;
coinex

اختراعات جدید در کیک استارتر ؛ از سجاده ژاپنی تا کیبورد گیمینگ

اختراعات جدید در کیک استارتر ؛ از سجاده ژاپنی تا کیبورد مخصوص گیم
اختراعات جدید در کیک استارتر احتمالا تبدیل به ابزارهای معمول دنیای فردا خواهند شد. تکراتو چند اختراع جذاب و جالب توجه در آن را به شما معرفی می‌کند.

کیک استارتر وب سایتی است که به مخترعین و نوآوران اجازه می‌دهد، از طریق امکاناتی که این وب سایت فراهم نموده است، برای تولید انبوه اختراعات و نوآوری‌هایی خود، اقدام به جذب سرمایه کنند. کاربران عادی با عضویت در این وب سایت می‌توانند، با پیش پرداختهایی کوچک و بزرگ، قبل از هر کس دیگری از این نوآوری‌ها بهره مند شوند.


بیشتر بخوانید:  کوچکترین موبایل جهان با نام زانکو تاینی تی ۱ در کیک استارتر


برای هر اختراع بودجه‌ای توسط نوآور تعیین می‌شود، در صورت رسیدن به بودجه لازم، تولید آن آغاز می‌شود. در غیر این صورت تمام مبالغ جمع آوری شده به حساب کاربرانی که پول پرداخت کرده‌اند، بازگردانده می‌شود. برخی از این اختراعات جدید در کیک استارتر که در حال جذب سرمایه هستند را در ادامه معرفی می‌کنیم.

لیست اختراعات جدید در کیک استارتر

در ابتدا این موضوع را یادآوری کنیم که ممکن است، تمام این اختراعات بودجه کافی را برای تولید انبوه پیدا نکنند و هرگز به دنیای واقعی پا نگذراند.

سجاده مسافرتی ژاپنی

اختراعات جدید

ژاپنی‌ها کوچک‌ترین سجاده دنیا را اختراع کردند. طبق توضیحاتی که در وب سایت کیک استارتر آمده است. این سجاده جیبی تنها 83 گرم وزن داشته و ضد آب نیز هست. اندازه سجاده مسافرتی ژاپنی به حدی کوچک است، که در جیب یا کیف شما به راحتی جا می‌شود. علاوه بر این، سجاده ژاپنی به صورت دست‌ساز تولید خواهد شد.

ربات قابل برنامه ریزی توسط کودکان

ربات قابل برنامه ریزی

کدی راکی (Codey Rocky) نام رباتی است که به منظور آموزش برنامه نویسی به کودکان ساخته شده است. این ربات قابلیت برنامه ریزی تصویری را داشته به همراه ویژگی‌های بی‌نظیری عرضه می‌شود.

کدی راکی علاوه بر امکان ارتباط با کامپیوتر و استفاده از آن به عنوان دسته بازی، می‌تواند به عنوان کنترل تلویزیون نیز بکار گرفته شود. این ربات به همراه نرم افزاری که توسط دانشگاه ام آی تی ساخته شده، عرضه می‌شود. نرم افزار میدبلاک به شما اجازه می‌دهد به صورت کاملا تصویری اقدام به برنامه نویسی کنید!


بیشتر بخوانید: این پهباد را از هواپیما های کاغذی بسازید و با آن حس پرواز را تجربه کنید


کدی راکی برای کودکان 6 سال به بالا قابل استفاده بوده با امکانات بی‌نظیری که دارد، حتی برای بزرگسالان نیز سرگرم کننده خواهد بود.

خنک کننده همراه

خنک کننده همراه

بلو نام دستگاه خنک کننده‌ 50 گرمی است که امکان اتصال به لباس شما را دارد. بلو با هر بار شارژ بیش از یک ساعت به کاهش دمای بدن شما کمک می‌کند. در این دستگاه یک فن به همراه یک مخزن روغن تعبیه شده است.

چرخش فن باعث جریان هوایی خنک در زیر لباس شما شده و همزمان روغن گیاهی استفاده شده در آن علاوه بر کمک به عملکرد دستگاه موجب ایجاد رایحه‌ای دلپذیر می‌شود.

پهپاد مخصوص سلفی

هواپیمای سلفی

پیتا یکی از اختراعات جدید در کیک استارتر است، که قابلیت‌های آن ما را به یاد فیلم‌های علمی تخیلی می‌اندازد.  این دستگاه با جا به جایی قطعات و نحوه اتصال آن‌ها کارکرد‌های مختلفی پیدا می‌کند.

از یک سو با دسته قابل اتصال به عنوان منوپاد عمل کرده و از سوی دیگر می‌تواند به عنوان یک دوربین امنیتی در منزل عمل کند. با اتصال پره‌‌های پیتا، این وسیله شروع به پرواز کرده، از زاویه دلخواه‌تان از شما عکس می‌گیرد. علاوه بر این می‌توان از پیتا به عنوان دوربین‌های ورزشی نیز استفاده کرد.


بیشتر بخوانید:  اختراعات مهمی که جهان را دگرگون کردند!


پهپاد پیتا تنها 200 گرم وزن و 17 سانتیمتر طول دارد. امکان اتصال و دادن فرمان‌های گوناگون از طریق تلفن هوشمند نیز برای این دستگاه میسر است. در صورت جمع شدن بودجه لازم، این پهپاد از ماه می سال جاری عرضه خواهد شد.

تکنولوژی جدید ساخت ماکت

اختراع تکنولوژی جدید

میکرو اسکپ نام تکنولوژی جدیدی است، که احتمالا دنیای ساخت ماکت را برای همیشه دگرگون خواهد کرد. در حال حاضر مدل ابرشهرهای دنیا توسط این تکنولوژی ساخته شده و در صورت جمع آوری بودجه به صورت انبوه عرضه خواهد شد.

قبل از هر چیز، از مکان مورد نظر عکسبرداری هوایی صورت می‌گیرد، سپس عکس‌های هوایی تبدیل به فرمت قابل استفاده توسط پرینتر سه بعدی شده و در نهایت ماکت، پرینت سه بعدی گرفته می‌شود.

در این تکنولوژی امکان اضافه کردن اشیای دلخواه به ماکت نیز وجود دارد. به عنوان مثال، برجی که در حال ساخت است، به صورت کامل در ماکت شهر مورد نظر قرار می‌گیرد.

کیبورد گیمینگ

کیبورد مخصوص بازی

به گفته سازندگان این کیبورد مخصوص بازی که دیگما نام دارد، کیبورد‌های فعلی با ساختار سنتی 30 سال پیش عرضه می‌شوند. در حال حاضر گیمرهای حرفه‌ای با مشکلات بدنی مختلفی رو به رو می‌شوند و خواه ناخواه این مشکلات در سالهای آینده اثرات نامناسب بیشتری برای آن‌ها خواهد داشت.

دیگما به طور کلی ساختار کیبوردهای معمول را دگرگون کرده است. این کیبورد از وسط به دو بخش تقسیم می‌شود، با تعبیه قسمتی برای راحتی بیشتر دست، بازیکن خستگی کمتری را حس می‌کند.

دکمه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند، که امکان جا به جایی تمام آن‌ها وجود دارد. از طرف دیگر، به همراه دیگما نوعی نرم افزار متن باز عرضه خواهد شد که به افراد امکان فراخوانی دستورات متنوعی را می‌دهد. همچنین مکانیسم عمل مکانیکی دکمه نیز قابل تغییر است.

علاوه بر این، دکمه اسپیس در این کیبورد جای خود را به چهار دکمه دیگر داده است، تا از شصت بازیکن نیز به نحو موثری استفاده شود.

.

منبع: kickstarter

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر