;
coinex

انفجار باتری یک گوشی آیفون باز هم خبرساز شد: این بار در اپل استور اسپانیا!

انفجار باتری یک گوشی آیفون باز هم خبرساز شد: این بار در اپل استور کشور اسپانیا!

گوشی‌های آیفون اپل شهرت بسیار خوبی دارند اما هر محصولی نقطه ضعف‌هایی هم دارد. در این مطلب به ارائه جزییاتی در مورد انفجار باتری یک گوشی آیفون پرداخته‌ایم.

چند وقت پیش منابع خبری گفتند که باتری یک گوشی آیفون 6 اس پلاس باعث بروز حادثه آتش سوزی در فروشگاه اپل استور شهر زوریخ (Zurich) در کشور سوییس شد. ظاهرا این باتری ابتدا داغ و سپس باعث انتشار دود شده بود، به همین دلیل افراد حاضر در اپل استور مجبور شده بودند که این فروشگاه را ترک کنند. شاید فکر کنید که این حادثه یک مورد نادر و تصادفی بوده است اما این گونه نیست؛ اخیرا باتری یک آیفون دیگر هم آتش گرفته است، اما این بار در اپل استور کشور اسپانیا!

گزارشات منتشر شده توسط روزنامه محلی لاس پراوینسیاس (Las Provincias) از این امر حکایت می‌کنند که تعدادی از افراد حاضر در فروشگاه کاله کولون (Calle Colon) اپل در شهر والنسیا کشور اسپانیا به دلیل انفجار باتری یک گوشی آیفون در حین پروسه تعمیر و در نتیجه انتشار گسترده دود مجبور به تخلیه فروشگاه شده‌اند. ظاهرا ماموران اداره پلیس و آتش نشانى به محل حادثه رسیده‌اند اما قبل از رسیدن آن‌ها کارکنان فروشگاه توانسته بودند با باز کردن پنجره‌ها و خارج کردن دود و پاشیدن شن بر روی باتری، از انتشار بیشتر حریق جلوگیری و حادثه را مهار کنند.

خوشبختانه در این حادثه برخلاف حادثه رخ داده در شهر زوریخ که باعث بروز سوختگی سطحی در دست یکی از کارکنان فروشگاه شده بود، کسی آسیب ندیده است. با توجه به این امر بعید نیست که در آینده شاهد بروز حوادث مشابهی در زمینه انفجار باتری باشیم، مخصوصا با توجه به شروع برنامه تعویض باتری از طرف اپل که احتمالا تعداد زیادی از کاربران گوشی‌های آیفون برای استفاده از پیشنهاد 29 دلاری این کمپانی اقدام به تعویض باتری گوشی‌های خود خواهند کرد؛ چراکه قطعا این پیشنهاد نسبت به خرید یک گوشی جدید به‌صرفه‌تر خواهد بود.

.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر