;
coinex

تایید شد: معرفی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در نمایشگاه MWC 2018

معرفی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در نمایشگاه MWC 2018
پیش از این تایید شده بود که سامسونگ گوشی‌های پرچمدار جدید خود را در نمایشگاه CES 2018 که در لاس وگاس برگزار می‌شود، به نمایش نخواهد گذاشت، اما در همین نمایشگاه تاریخ معرفی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس تایید شد.

برای هفته‌ها بسیاری بر این باور بودند که سامسونگ معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی +S9 را در نمایشگاه سی ای اس انجام خواهد داد و چندی بعد آن را در ماه مارس (حوالی اسفندماه) به بازار عرضه خواهد کرد.

اما بر اساس گزارش‌های جدید، DJ Koh که رئیس بخش موبایل سامسونگ است، در سی ای اس امسال تایید کرد که گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 9 در کنفرانس جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2018) به روی صحنه خواهند رفت.

البته DJ Koh هیچ اشاره‌ای به تاریخ عرضه این دو گوشی پرچمدار نکرد، هرچند که انتظار می‌رود در همان اواسط ماه مارس راهی بازارهای جهانی شوند.

سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به نظر می‌رسد که از همان سبک طراحی در گلکسی اس 8 پیروی کنند. یعنی نمایشگر اینفینیتی با حاشیه‌های باریک در پنل جلو قرار گرفته و این فقط سنسور اثر انگشت است که از کنار دوربین اصلی به زیر ان منتقل شده است.

البته گلکسی اس 9 پلاس به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و این برای اولین بار است که یکی از پرچمداران سری گلکسی S با سیستم دوربین دوگانه خودنمایی می‌کنند. اگزینوس 9810 در نسخه‌های بین المللی این دو دستگاه قدرتنمایی کرده و اسنپدراگون 845 نیز وظیفه تامین قدرت نسخه‌های آمریکایی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر