;
coinex

تلویزیون 88 اینچی 8K ال جی معرفی شد؛ قدرتنمایی ال جی در ساخت صفحه نمایش!

تلویزیون اولد 88 اینچی 8K ال جی معرفی شد؛ قدرتنمایی ال جی در ساخت صفحه نمایش!
ال جی به طور رسمی از تلویزیون اولد 88 اینچی خود رونمایی کرد. البته تنها اولد بودن و یا اندازه 88 اینچی این تلویزیون نیست که جلب توجه می‌کند، بلکه وضوح تصویری 8K آن نیز بسیار جذاب و منحصر به فرد است.

به طور معمول نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES) هرساله شاهد کمپانی‌های بزرگی است که اخرین محصولات خود را به رخ رقبا می‌کشند و هنگامی که به صنعت ساخت صفحه نمایش می‌رویم، برندهای بزرگی را می‌بینیم که به دنبال نمایشگرهایی بزرگتر، روشن‌تر و با رزولوشن بالاتری هستند.

امسال نیز به نظر می‌رسد که نمایشگاه CES 2018 نیز از این فناوری‌ها پر خواهد بود، حداقل برای ال جی که این گونه است. این شرکت تلویزیون 88 اینچی اولد خود را با رزولوشن بسیار بالای 8K به نمایش خواهد گذاشت.

در حالی که رزولوشن 4K برای چند سال آینده یک استاندارد پیشرفته خواهد بود، ال جی با نگاهی رو به جلو، تلویزیون 8K خود را معرفی کرد. بر اساس گفته‌های این کمپانی، تلویزیون 8K دارای رزولوشن صفحه نمایش 4320 در 7680 پیکسل بوده و این یعنی وضوح این تلویزیون 16 برابر فول اچ دی و چهار برابر بیشتر از اولترا اچ دی است.

ال جی همچنین با استفاده از فناوری اولد نشان داده که تلویزیون‌های اینده می‌توانند بسیار باریک طراحی شوند؛ چرا که نمایشگرهای اولد برخلاف ال سی دی‌ها نیاز به اجزایی برای ایجاد نور پس‌زمینه نخواهند داشت و به طور طبیعی از خود نور ساطع می‌کنند.

ال جی تلویزیون جدید 88 اینچی 8 کی خود را در نمایشگاه CES 2018 به روی صحنه خواهد برد، اما هنوز جزئیات قیمت‌گذاری و یا تاریخی برای عرضه آن مشخص نشده است. به نظر می‌رسد که این محصول در حال حاضر بیشتر شبیه به یک کانسپت است تا یک محصول آماده برای تولید انبوه، اما باید برای اطلاعات بیشتر تا نمایشگاه تکنولوژی آتی، اندکی صبر کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر