;
coinex

آیا بند ساعت هوشمند Gear S4 سامسونگ به باتری داخلی مجهز خواهد شد؟

ساعت هوشمند Gear S4
پتنت‌های ثبت شده یک ماه اخیر سامسونگ، از ویژگی‌های جالبی خبر می‌دهد. گویا این شرکت قصد دارد در ساعت های هوشمند بعدی خود و شاید ساعت هوشمند Gear S4 این ویژگی جذاب را معرفی کند.

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال تلاش است تا کیفیت ساعت‌های هوشمندش را ارتقا دهد و این یعنی این کمپانی کره‌ای به این زودی قصد دست کشیدن از گجت‌های پوشیدنی را ندارد.

به نظر می‌رسد راهکاری که سامسونگ برای افزایش عمر باتری پیدا کرده، مهم‌ترین قابلیت ساعت هوشمند Gear S4 و یا ساعت‌های هوشمند آینده باشد. این کمپانی کره‌ای، قصد دارد در ساعت‌های هوشمندش، بندهایی را که به باتری داخلی مجهز شده‌اند تولید کرده و به فروش برساند.  بدیهی است برای اینکه این باتری‌ها به خوبی در بندهای ساعت جای گیرند، باید کاملا انعطاف پذیر و باریک باشند.

به علاوه، در قسمت دیگری از مستندات سامسونگ، احتمال قرار گرفتن دو باتری در دو سر بند ساعت هوشمند ذکر شده است. حتی با وجود باتری داخلی در داخل بند ساعت‌ها، در انتخاب بند این ساعت‌های هوشمند محدودیتی وجود نخواهد داشت و کسانی که قصد خرید این اسمارت واچ را داشته باشند، دستشان در انتخاب باز بوده و می‌توانند از میان بندهای چرمی، پلیمری و پلاستیکی یکی را انتخاب کنند.

ساعت هوشمند Gear S4

 

از آن جایی که باتری از ساعت هوشمند به بندهای آن منتقل می‌شود، فضایی خالی داخل بدنه دستگاه ایجاد خواهد شد که سامسونگ می‌تواند قطعات دیگر را در آن جای دهد.

یک دوربین، یک سنسور اثر انگشت یا نور، حسگر مجاورت، حسگر مادون قرمز و ضربان قلب از جمله قطعات اضافه‌ای هستند که سامسونگ به احتمال افزودن آن‌ها در ساعت‌های هوشمندش اشاره می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذابی که می‌توانیم از اسمارت واچ های آینده سامسونگ انتظار داشته باشیم، نوعی حاشیه چرخشی به همراه نمایشگر اضافی است. کاربر با هر بار چرخاندن این حاشیه، قادر به دسترسی به منویی متفاوت خواهد بود.

اگرچه همه‌ی این ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند، اما جالب است ببینیم که سامسونگ چقدر  از این قابلیت‌ها را در ساعت‌های هوشمند آینده‌اش و احتمالا ساعت هوشمند گیر اس 4 (Gear S4) عملی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر