 فیلم پرفروش هفته معرفی شود.

فیلم Father Figures یک عنوان در ژانر سینمایی کمدی سرگرم کننده است که کارگردانی آن توسط لاورنس شر (Lawrence Sher) به انجام رسیده است. نویسندگی این فیلم نیز بر عهده جاستین میلن (Justin Malen) قرار داشته است. از هنرپیشگان پرشمار حاضر در فیلم Father Figures می‌توان از اون ویلسون (Owen Wilson) در نقش کایل، اد هلمز (Ed Helms) در نقش پیتر، جی. کی. سیمونز (J. K. Simmons) در نقش رونالد، کت ویلیامز (Katt Williams) در نقش جادوگر، تری برادشاو (Terry Bradshaw) در نقش تری، وینگ رامز (Ving Rhames) در نقش راد (Rod) و کریستوفر واکن (Christopher Walken) در نقش دکتر والتر تینکلر (Walter Tinkler) و گلن کلوز (Glen Close) در نقش هلن (Helen) نام برد.

فیلم کمدی Father Figures مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 53 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (مشاهده افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

پس از اینکه دو برادر متوجه می‌شوند مادرشان در طول تمامی این سال‌ها درباره پدرشان به آنها دروغ گفته و وی زنده است، سفری را برای یافتن وی شروع می‌کنند. پس از شروع این سفر…

8. Darkest Hours

فیلم سینمایی Darkest Hours پس از 4 هفته توانست در هفته پنجم اکران و نمایش عمومی خود وارد فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) شود. این فیلم توانست در هفته گذشته به فروشی در حدود 4.1 میلیون دلار (معادل 17.2 میلیارد تومان) رسیدن و مجموع فروش خود را در 5 هفته نمایش عمومی به رقم 7.0 میلیون دلار (معادل 29.5 میلیارد تومان) برساند.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر)

فیلم Darkest Hour یک فیلم درام تاریخی است. کارگردانی این عنوان توسط جو رایت (Joe Wright) انجام شده و وظیفه نگارش فیلمنامه نیز بر عهده آنتونی مک کارتن (Anthony McCarten) قرار داشته است. از هنرمندان ایفای نقش کرده در فیلم Darkest Hour می‌توان به گری اولدمن (Gary Oldman) در نقش وینستون چرچیل (Winston Churchil)، کریستن اسکات توماس (Kristin Scott Thomas) در نقش کلمی (Clemmie)، لیلی جیمز (Lily James) در نقش الیزابت لیتون (Elizabeth Layton)، بن مندلسون (Ben Mandelsohn) در نقش پادشاه جورج و استفن دیلین (Stephen Dillane) در نقش هالیفاکس (Halifax) و رونالد پیک آپ (Ronald Pickup) در نقش نویل چمبرلین (Neville Chamberlane) اشاره نمود.

این فیلم درام مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 5 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد کمتر از 13 سال با نظرات والدین) ساخته شده است.

خلاصه داستان

داستان این فیلم تاریخی در خلال جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. در اوایل این جنگ سرنوشت اروپای غربی در دستان نخست وزیر جدید بریتانیا، وینستون چرچیل (با بازی گری اولدمن) قرار داد. تصمیم وی مبنی بر مذاکره با هیتلر و یا ورود به جنگ ، مهمترین اتفاق زندگی وی بوده و…

7. Downsizing

رتبه هفتم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) به فیلم Downsizing اختصاص پیدا کرد. این فیلم توانست با فروشی 4.6 میلیون دلاری (معادل 19.3 میلیارد تومان) این رتبه را به خود اختصاص دهد و نام خود را به عنوان یکی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) ثبت نماید.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر)

فیلم سینمایی Downsizing یک عنوان در ژانر کمدی علمی تخیلی است. کارگردانی این فیلم توسط الکساندر پین (Alexander Payne) صورت گرفته و وی به همراهی جیم تیلور (Jim Taylor) وظیفه نگارش فیلمنامه را بر عهده داشتند. از هنرمندان حاضر در فیلم سینمایی Downsizing می‌توان به ستارگانی مانند مت دیمون (Matt Damon) در نقش پاول (Paul)، کریستوف والتز (Christoph Waltz) در نقش دوسان (Dusan)، هونگ چاو (Hong Chau) در نقش ناوک لان تران (Ngoc Lan Tran)، کریستن ویگ (Kristen Wiig) در نقش آدری سافرانک (Audrey Safranek)، رولف لازگارد (Rolf Lassgard) در نقش دکتر یورگن و اینیرد اگبرگ (Ingjerd Eggberg) در نقش آنه اشاره کرد.

این فیلم کمدی علمی تخیلی مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 15 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) کارگردانی و اجرا شده است.

خلاصه داستان

اگر ابعاد شما کوچک شود، زندگی بهتری خواهید داشت؟ این سوالی است که در فیلم سینمایی Downsizing با نگاهی طنز به آن پرداخته شده و اثرات کوچک شدن پاول سافرانک با بازی مت دیمون تا اندازه ای در حدود 10 سانتی متر را بررسی می‌کند!

6. Coco

رتبه ششم در جدول پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) به فیلم انیمیشن Coco اختصاص یافت که چهار هفته گذشته را در صدر این جدول قرار گرفته بود. این انیمیشن توانست در پنجمین هفته اکران خود در گیشه و در تعطیلات آخر هفته فروشی برابر با 5.2 میلیون دلار (معادل 22 میلیارد تومان) داشته و میزان کلی فروش خود را در 5 هفته اکران و نمایش عمومی به عدد 161.3 میلیون دلار (معادل 677.5 میلیارد تومان) برساند. این فیلم توانست در فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی 2017 نیز در جمع 20 فیلم برتر قرار گیرد.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (24 نوامبر تا 26 نوامبر)

فیلم انیمیشن Coco یک فیلم جذاب در ژانر کمدی ماجرایی بوده و توسط لی اونک ریچ (Lee Unkrich) به همراهی آدریان مولینا (Adrian Molina) کارگردانی شده است. از صداپیشگان حاضر در فیلم انیمیشن Coco می‌توان به آنتونی گونزالز (Anthony Gonzalez) در نقش میگوئل (Miguel)، گایل گارسیا برنال (Gael Garcia Bernal) در نقش هکتور (Hector)، بنجامین برت (Benjamin Bratt) در نقش ارنستو دلا کروز (Ernesto De La Cruz)، آلانا اوباخ (Alanna Ubach) در نقش مامان ایملدا (Imelda) اشاره نمود.

رنه ویکتور (Renee Victor) در نقش آبوئلیتا (Abuelita) و جیمی کامیل (Jamie Camil) در نقش پاپا (Papa) و سوفیا اسپینوزا (Sofia Espinosa) در نقش ماما (Mama) و ادوارد جیمز المس (Edward James Olmos) در نقش چیچارون (Chicharon) از سایر هنرمندان حاضر در این انیمیشن هستند. فیلم انیمیشن Coco که توسط شرکت پیکسار (‍Pixar) و والت دیسنی (Walt Disney) ساخته شده مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 49 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG (مشاهده با نظارت والدین) طراحی، تهیه و اجرا شده است.

خلاصه داستان

میگوئل (با صداپیشگی آنتونی گونزالز) یک موزیسین جوان و مشتاق است که با توجه به سابقه و دیدگاه بد ابا و اجدادی خود، وارد دنیای مردگان شده و با معماها و رازهایی در این سرزمین روبرو می گردد. پس از اینکه وی با پدر پدربزگ خود که یک خواننده و موسیقیدان مطرح است، آشنا می‌شود…

5. Ferdinand

رتبه پنجم جدول پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) به فیلم انیمیشن Ferdinand اختصاص پیدا کرد. این فیلم توانست با فروشی برابر با 7.1 میلیون دلار (معادل 30 میلیارد تومان) در هفته گذشته این رتبه را به خود اختصاص دهد. به این ترتیب میزان فروش کلی این انیمیشن جذاب پس از دو هفته اکران و نمایش عمومی به رقمی در حدود 26.5 میلیون دلار (معادل 111 میلیارد تومان) رسید.

پرفروشترین فیملهای سینمایی هفته گذشته (15 دسامبر تا 17 دسامبر)

فیلم انیمیشن Ferdinand یک نمونه شاد و ماجرایی بوده که توسط کارلوس سالدانیا (Carlos Saldanha) کارگردانی شده است. سناریو و فیلمنامه این انیمیشن نیز توسط مانرو لیف (Munro Leaf)، رابرت لاوسون (Robert Lawson)، ران برچ (Ron Burch) و دیوید کید (David Kidd) نوشته شده است. از ستارگانی که در فیلم انیمیشن Ferdinand به صداپیشگی پرداخته اند می‌توان به جک گور (Jack Gore) در نقش کودکی والینته (Valiente)، جت یورگنسمایر (Jet Jurgensmeyer) در نقش کودکی گواپو (Guapo)، نایل دیاز (Nile Diaz) در نقش کودکی بونز (Bones) اشاره کرد.

از سایر صداپیشگان حاضر در این فیمل می‌توان از کالین مورفی (Colin Murphy) در نقش کودکی فردیناند، جرمی سیستو (Jeremy Sisto) در نقش پدر فردیناند، بابی کاناوال (Bobby Canavale) در نقش پدر والینته و والینته ، رائول اسپارزا (Raul Esparza) در نقش مورنو (Moreno)، آنتونی اندرسون (Anthony Anderson) در نقش بونز، پیتون منینگ (Peyton Manning) در نقش گواپو و جرود کارمایکل (Jerrod Carmichael) در نقش پاکو و جان سنا (John Cena) در نقش فردیناند و کیت مک کینون (Kate McKinnon) در نقش لوپ (Lupe) نام برد.

این فیلم انیمشین مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 46 دقیقه داشته و  مناسب برای گروه سنی PG (مشاهده با نظارت والدین) طراحی، تهیه و اجرا شده است و به عنوان یکی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) شناخته می‌شود.

خلاصه داستان

فردیناند که یک گاو نر با قلبی مهربان است، به اشتباه به عنوان یک حیوان وحشی تلقی می‌شود و پس از دستگیری و زندانی شدن، از شهر و خانه خود دور می‌گردد. برای بازگشت به خانه، فردیناند به همراهی تعدادی از دوستان خود، یک گروه عجیب و جذاب تشکیل داده و در راه برگشت با ماجراها و داستانهایی بسیار جذاب و سرگرم کننده روبرو شده و …

4. The Greatest Showman

فیلم The Greatest Showman توانست با فروشی مناسب در آخر هفته گذشته، به فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) راه پیدا کند. این فیلم با فروشی در حدود 8.6 میلیون دلار (معادل 36.1 میلیارد تومان) در تعطیلات آخر هفته، میزان کلی فروش خود در اولین هفته اکران و نمایش عمومی را به رقمی در حدود 13.2 میلیون دلار (معادل 55.5 میلیارد تومان) رسانده و این عنوان را از آن خود نمود.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر)

فیلم The Greatest Showman یک فیلم در ژانر درام تاریخی موزیکال بوده و توسط مایکل گریسی (Michael Gracey) کارگردانی شده است. وظیفه نگارش فیلمنامه و سناریو این فیلم نیز بر عهده جنی بیکز (Jenny Bicks) و بیل کاندون (Bill Condon) بر اساس داستانی از جنی بیکز قرار داشته است. از هنرپیشگان ایفای نقش کرده مطرح در فیلم The Greatest Showman می توان به هیو جکمن (Hugh Jackman) در نقش پی. تی بارنام (P. T. Burnam)، زک افرون (Zac Efron) در نقش فیلیپ، میشل ویلیامز (Michelle Willimas) در نقش چریتی بارنام (Charity Barnum)، زندایا (Zendaya) در نقش آنه ویلر (Anne Wheeler)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) .در نقش جنی لیند (Jenny Lind) و یحیی عبدالمتین در نقش دبلیو. دی. ویلر (W. D. Wheeler) و الیس رابین (Ellis Rubin) در نقش کودکی بارنام و اسکایلار دان (Skylar Dunn) در نقش کودکی چریتی اشاره کرد.

این فیلم موزیکال مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 45 دقیقه داشته و به عنوان یک فیلم جذاب و مناسب برای گروه سنی PG (نظارت با والدین) ساخته شده است. از نکات جالب توجه در خصوص فیلم سینمایی The Greatest Showman می‌توان به حضور Benj Pasek و Justin Paul از ترانه‌سارایان فیلم لا لا لند (La La Land) که موفق به کسب جایزه اسکار در سال گذشته شد اشاره نمود که ترکیب موسیقایی بسیار زیبا به این فیلم بخشیده است.

خلاصه داستان

این فیلم موزیکال بر اساس ایده‌ها و تصورات بارنام (با بازی هیو جکمن) ساخته شده و سیر تحول و تکامل نمایش‌های این گروه را از سطوح ابتدایی تا همه‌گیر شدن و شهرت در سرتاسر جهان به نمایش می‌گذارد.

3. Pitch Perfect 3

رتبه سوم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) به فیلم کمدی موزیکال Pitch Perfect 3 اختصاص پیدا کرد. این فیلم آخرین قیمت از سه گانه فیلم‌های Pitch Perfect بوده که در سال 2012 میلادی ساخته شد و توانست نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب نموده و نمره 7.2 از 10 را از کاربران وب سابت IMDB دریافت کند. این فیلم توانست با فروشی موفق و برابر با 20.5 میلیون دلار (معادل 86 میلیارد تومان) در اولین هفته اکران و نمایش عمومی این مکان را در فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) در اختیار گیرد.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر)

فیلم Pitch Perfect 3 یک فیلم در ژانر سینمایی کمدی بر پایه موسیقی و رقص است. کارگردانی این فیلم توسط تریس سی (Trish Sie) انجام گرفته و فیلمنامه و سناریو آن نیز توسط کی کنون (Kay Cannon)، مایک وایت (Mike White) و بر اساس داستانی از میکی راپکین (Mickey Rapkin) به رشته تحریر در آمده است. از هنرپیشگان حاضر در فیلم Pitch Perfect 3 می توان به نام هایی چون آنا کندریک (Anna Kendrick) در نقش بکا (Beca) ،بریتانی اسنو (Brittany Snow) در نقش کلوئی (Chloe)، ربل ویلسون (Rebel Wilson) در نقش ایمی (Fat Amy) ، آنا کمپ (Anna Camp) در نقش آبری (Aubrey) اشاره کرد.

هانا مائه لی (Hanna Mae Lee) در نقش لیلی (Lily)، کریسی فیت (Chrissie Fit) در نقش فلو (Flo)،هایلی استینفیلد (Hailee Steinfield) در نقش امیلی (Emily)، استر دین (Ester Dean) در نقش سینتیا رز (Cynthia Rose) و شلی رگنر (Shelley Regner) در نقش اشلی (Ashley) از دیگر ستارگان Pitch Perfect 3 هستند. این فیلم شاد و موزیکال و سرگرم کننده مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 33 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد کمتر از 13 سال با نظارت والدین) ساخته و کارگردانی شده است.

خلاصه داستان

پس از برنده شدن در مسابقات قهرمانی، گروه از هم جدا شده اند. اما برای شرکت در یک تور جهانی و شرکت در آخرین مسابقه خوانندگی، دختران دوباره دور هم جمع می‌شوند. اما در حین اجرای مسابقه با رقبایی برخورد می‌کنند که از صدا و سازهای خود به بهترین نحو استفاده کرده و موجب بروز مشکلاتی در اجرا و روند پیروزی آنها می‌شوند.

2. Jumanji : Welcome to the Jungle

دومین فیلم در فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) به قسمت جدید از فیلم مشهور و محبوب جومانجی اختصاص پیدا کرد. اولین قسمت این فیلم در سال 1995 میلادی و با بازی هنرمند فقید رابین ویلیامز (Robin Williams) ساخته شد که توانست موفقیت زیادی را کسب نماید. فیلم Jumanji : Welcome to the Jungle توانست در تعطیلات آخر فروشی برابر با 34 میلیون دلار (معادل 143 میلیارد تومان) را تجربه کرده و بدین ترتیب میزان کلی فروش خود را پس از 1 هفته اکران و نمایش عمومی به رقم قابل توجه 50.6 میلیون دلار (معادل 213 میلیارد تومان)‌ برساند و یکی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) لقب گیرد.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر)

فیلم Jumanji : Welcome to the Jungle یک فیلم کمدی ماجرایی بوده که توسط جیک کاسدان (Jake Kasdan) کارگردانی شده است. فیلمنامه این اثر نیز توسط کریس مک کنا (Chris McKenna)، اریک سومرز (Eric Sommers)، اسکات روزنبرگ (Scott Rosenberg) و جف پینکنر (Jeff Pinkner) بر اساس داستانی از کریس مک کنا و بر پایه کتابی با نام جومانجی اثر کریس ون آلسبرگ (Chris Van Allsburg) نوشته شده است.

هنرپیشگان

از هنرپیشگان حاضر در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle می‌توان به دواین جانسون (Dwayne Johnson) در نقش اسپنسر (Spencer)، کوین هارت (Kevin Hart) در نقش فریج (Fridge)، جک بلک (Jack Black) در نقش بتانی (Bethany)، کارن جیلان (Karen Gillan) در نقش مارتا (Martha) و نیک جوناس (Nick Jonas) اشاره کرد. الکس ولف (Alex Wolff) نیز در نقش جوانی اسپنسر، داریوس بلین (Darius Blain) در نقش جوانی فریج، مدیسون ایسمان (Madison Iseman) در نقش جوانی بتانی و مورگان ترنر (Morgan Turner) نیز در نقش جوانی مارتا به بازی و اجزا پرداخته اند.

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 59 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) ساخته و کارگردانی شده است.

خلاصه داستان

داستان بر پایه بازی مشهور جومانجی موجود در قسمت اول این فیلم اتفاق می‌افتد. 4 نوجوان یک بازی تخته‌ای قدیمی را پیدا کرده و پس از به دام افتادن در بخش جنگل این بازی، به بازیکنانی بزرگسال مشابه نماد انتخاب شده آنها در بازی تبدیل می‌شوند. برای فرار از این چند این چهار نوجوان که اکنون 4 فرد بالغ هستند باید…

1. Star Wars : Episode VIII – The Last Jedi

عنوان نخست در جدول پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) به آخرین قسمت از سری فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای اختصاص پیدا کرد. فیلم Star Wars : Episode VIII – The Last Jedi هشتمین عنوان از این سری فیلمهای علمی-تخیلی فضایی بوده که اولین بار در سال 1977 میلادی توسط جورج لوکاس (George Lucas) ساخته شد. این فیلم توانست در دومین هفته اکران و نمایش خود مطابق انتظار و مانند هفته گذشته فروشی موفق را تجربه کرده و درآمدی فوق العاده و برابر با 68 میلیون دلار (معادل 286 میلیارد تومان) را به خود اختصاص دهد. بدین ترتیب مجموع کلی فروش این فیلم پس از 2 هفته به رقمی در حدود 365.1 میلیون دلار (معادل 1.534 میلیارد تومان) رسید.

فیلم Star Wars : Episode VIII – The Last Jedi توانست با توجه به استقبال فوق العاده مخاطبان با تنها 2 هفته اکران و نمایش عمومی به عنوان پرفروشترین فیلم سینمایی سال 2017 میلادی معرفی شود.

فیلم Star Wars : Episode VIII – The Last Jedi یک فیلم علمی تخیلی اکشن است. این فیلم توسط ریان جانسون (Rian Johnson) کارگردانی شده است. نگارش فیلمنامه نیز بر عهده رایان جانسون و بر اساس شخصیت های خلق شده توسط جورج لوکاس بوده است.

هنرپیشگان

از فهرست بلندبالای هنرپیشگان حاضر در فیلم  Star Wars : Episode VIII – The Last Jedi می‌توان به نام‌هایی مانند دیزی ریدلی (Daisey Ridley) در نقش ری (Rey)، مارک همیل (Mark Hamill) در نقش لوک اسکای واکر (Luke Skywalker)، کری فیشر (Carrie Fischer) در نقش لیا اورگانا (Leia Organa)، آدام درایور (Adam Driver) در نقش کایلو رن (Kylo Ren)، جان بویگا (John Boyega) در نقش فین (Finn) اشاره نمود.

سایر ستارگان حاضر در این فیلم عبارتند از : اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در نقش پو دامرون (Poe Dameron)، اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش اسنوک (Snoke)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o) در نقش ماز کاناتا (Maz Kanata)، گوندولین کریستی (Gwendoline Cristie) در نقش کاپیتان فاسما (Phasma)، بنیچیو دل تورو (Benicio Del Toro) در نقش دی جی (DJ) و فرانک اوز (Frank Oz) برای نقش یودا (Yoda).

فیلم  Star Wars : Episode VIII – The Last Jedi یک عنوان طولانی بوده و مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 32 دقیقه دارد. این فیلم مناسب برای گروه سنی PG-13 (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه و تولید شده است و یکی از بهترین فیلمهای سال 2017 نیز به حساب می آید.

خلاصه داستان

داستان فیلم  Star Wars : Episode VIII – The Last Jedi حول شخصیت‌های فیلم‌های پیشین این سری بوده و در فضا و سه دهه پس از ماجراهای فیلم‌های قبلی اتفاق می افتد. ری (با بازی دیزی اسکات) به کمک لوک اسکای واکر (با بازی مارک همیل) توانایی‌ها و قابلیت‌های جدید را در خود کشف می‌کند. در همین زمان گروه مقاومت نیز قصد دارد تا آماده جنگ جدید با گروه شکست خورده First Order شده و…

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر) در یک نگاه

نام فیلم رتبه هفته رتبه هفته پیش میزان فروش هفتگی
(میلیارد تومان)
میران فروش کلی
(میلیارد تومان)
ژانر تعداد هفته نمایش
Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi 1 1 286 1.534 ماجرایی تخیلی 2
Jumanji : Welcome to the Jungle 2 143 213 کمدی ماجرایی 1
Pitch Perfect 3 3 86 86 کمدی 1
The Greatest Showman 4 36.1 55.5 تاریخی موزیکال 1
Ferdinand 5 2 30 111 انیمیشن 2
Coco 6 3 22 677.5 انیمیشن 5
Downsizing 7 19.3 19.3 کمدی تخیلی 1
Darkest Hours 8 17.2 29.5 درام تاریخی 5
Father Figures 9 13.5 13.5 کمدی 1
The Shape of Water 10 13 32 درام تخیلی 4

 

گالری تصاویر پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (22 دسامبر تا 24 دسامبر)

منبع : IMDB

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر