;
coinex

با بهترین گوشی های هواوی آشنا شوید؛ برندی برای همه سلیقه‌ها!

 

هواوی یکی از بزرگ‌ترین گوشی سازان جهان است زیرا محصولاتش را در انواع مختلفی عرضه می‌کند. در این نوشتار به معرفی بهترین گوشی های هواوی پرداخته‌ایم.

هواوی شهرت بسیار خوبی در صنعت ساخت گوشی‌های هوشمند دارد، زیرا می‌تواند به نیاز همه کاربرانش پاسخ دهد. این سازنده همیشه تلاش کرده است تا بهترین کیفیت را در معقول‌ترین قیمت ارائه کند و به همین دلیل از محصولات اقتصادی این سازنده مثل آنر 9 و هواوی پی 10 لایت گرفته تا میت 10 پرو که به عنوان یک گوشی پرچمدار شناخته می‌شود، همه محبوبیت بسیار بالایی دارند و مشخصات بسیار خوبی را ارائه می‌کنند.

هواوی یک رقیب سنگین و قدرتمند برای اپل و سامسونگ محسوب می‌شود، زیرا فناوری‌های بسیار پیشرفته‌ای را در قالب محصولاتش در اختیار کاربران می‌گذارد. همکاری جدید این سازنده با شرکت آلمانی لایکا (Leica) از این امر حکایت می‌کند که سازنده چینی می‌خواهد بهترین قابلیت‌های تصویربرداری و فیلمبرداری را به واسطه گوشی‌های پرچمدارش به کاربران و طرفدارانش هدیه کند.

محصولات سری آنر نیز از جمله گوشی‌های برتر این غول تکنولوژی هستند که قیمت‌های بسیار ارزانی دارند و به بهترین سخت افزارها نیز مجهز هستند. در این نوشتار به معرفی بهترین گوشی های هواوی پرداخته‌ایم. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

بهترین گوشی های هواوی : میت 10 پرو (Mate 10 Pro)

بهترین گوشی های هواوی : میت 10 پرو (Mate 10 Pro)

  • قیمت: 931.79 دلار
  • تاریخ عرضه: 10 آبان تا 10 آذر (نوامبر 2017)

هواوی در سال 2017 هم دست و دل بازی به خرج داد و یک مدل پرو (Pro) از گوشی پرچمدار جدیدش را ارائه کرد. این گوشی هوشمند از پردازشگر کایرین 970 (Kirin 970) بهره می‌برد و اولین محصولی محسوب می‌شود که با یک تراشه دارای واحد پردازش عصبی (NPU) اختصاصی و جداگانه عرضه می‌شود.

هواوی میت 10 پرو یک نمایشگر 6 اینچی اچ دی آر OLED با نسبت تصویر 18 به 9 و رزولوشن تصویر فول اچ دی پلاس، شاخص مقاومتی IP67 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و غبار، دوربین دوگانه اصلی 12 و 20 مگاپیکسلی با توانایی پشتیبانی از حالت پرتره (portrait mode) به مانند آیفون X اپل، فناوری شارژ سریع ایمن سوپرشارژ و رابط کاربری اموشن 8 (Emotion UI 8.0) با توانایی اتصال به مانیتور، ماوس و صفحه کلید را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

بهترین گوشی های هواوی : پی 10 پلاس (P10 Plus)

بهترین گوشی های هواوی : پی 10 پلاس (P10 Plus)

  • قیمت: 838.48 دلار
  • تاریخ عرضه: آوریل 2017

هواوی پی 10 پلاس بهترین و پیشرفته‌ترین محصولی است که هم اکنون در بازار خرید و فروش می‌شود. این گوشی هوشمند قابلیت‌های منحصر بفرد مدل 5.1 اینچی پی 10 را با همان سبک طراحی برجسته و یک نمایشگر 5.5 اینچی ارائه می‌کند.

هواوی پی 10 پلاس به یک رم ارتقاء یافته، دوربین قدرتمند سامیلوکس (Summilux) و نمایشگر QHD مجهز شده است. از این رو علی رغم این که فاقد ویژگی‌هایی مثل قابلیت اچ دی آر و توانایی مقاومت در برابر نفوذ آب و خاک است، باز هم برای گوشی‌هایی مثل ال جی جی 6 و سامسونگ گلکسی اس 8 یک رقیب پرچمدار قدرتمند به شمار می‌آید.

بهترین گوشی های هواوی : پی 10 (P10)

بهترین گوشی های هواوی : پی 10 (P10)

  • قیمت: 798.49 دلار
  • تاریخ عرضه: آوریل 2017

هواوی پی 10 یکی از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار هواوی است. این محصول به یک نمایشگر 5.1 اینچی مجهز شده است به همین دلیل در مقایسه با سایر گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار راحت‌تر در دست کاربر قرار می‌گیرد.

هواوی پی 10 به دلیل داشتن یک بدنه کامپکت و منحنی شکل به راحتی در یک دست شما جا می‌شود. این گوشی هوشمند در رنگ‌های بسیار زیبایی عرضه شده است و به دلیل داشتن پردازشگر کایرین 960 و نمایشگر فول اچ دی آی پی اس عملکرد و وضوح تصویر بسیار خوبی را ارائه می‌کند.

هواوی پی 10 با یک بار شارژ 24 ساعت کامل روشن باقی می‌ماند، اما در صورتی که بیش از این از گوشی خود استفاده می‌کنید هیچ جای نگرانی نیست، زیرا باتری این گوشی هوشمند توانایی پشتیبانی فناوری شارژ سریع را دارد و در مدت کوتاهی دوباره کاملا شارژ می‌شود.

سازنده چینی در ساخت این اثر هنری زیبا از یک دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای برند لایکا نیز استفاده کرده است، از این رو شما می‌توانید از لحظات خود در هر شرایطی با بهترین کیفیت عکس بگیرید. این دوربین توانایی فیلم برداری 4 کی و اعمال اثر بوکه بر روی تصاویر را نیز داراست.

بهترین گوشی های هواوی : پی 9 (P9)

بهترین گوشی های هواوی : پی 9 (P9)

  • قیمت: 533.21 دلار
  • تاریخ عرضه: آوریل 2016

یکی از بهترین گوشی های هواوی مدل پی 9 است. گوشی پرچمدار 2016 این سازنده چینی، هنوز هم به عنوان یکی از بهترین موبایل های هواوی معرفی می‌شود. این گوشی هوشمند سخت افزارها و دوربین بسیار قدرتمندی را بر روی خود دارد و هم اکنون با قیمت 533.21 دلار خرید و فروش می‌شود از این رو شما را قادر می‌سازد تا با پرداخت بهایی اندک از ویژگی‌های یک گوشی پرچمدار مدرن و قدرتمند بهره ببرید.

هواوی پی 9 به یک بدنه باریک و ظریف فلزی، نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی قابل تنظیم، باتری کارآمد و مجموعه سخت افزاری قدرتمند مجهز است. این محصول همچنین یک دوربین دوگانه اصلی قدرتمند مجهز به لنزهای برند لایکا را نیز در خود دارد.

بهترین گوشی های هواوی : پی 9 پلاس (P9 Plus)

بهترین گوشی های هواوی : پی 9 پلاس (P9 Plus)

  • قیمت: 771.83 دلار
  • تاریخ عرضه: اوت 2016

اگر که علاقه چندانی به گوشی‌های دارای نمایشگر 5.2 اینچی ندارید و یک گوشی بزرگ‌تر می‌خواهید، توصیه می‌کنیم که هواوی پی 9 پلاس را که به یک نمایشگر 5.5 اینچی مجهز است، انتخاب کنید. این محصول تقریبا همه مشخصات مدل پی 9 را در قالب یک نمایشگر بزرگ‌تر در اختیار شما می‌گذارد. گوشی پی 9 پلاس هواوی عملکرد روانی دارد و یک دوربین دوگانه کارآمد و باتری بسیار قدرتمند را به شما هدیه می‌کند.

بهترین گوشی های هواوی : میت 9 (Mate 9)

بهترین گوشی های هواوی : میت 9 (Mate 9)

  • قیمت: 865.14 دلار
  • تاریخ عرضه: نوامبر 2016

محصولات سری میت هواوی فبلت‌های پیشرفته‌ای هستند که برای کاربران علاقمند به گوشی‌های بزرگ ساخته شده‌اند. هواوی میت 9 یکی از جدیدترین اعضای خانواده سری میت این سازنده چینی است. این گوشی هوشمند در اواخر سال 2016 میلادی وارد بازار شد و توانست توجه مثبت تعداد زیادی از منتقدان را به خود جلب کند.

هواوی میت 9 از جوانب زیادی لقب اولین محصول را به خود اختصاص داده است. این فبلت برای مثال اولین محصولی بود که با پردازشگر کارآمد کایرین 960، رابط کاربری بازسازی شده اموشن 5 و نسل دوم دوربین‌های دوگانه اصلی لیسا وارد بازار شد. میت 9 قیمت گرانی دارد اما یک باتری قدرتمند و عملکرد بسیار خوب را در اختیار شما می‌گذارد.

بهترین گوشی های هواوی : میت 8 (Mate 8)

بهترین گوشی های هواوی : میت 8 (Mate 8)

  • قیمت: 571.87 دلار
  • تاریخ عرضه: ژانویه 2016

هواوی میت 8 قبل از مدل پرطرفدار میت 9 وارد بازار شد و توانست قابلیت‌های رسانه‌ای بسیار خوبی را در اختیار کاربرانش بگذارد. این گوشی هوشمند تصاویر بسیار واضح و کیفیت رنگ بسیار خوبی را در قالب یک نمایشگر 6 اینچی فول اچ دی ارائه کرد. توانایی پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، رابط کاربری کارآمد، دوربین اصلی منحصر به‌فرد 16 مگاپیکسلی و باتری بسیار قدرتمند از جمله ویژگی‌های مثبت میت 8 هواوی هستند که این گوشی هوشمند را به یک انتخاب عالی تبدیل می‌کنند.

بهترین گوشی های هواوی : پی 10 لایت (P10 Lite)

بهترین گوشی های هواوی : پی 10 لایت (P10 Lite)

  • قیمت: 398.58 دلار
  • تاریخ عرضه: مه 2017

این گوشی میان رده با نصف قیمت مدل استاندارد هواوی پی 10 عرضه می‌شود، اما باز هم ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار خوبی را ارائه می‌کند. پی 10 لایت به یک دوربین اصلی تک لنزی نسبتا خوب مجهز شده است. این گوشی هوشمند کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و می‌تواند فرامین روزانه کاربرش را بدون هیچ مشکلی انجام دهد. تنها نقطه ضعف پی 10 لایت قیمت 398.58 دلاری این گوشی هوشمند است که آن را در طبقه بندی محصولات بسیار پیشرفته و خشنی مثل موتو جی 5 پلاس قرار می‌دهد.

بهترین گوشی های هواوی : پی 8 لایت 2017 (P8 Lite 2017)

بهترین گوشی های هواوی : پی 8 لایت 2017 (P8 Lite 2017)

  • قیمت: 246.61 دلار
  • تاریخ عرضه: فوریه 2017

هواوی پی 8 لایت 2017 اولین گوشی اقتصادی سال میلادی جاری و مدل ارتقاء یافته گوشی پی 8 لایت است که قبل از این محصول عرضه شد. این گوشی هوشمند با قیمت 246.61 دلار وارد بازار شد تا برای سایر گوشی‌های اقتصادی موجود در بازار خط و نشان بکشد.

هواوی پی 8 لایت 2017 از یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی بهره می‌برد و جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را بر روی خود دارد. این گوشی هوشمند نرم افزارهای کارآمد هواوی را با یک برچسب قیمت اقتصادی در اختیار شما می‌گذارد.

بهترین گوشی های هواوی : نکسوس 6 پی (Nexus 6P)

بهترین گوشی های هواوی : نکسوس 6 پی (Nexus 6P)

  • قیمت: 518.55 دلار
  • تاریخ عرضه: سپتامبر 2015

نکسوس 6 پی هواوی در سایه برند مشهور گوگل خرید و فروش می‌شود، اما در واقع توسط هواوی ساخته شده است و بهترین گوشی سال 2015 میلادی این سازنده به شمار می‌آید. نکسوس 6 پی از یک بدنه تمام فلزی، دوربین قدرتمند، اسکنر اثر انگشت پشتی و نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند توانایی پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD را ندارد، اما می‌تواند به واسطه دوربین 12.3 مگاپیکسلی اصلی خود در هر شرایطی عکس‌های بسیار باکیفیتی را برای شما ثبت خواهد کرد. نکسوس 6 پی علاوه بر این توانایی فیلمبرداری 4 کی را نیز دارد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: recombu

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر