;
coinex

فروش آنلاین هواوی میت 10 پرو در ایران آغاز شد

فروش آنلاین هواوی میت 10 پرو در ایران
عرضه و فروش آنلاین هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) از امروز دوشنبه، هجدهم دی‌ماه در فروشگاه آنلاین بامیلو آغاز می‌شود.

فروش گوشی های Huawei Mate 10 Pro از روز پنجشنبه 21 دی‌ماه در فروشگاه رسمی هواوی واقع در بازار چارسو آغاز خواهد شد، اما اگر به دنبال آن هستید که چند روز زودتر از عرضه آفلاین، این دستگاه را خریداری کنید، پس می‌توانید از امروز آن را در بامیلو پیدا کنید.

6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی فضای ذخیره سازی نسخه‌ای را نشان می‌دهد که برای عرضه در بازار ایران در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای موکا در دسترس کاربران ایرانی خواهد بود.

برای مشتریانی که برای خرید آنلاین هواوی میت 10 پرو به سایت بامیلو مراجعه کنند، جوایز خریدی مانند اسپیکر JBL در نظر گرفته شده است.

فروش آنلاین میت 10 پرو هواوی

گوشی هواوی میت 10 پرو با بهره گیری از چیپ Kirin 970 و وجود AI یا هوش مصنوعی دارای عملکردی بهینه در بخش های مختلف گوشی است.

همچنین لنز های دوگانه لایکا در این گوشی عکس های فوق العاده‌ای را ثبت کرده و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت آن نیز با پشتیبانی از سیستم شارژ سریع یا Super Charge هوآوی، انرژی روزانه آن را تامین می‌کند. نمایشگر FullView میت 10 پرو، 6 اینچی و از نوع OLED بوده و کیفیت متمایزی را ارائه می‌کند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر