;
coinex

آغاز فروش گوشی هواوی میت 10 پرو در ایران

آغاز فروش گوشی هواوی میت 10 پرو در ایران
عرضه و فروش گوشی هواوی میت 10 پرو در ایران به زودی آغاز خواهد شد. میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) در آخرین روز از هفته جاری به طور رسمی به بازار داخلی معرفی می‌شود.

تاریخ فروش گوشی هواوی میت 10 پرو در ایران

بنا به اعلام شرکت هواوی، عرضه رسمی میت 10 پرو از روز پنج شنبه، 21 دی ماه و طی مراسمی در فروشگاه رسمی هوآوی در بازار چارسو تهران آغاز خواهد شد.

از زمان معرفی جهانی این دستگاه، کاربران زیادی در سراسر دنیا برای خرید آن علاقه نشان داده و رسانه های مختلف دنیا هم طی همین مدت زمان کوتاه از معرفی آن، بررسی‌های زیادی روی آن انجام داده و بازخوردهای مثبت بسیاری از آن را منتشر کرده‌اند.

فروش هواوی میت 10 پرو در ایران

پنج شنبه هفته جاری، طی مراسمی در بازار چارسو واقع در تهران خیابان جمهوری، در محل فروشگاه رسمی هواوی در طبقه همکف این بازار، مشتریان قادر خواهد بود که برای خرید گوشی Huawei Mate 10 Pro اقدام کنند.

در مراسمی که در محل فروشگاه رسمی هواوی به مناسبت آغاز فروش رسمی این گوشی در بازار فروشگاهی کشور تدارک دیده شده، جوایز ارزشمند و بسیاری به اولین خریداران گوشی Huawei Mate 10 Pro اعطا خواهد شد. این جوایز شامل اسپیکرهای Harman/Kardon، JBL، ساعت هوشمند هواوی، دوربین‌های GoPro و البته هدایای دیگری خواهد بود.

مراسم از ساعت 4 بعدازظهر در فروشگاه رسمی هوآوی آغاز می‌شود. هواوی از همه علاقمندان به تکنولوژی و محصولات جدید Huawei به خصوص مدل Mate 10 Pro دعوت می‌کند تا در این مراسم حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید:  بررسی مختصر و مفید: هواوی میت ۱۰ پرو


گوشی‌های هواوی میت 10 پرو به فروش رفته در بازار ایران دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و در دو رنگ قهوه‌ای موکا و مشکی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

گوشی هواوی میت 10 پرو به چیپست قدرتمند Kirin 970 مجهز شده است. چیپستی که با وجود واحد پردازش عصبی، قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را به خوبی به نمایش گذاشته و باعث عملکردی بهینه در تمامی بخش‌های این محصول شده است. هواوی این دستگاه را گوشی هوشمند نمی‌داند، بلکه در تبلیغات خود از آن با عنوان یک ماشین باهوش یاد می‌کند.


بیشتر بخوانید:  تماشا کنید: هواوی میت ۱۰ یک گوشی هوشمند نیست!


در کنار این پردازنده، باید از دوربین دوگانه Leica نیز یاد کرد، این دوربین قادر است که عکس هایی با کیفیت و فوق العاده در اختیار کاربران قرار دهد. باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت با سیستم کارآمد شارژ سریع یا Super Charge هوآوی که توسط شرکت TUV کاملا ایمن اعلام شده، بیشترین زمان کارکرد در مقایسه با سایر پرچمدران بازار از برندهای رقیب را برای کاربران این گوشی فراهم کرده است.

هواوی میت 10 پرو به لطف وجود یک نمایشگر 6 اینچی FullView از نوع OLED می‌تواند کیفیت متمایزی را برای نمایش درآوردن تصاویر به کاربر خود ارائه دهد.


بیشتر بخوانید: مزیت صفحه نمایش فول ویو (FullView)


در هر صورت در آخرین روز از هفته جاری، پنجشنبه، 21 دی‌ماه، هواوی میت 10 پرو وارد ایران شده و به صورت رسمی در بازار ایران به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر