;
coinex

بهترین گوشی های میان رده 2018 : راهنمای خرید موبایل های زیر 550 دلار!

برای استفاده از کارایی خوب در دنیای گوشی های همراه الزاما نباید بهای سنگینی را پرداخت کنید. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های میان رده 2018 پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

گوشی میان رده معمولا به عنوان محصولی معرفی می‌شود که با قیمتی بین 275 تا 550 دلار به فروش می‌رسد. این بازه قیمتی همان معیاری است که ما گوشی های زیر را بر حسب آن معرفی کرده‌ایم. در این لیست با گوشی های پرچمداری از سال‌های گذشته هم آشنا می‌شوید. این محصولات به دلیل افت قیمتی که داشته‌اند، انتخاب‌های بسیار خوبی برای کاربران محسوب می‌شوند. معرفی این گوشی های هوشمند در این لیست باعث شده است که این بررسی نسبت به بررسی‌های منتشر شده پیشین متفاوت جلوه کند. اغلب کاربران محصولی را انتخاب می‌کنند که قیمت گران‌تری دارد اما در این مطلب با گوشی هایی آشنا می‌شوید که قیمت چندان زیادی ندارند اما می‌توانند کارایی بسیار خوبی را در اختیار شما بگذارند.

قیمت‌هایی که در این مطلب منتشر شده‌اند بر مبنای قیمت توصیه شده خرده فروشی (RRP) هر محصول هستند به همین دلیل ممکن است که بین قیمت‌هایی که در این مطلب می‌خوانید و آنچه که در بازار عادی مشاهده می‌کنید تفاوت‌هایی وجود داشته باشد.

مشخصات گوشی های میان رده

تعریف کردن یک گوشی هوشمند میان رده بر مبنای فاکتوری نظیر مشخصات فنی کمی پیچیده است به همین دلیل ما در این مطلب قیمت را به عنوان فاکتور تعیین کننده مد نظر قرار داده‌ایم. برخی از گوشی های رده متوسط ارزش اقتصادی و مشخصات فنی بسیار خوبی دارند با این حال محصولاتی نیز در این طبقه بندی وجود دارند که بر مبنای ارائه قابلیت‌های گوشی های پرچمدار، یک دوربین خوب یا نمایشگر منحصر بفرد ساخته شده‌اند.

گوشی های چینی در دنیای گوشی های میان رده کالاهای بسیار خوبی به شمار می‌آیند زیرا این محصولات عمدتا سخت افزارهای بسیار خوبی دارند و با قیمت‌هایی بسیار اقتصادی عرضه می‌شوند. شاید شنیده باشید که شیائومی و وان پلاس به عنوان دو سازنده چینی گوشی های خود را با مشخصات و قیمت‌های خوبی عرضه می‌کنند اما بد نیست بدانید که سازندگان دیگری نیز در دنیای گوشی های همراه هستند که گوشی هایی بسیار بهتر را ارائه کرده‌اند.

به یاد داشته باشید که همیشه مشخصات سخت افزاری یک گوشی هوشمند فاکتور تعیین کننده برتری آن محصول نیست. ما هم اکنون در دنیایی زندگی می‌کنیم که صنعت ساخت گوشی های همراه در آن به پیشرفت‌های بسیار بزرگی دست یافته است؛ گوشی هایی که در این لیست معرفی شده‌اند شاید از نظر سرعت و قدرت با گوشی های پرچمدار موجود در بازار قابل قیاس نباشند اما توانایی لازم را برای انجام همه فرامین کاربران خود دارند. در این مطلب بر مبنای فاکتورهایی از قبیل تعادل بین قیمت و قدرت، کارایی، ترکیب سخت افزاری و سبک طراحی به معرفی بهترین گوشی های میان رده در سال 2018 پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین گوشی های میان رده 2018

در این مقاله به بررسی گوشی زیر می‌پردازیم، شما می‌توانید با کلیک روی هر عنوان، اطلاعات مربوط به همان گوشی را مطالعه کنید:

 سامسونگ گلکسی اس 7

 سامسونگ گلکسی اس 7

  • امتیاز از 5: 4.5
  • قیمت خرده فروشی: 670 دلار

علی رغم این که گلکسی اس 8 سامسونگ سبک طراحی گوشی های مدرن را تغییر داد، گوشی گلکسی اس 7 این سازنده مشهور کره‌ای هنوز هم به عنوان یکی از برترین گوشی های عرضه شده در بازار شناخته می‌شود. این گوشی هوشمند هم‌اکنون با قیمتی کمتر از 550 دلار عرضه می‌شود و به همین دلیل یک انتخاب بسیار خوب برای کاربران است. گلکسی اس 7 سامسونگ در واقع با هدف ارائه یک جانشین بهینه سازی شده تمام عیار برای گلکسی اس 6 عرضه شد. این گوشی هوشمند عملا دوربین مدل پرچمدار گلکسی اس 8 را نیز بر روی خود دارد و به همین دلیل توصیه می‌کنیم که به این گزینه به طور جدی فکر کنید.

بازگشت به لیست بالا

آنر 9

آنر 9

  • امتیاز از 5: 4.5
  • قیمت خرده فروشی: 521.64 دلار

آنر 9 یک گوشی عالی با قیمت باورنکردنی است. این گوشی هوشمند از نظر کارایی پا به پای گوشی های 2017 پیش می‌رود و از نظر مشخصات فنی در مقایسه با گوشی های پرچمدار تنها فاقد ویژگی‌هایی خاص مانند مقاومت در برابر نفوذ آب و نمایشگر بدون حاشیه است. آنر 9 ظاهری زیبا را در کنار کارایی و سرعت مطلوب با قیمتی ارزان‌تر از 550 دلار به شما هدیه می‌کند.

بازگشت به لیست بالا

موتورولا موتو جی 5 اس پلاس

موتورولا موتو جی 5 اس پلاس

  • امتیاز از 5: 4.5
  • قیمت خرده فروشی: 279 دلار

موتو جی 5 اس پلاس برترین گوشی سری موتو جی عرضه شده در بازار است و علاوه بر این، بهترین گوشی هوشمندی نیز محسوب می‌شود که یک کاربر می‌تواند با پرداخت بهایی ارزان‌تر از 412 دلار خریداری کند. این گوشی هوشمند کمی گران‌تر از موتو جی 5 و نوکیا 5 است اما در مقابل کیفیت ساخت، کارایی منحصر بفرد و دوربین‌های بسیار خوبی را در اختیار شما می‌گذارد. موتو جی 5 اس پلاس تقریبا با قیمتی نصف قیمت وان پلاس 5 تی در بازار خرید و فروش می‌شود اما کارایی بسیار خوبی دارد. این گوشی هوشمند در مقایسه با مدل کوچک‌تر، ارزان‌تر و ضعیف‌تر موتو جی 5 اس نیز گزینه خرید بهتری به شمار می‌آید.

بازگشت به لیست بالا

نوکیا 8

نوکیا 8

  • امتیاز از 5: 4
  • قیمت خرده فروشی: 497 دلار

نوکیا 8 در قبال بهای پرداختی خود مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد اما متاسفانه هنوز هم نتوانسته است در بازار خود را در قالب یک گوشی هوشمند برجسته ظاهر کند. منتقدان گفته‌اند که این گوشی هوشمند باید کیفیت ساخت بهتری داشته باشد و عملکرد اسکنر اثر انگشت آن نیز کمی آزار دهنده است، با این حال نوکیا 8 شما را قادر می‌سازد تا در ازای پرداخت بهایی ارزان‌تر از 548 دلار، از یک نمایشگر خوب در کنار سخت افزارهایی کارآمد و دوربینی قدرتمند بهره ببرید.

بازگشت به لیست بالا

آنر ویو 10

آنر ویو 10

  • امتیاز از 5: 4
  • قیمت خرده فروشی: 616.37 دلار

ویو 10 نیز یکی دیگر از گوشی های پرچمدار شرکت آنر است که با هدف ارائه بهترین ویژگی‌ها در قبال کمترین قیمت عرضه شده است. این گوشی هوشمند از نظر ظاهر و حس استفاده، بیشتر به آنر 8 پرو شبیه است تا آنر 9؛ اما می‌تواند یک نرم افزار هوش مصنوعی را در کنار سیستم عامل اندروید 8 اوریو در اختیار شما بگذارد. شما در قبال پرداخت یک فاکتور حدودا 617 دلاری می‌توانید وان پلاس 5 تی را با طراحی نرم افزاری بهتری خریداری کنید اما منابع خبری گفته‌اند که آنر ویو 10 به دلیل داشتن دوربین دوگانه، سیستم عامل اندروید اوریو و قابلیت‌های هوش مصنوعی خود انتخاب بهتری برای کاربر محسوب می‌شود.

بازگشت به لیست بالا


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هوشمند ۲۰۱۸ ؛ گوشی های پرچمدار ۲۰۱۸ چگونه خواهند بود!


موتورولا موتو ایکس 4

موتورولا موتو ایکس 4

  • امتیاز از 5: 4
  • قیمت خرده فروشی: 479.1 دلار

زنده کردن موتو ایکس توسط موتورولا یک اقدام ستودنی است. موتو ایکس 4 این سازنده در ازای پرداخت بهایی کمتر از 481 دلار یک طراحی شیشه‌ای جدید را به همراه مشخصاتی منحصر بفرد در اختیار شما می‌گذارد و به همین دلیل گران‌تر از آنچه که هست به نظر می‌رسد. این گوشی هوشمند به واسطه داشتن مشخصاتی از قبیل قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و بهره‌مندی از دوربین دوگانه، در برابر سایر رقبایش برجسته‌تر جلوه می‌کند و به دلیل داشتن یک نمایشگر 5.2 اینچی، کارایی و کاربرد بسیار خوبی دارد. موتو ایکس 4 نسبت به آنر 9 سرعت و حافظه داخلی استاندارد کمتری دارد، با این حال اگر مقاومت در برابر نفوذ آب را به سرعت بیشتر ترجیح می‌دهید، ایکس 4 انتخاب بهتری برای شما محسوب می‌شود.

بازگشت به لیست بالا

اچ تی سی یو 11 لایف

اچ تی سی یو 11 لایف

  • امتیاز از 5: 4
  • قیمت خرده فروشی: 349 دلار

در یک نگاه کلی می‌توان گفت که اچ تی سی یو 11 لایف یک گوشی میان رده قدرتمند است. این گوشی هوشمند می‌تواند در ازای قیمت خود مشخصات بسیار خوبی را در اختیار شما بگذارد و رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی استاندارد نیز از جمله این مشخصات هستند. یو 11 لایف به سیستم عامل تمیز و ساده اندروید وان مجهز هست و به دلیل داشتن ویژگی اج سنس (Edge Sense) گزینه خرید بهتری در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار محسوب می‌شود. البته بد نیست بدانید که می‌توانید با پرداخت بهایی بیشتر، موتو ایکس 4 را با دوربین‌های بهتر و باتری قوی‌تر خریداری کنید و یا همچنین با خرید آنر 9 یا وان پلاس 5 تی از ویژگی‌های منحصر بفرد آن‌ها بهره‌مند شوید.

بازگشت به لیست بالا

شیائومی می 6

شیائومی می 6

  • امتیاز از 5: 4.5
  • قیمت خرده فروشی: مدل 64 گیگابایتی 479.99 دلار، مدل 128 گیگابایتی 539.99 دلار

می 6 شیائومی یک گوشی منحصر بفرد است و فقط به دلیل داشتن محدودیت‌های نرم افزاری خاص در برخی از کشورها عرضه نشده است. این گوشی هوشمند ظاهر زیبا و قدرت بسیار بالایی دارد و با قیمت بسیار خوبی عرضه می‌شود. به همین دلیل اگر  با سیستم عامل اندروید آشنایی دارید توصیه می‌کنیم که برای خریدن آن اقدام کنید.

بازگشت به لیست بالا

موتورولا موتو زد 2 پلی

موتورولا موتو زد 2 پلی

  • امتیاز از 5: 4
  • قیمت خرده فروشی: 408 دلار

موتو زد 2 پلی یک گوشی میان رده خوب است. این گوشی هوشمند طراحی زیبا و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و می‌تواند به کمک تجهیزات موتو مد (Moto Mod) خود کارایی بسیار منحصر بفردی را برای شما به ارمغان بیاورد. زد 2 پلی باتری کوچکی دارد اما به واسطه پردازشگر کارآمد اسنپدراگون 626 خود به راحتی با یک بار شارژ، یک روز کامل فرامین شما را انجام می‌دهد. این گوشی هوشمند به قابلیت شارژ سریع باتری نیز مجهز شده است و به همین دلیل نسبت به بعضی از گوشی های میان رده موجود در بازار محبوبیت بیشتری دارد.

بازگشت به لیست بالا

سامسونگ گلکسی ای 3 2017

سامسونگ گلکسی ای 3 2017

  • امتیاز از 5: 3.5
  • قیمت خرده فروشی: 279 دلار

در مجموع می‌توان گفت که بهینه سازی‌های اعمال شده بر روی گلکسی ای 3 مدل 2017 از هر نظر برجسته هستند و این گوشی خوش اندازه را برای افرادی که می‌خواهند از قابلیت‌های گلکسی اس 7 استفاده کنند اما توان پرداخت بهای این گوشی هوشمند را ندارند، به یک انتخاب بسیار خوب تبدیل می‌کند. گلکسی ای 3 در برابر نفوذ آب مقاوم است و یک اسکنر اثر انگشت کارآمد و دقیق را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین این گوشی هوشمند از طراحی بسیار زیبایی بهره می‌برد، از این رو کاربرش به راحتی فراموش می‌کند که بهایی نصف قیمت یک گوشی پرچمدار را برای داشتن آن پرداخته است.

علی رغم چنین مشخصاتی، گوشی های دیگری نیز در بازار موجود هستند که می‌توانند ویژگی‌های بهتری را در اختیار شما بگذارند. اگر به دنبال چنین محصولاتی هستید، توصیه می‌کنیم که موتو جی 5 یا گوشی های جدید برند نوکیا را انتخاب نمایید.

به نظر شما جای چه گوشی های دیگری در این لیست خالی است؟ نام آن را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. تجربه شخصی شما می‌تواند راهنمای خرید موبایل برای یک فرد دیگر باشد.

بازگشت به لیست بالا

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techadvisor

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر