;
coinex

پردازنده Surge S2 شیائومی در MWC 2018 معرفی می شود

شرکت شیائومی در فوریه سال 2017 تلفن هوشمند Mi 5c را با پردازنده Surge S1 معرفی کرد و حال بعد از گذشت یکسال، جانشین این پردازنده در راه است. براساس گزارش‌ها، پردازنده 16 نانومتری Surge S2 با گوشی شیائومی Mi 6X در نمایشگاه MWC 2018 معرفی می‌شود.

پردازنده Surge S2 شیائومی از نوع هشت هسته ای بوده که شامل چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی می‌شود. تراشه گرافیکی آن Mali-G71 MP8 خواهد بود که در مقایسه با Mali-T860 پردازنده Surge S1 پیشرفت بزرگی پیدا کرده است. شیائومی قصد دارد S2 را به عنوان رقیب کایرین 960 برای گوشی هوشمند خود در نظر بگیرد.

پردازنده Surge S2

اولین دستگاه هوشمندی که به پردازنده جدید شیائومی مجهز می شود، شیائومی Mi 6X خواهد بود. اگر این شرکت برند تجاری Mi 5X/Mi A1 را همچنان حفظ کند به احتمال بسیار پردازنده Surge S2 برای گوشی هوشمند Mi A2 نیز در نظر گرفته خواهد شد.

بر اساس تصویر رندر منتشر شده از  Mi 6X، این اسمارتفون با صفحه نمایشی با نسبت تصویر 18:9 همراه است. در بخش عقب آن سنسور اثر انگشت و دو لنز دوربین به شکل عمودی مشاهده می‌شود.

دقیقا مشخص نیست که نام تلفن هوشمند آینده شیائومی چه خواهد بود. شیائومی Mi A1 بخشی از برنامه اندروید وان بوده و هیچ پیگیری توسط گوگل صورت نگرفته و این کمی عجیب بوده است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر