;
coinex

2000 ثبت سفارش واردات خودروی خارجی در اولین روز باز شدن سایت!

2000 ثبت سفارش واردات خودروی خارجی در اولین روز باز شدن سایت!

اخبار موجود در مورد وضعیت بازار خودروهای وارداتی، خبر از 2000 ثبت سفارش واردات خودروی خارجی در اولین روز باز شدن سایت سفارشات خودرو دارد.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، مدیرکل دفتر مقررات سازمان توسعه تجارت اعلام نموده است که براساس ماده هفت آیین‌نامه ضوابط فنی واردات خودرو، لازم است تا برای ثبت سفارش واردات خودروی خارجی و واردات خودرو از هر نوعی، بیش از یک سال از زمان ساخت آن خودرو نگذشته باشد.

از تیر ماه سال جاری بود که سایت ثبت سفارش واردات خودرو مسدود شده بود و امکان ثبت سفارش واردات خودروی خارجی ممکن نبود. برای باز شدن دوباره سایت لازم بود تا در ابتدا قوانین و تعرفه‌های جدید واردات خودرو مشخص گردد و سپس سایت باز شود.

بالاخره در چند روز گذشته مقررات و تعرفه جدید برای سفارش واردات خودروهای خارجی اعلام شد و در ادامه نیز سایت ثبت سفارش واردات خودرو باز شد و روند سفارش و واردات خودرو از سر گرفته شد.


بیشتر بخوانید: تعرفه جدید واردات خودرو بالاخره مشخص شد!


آمار مربوط به ثبت سفارش واردات خودروی خارجی پس از باز شدن سایت!

علی علی‌آبادی در مورد آمار مربوط به ثبت سفارش واردات خودروی خارجی پس از شش ماه مسدود بودن سایت ثبت سفارش اعلام نمود که در اولین روز باز شدن سایت، 1900 سفارش واردات خودروی خارجی به ثبت رسیده است. وی ادامه داد که از این میزان، حدود ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ سفارش مربوط به خودروهای ساخت سال ۲۰۱۶ بوده است.

علی علی‌آبادی به قرار گرفتن در سال نوی میلادی اشاره کرد و ادامه داد که تنها روز گذشته زمان ثبت سفارش برای واردات خودروهای سال ۲۰۱۶ در نظر گرفته شده بود. زیرا براساس قوانین واردات خودرویی که بیش از یک سال از ساخت آن گذشته باشد، ممنوع است.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر