;
coinex

راه های ثروتمند شدن در سال 2018 ؛ چگونه ثروتمند شویم؟

راه های ثروتمند شدن در سال 2018 ؛ چگونه ثروتمند شویم؟

آیا شما نیزدر فکر راهی برای ثروتمند شدن هستید؟ به نظر شما بهترین راه های ثروتمند شدن در سال 2018 چیست؟ کارشناسان راه های ثروتمند شدن در سال 2018 را معرفی کرده‌اند و می‌توان از طریق این راه‌ها به موفقیت‌های زیادی دست یافت.

بسیاری از مردم سراسر جهان به دنبال راه‌هایی هستند که از طریق آنها بتوانند به صورت مطمئن و دقیق میلیونر شوند و این راه را با موفقیت طی کنند. برای رفتن چنین راهی باید ثابت قدم بود و از تلاش دست برنداشت. از بین تعداد زیادی از افرادی که به فکر ثروتمند شدن هستند، فقط تعداد کمی از آنها در راه خود موفق می‌شوند. بنابراین برای ثروتمند شدن به یک برنامه ریزی خوب نیاز است.

راه های ثروتمند شدن در سال 2018 را بشناسیم!

شاخص‌های اقتصادی و همچنین بازارهای سهامی مهم در آمریکا که از جمله می‌توان به داو جونز، نزدک و جی ان پی اشاره نمود، به فرصت‌ها و چالش‌های دنیای تجارت در سال 2018 اشاره کرده‌اند و همچنین راه های ثروتمند شدن در 2018 را نیز برشمرده‌اند. در ادامه به بررسی راه های ثروتمند شدن در سال 2018 میلادی می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید!

1. علم هوش مصنوعی و ربات‌ها

1. علم هوش مصنوعی و ربات‌ها

حلال مشکلات و مسائل مختلف در آینده، ربات‌ها هستند. از جمله مواردی که در مورد کاربرد ربات‌ها در آینده می‌توان به آنها اشاره کرد، چت کردن آنها با افراد افسرده است. طراحی این ربات‌ها به گونه‌ای است که می‌توانند گفت و گو‌های انسانی را تقلید کنند و به کاربران مشاوره بدهند. به این وسیله ربات‌ها کاربران را تشویق می‌کنند تا احساسات و عواطف خود را بیان کنند.

بنابراین ربات‌ها کاربردهایی مختلف دارند و بدون شک استفاده از آنها در حوزه برنامه و نرم افزارهای کسب و کار در حال افزایش است. پس بهره گیری از ربات‌ها در انجام انواع مختلف کارها می‌تواند یکی از راه های پولدار شدن در سال 2018 باشد.

2. فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی

2. فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی

بدون شک تجارت الکترونیک یکی از راه های پول درآوردن در سال 2018 خواهد بود. بحث تجارت الکترونیکی تا امروز پیشرفت‌های بسیاری داشته است و قطعا در سال 2018 هم رشد چشمگیری خواهد داشت. بعد از فروش‌های ویژه مثل بلک فرایدی و همچنین سایبر ماندی (Cyber Monday) حتما رشد 20 درصدی حوزه تجارت الکترونیک را نیز خواهیم دید.

سایت آمازون که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت دارد قصد دارد تا با تکیه و فشار فوق العاده بر تمامی صنایع، دقیقا یک روز بعد از سفارش، تحویل کالا را انجام دهد. همچنین روزنامه وال استریت پیش بینی کرده است که در سال 2018 چیزی حدود 8600 فروشگاه بسته خواهند شد.

3. بهره‌گیری از صنایع هوافضا

3. بهره‌گیری از صنایع هوافضا

هر سال بیشتر از همیشه شاهد رشد چشمگیر علم فضا هستیم. بنابراین می‌توان فعالیت در صنایع فضا را نیز یکی از راه های ثروتمند شدن در سال جاری میلادی در نظر گرفت. براساس اطلاعات موجود یک فضا پیمای ناسا در سال 2018 از مریخ دیدن کرد و این امر باعث شد تا شرکت‌های فناوری فضایی و صنایع هوافضا وارد فضایی رقابتی شوند.

شرکت‌هایی مانند اسپیس ایکس، ویرجین گالاکتیک، بوئینگ و بلو اورجین وارد یک فضای رقابتی شده‌اند زیرا آنها قصد دارند تا برنامه‌ای ایجاد کنند که به این وسیله مسافران بتوانند یک بار به دور ماه بچرخند. بنابراین رقابت در این زمینه رشد چشمگیری به همراه خواهد داشت.

4. شبکه‌های اجتماعی و غول‌های فناوری

4. شبکه‌های اجتماعی و غول‌های فناوری

تعداد شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌های پیام رسان مختلف و … مدام در حال افزایش است. هر کدام از آنها قابلیت‌هایی دارند که باعث می‌شود کاربران بیشتر و بیشتر به استفاده از آنها تمایل داشته باشند. بنابراین بهره‌گیری از فرصت‌های ایجاد شده توسط شبکه‌های اجتماعی نیز، از راه های ثروتمند شدن در سال 2018 محسوب می‌شوند.

لازم به ذکر است که غول‌های فناوری برتر آمریکا مانند فیسبوک، گوگل و آمازون اکنون به دلیل مشکلاتی در مورد سانسور، موارد مربوط به حریم خصوصی و هک کردن و از دست دادن اطلاعات، با مخالفت کشورهایی مثل چین و آلمان و … روبرو شده‌اند و به طور کلی در حال مقابله با واکنش‌هایی از طرف جهان هستند.

 

بیشتر بخوانید: ثروتمندترین افراد جهان در سال ۲۰۱۷ ؛ پولدارترین افراد دنیا را بشناسید!

 

5. راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک

5. راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک

روزنامه وال استریت، در مورد اعتماد به کسب و کارهای کوچک فعالیت دارد. شاخص اعتماد این روزنامه نشان می‌دهد که در اکتبر سال 2017 کسب و کارهای کوچک رشدی 14 درصدی نسبت به سال گذشته داشته‌اند و همچنین موفقیت‌هایی در این زمینه اتفاق افتاده است.

شرکت‌های کوچک و استارتاپ‌هایی ایجاد شده‌اند که هر کدام از آنها نیز با فعالیت در زمینه‌های مختلف توانسته‌اند تا موفق شده و به سودهای بسیاری دست یابند. اکنون یکی از روش های پول درآوردن در سال 2018 در جهان همین راه‌اندازی استارتاپ‌ها و کسب و کارهای کوچک است.

البته انتظار می‌رود که در سال 2018 این کسب و کارهای کوچک و نوپا رشد بیشتری داشته باشند و بتوانند درآمد بالاتری نیز کسب کنند. افزایش این مدل کسب و کارها بر اقتصاد کشورها تاثیر دارد و بنابراین اعتماد به کسب وکار پیرامون آن رشد خواهد کرد.

6. اینترنت اشیا

6. اینترنت اشیا

یکی دیگر از روش‌های ثروتمند شدن در سال 2018 میلادی، اینترنت اشیا است. استفاده و بهره بردن از اینترنت اشیا به ما کمک می‌کند تا بتوانیم تصمیمات بهتری بگیریم. تحلیل شرکت پژوهشی و مشاوره آمریکایی گارتنر، نشان می‌دهد  امروزه 8.4 میلیارد اشیاء از این نوع در دنیا وجود دارند که پیش بینی‌های سالانه انجام شده نشان از افزایش 30 درصدی این امر دارد.

چیزی که باعث شده تا یکی از راه های ثروتمند شدن در سال 2018 اینترنت اشیا باشد، کاربردهای متفاوت آن است. از کاربردهای مختلف اینترنت اشیا می‌توان به جمع آوری داده از اینترنت اشیا اشاره کرد که برای شرکت‌ها بسیار مفید و ضروری است.

اکنون که با روش های پولدار شدن و پول درآوردن در سال 2018 آشنا شدید می‌توانید بر روی اهداف و برنامه‌های خود برای ثروتمند شدن بیشتر تمرکز کنید. برای خود برنامه داشته باشید و با یک برنامه راهبردی دقیق و یک تیم مدیریتی قوی فناوری، برای خود برنامه‌ریزی کنید. فراموش نکنید که فناوری به زندگی شخصی و شغلی تمام مردم نفوذ کرده و خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام به نظر من ساده ترین راه برای ثروتمند شدن فعالیت در شبکه های اجتماعی میباشد زیرا به هیچ سرمایه اولیه ای نیاز ندارد و ساده تر از دیگر کارها میباشد و اگر بخواهم 3 کار ساده تر را از بین این 6 کار انتخاب کنم به ترتیب شبکه های اجتماعی , اینترنت اشیا و راه اندازی کسب و کار های کوچک میباشد

    پاسخ