;
coinex

بازاریابی دیجیتال راه حل کسب‌وکارها در دوران رکود

جایگاه بازاریابی دیجیتال در میان مشاغل، در چندسال اخیر رشد چشمگیری داشته؛ هم ازنظر تعداد موقعیت‌های شغلی و هم ازنظر درآمد. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که در دهه آینده نیز این رشد ادامه پیدا کند و تعداد افراد بیشتری با درآمد بالاتر در مشاغل مرتبط با بازاریابی دیجیتال مشغول به‌کار شوند.

تحلیل، تبلیغات موتورهای جست‌وجو و سئو، تجربه کاربری، شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا، تبلیغات کلیکی و … از جمله مهارت‌هایی است که امروزه بازاریابان دیجیتال در تبلیغات آنلاین به‌کار می‌گیرند. در بیشتر شرکت‌های معتبر هرکدام از این مهارت‌ها متخصص یا متخصصان خود را دارد. مدیر بازاریابی دیجیتال بر تمامی این فعالیت‌ها نظارت می‌کند و استراتژی کمپین‌ها و فعالیت‌های تبلیغات آنلاین را طراحی می‌کند و برای آینده تصمیم‌گیری می‌کند.

با وجود این تقاضای روزافزون داشتن آشنایی کلی و نحوه استفاده درست از ابزارهای دیجیتال امری اجتناب‌ناپذیر شده است. گاه دیده می‌شود یک تیم بازاریابی دیجیتال به دلیل نداشتن دانش و تجربه کافی مخارج هنگفت و بی‌نتیجه‌ای را به شرکت تحمیل می‌کنند.

به همین منظور آکادمی کارآفرینی تهران، برگزارکننده کارگاه‌های استارتاپی و کسب‌وکارهای دوره‌ فشرده و حرفه‌ای بازاریابی دیجیتال را در دانشگاه تهران برگزار می‌کند. این کارگاه پنجشنبه 12 و جمعه  13 بهمن در ۱۶ ساعت و با تدریس جلال روحانی برگزار می‌شود.

جلال علوه بر سال‌ها تجربه به عنوان CTO در شرکت‎های مختلف، از سال 93 تا شهریور 95 مدیر بازاریابی باملیو بوده است. او هم‌اکنون به عنوان مشاور رشد دیجیتال فعالیت می‌کند.

شرکت‌کنندگان در این کارگاه با کانال‌­های بازاریابی دیجیتال، نحوه استفاده درست از تبلیغات کلیکی و کمپین‌­های بنری، روش‌­ها و ابزارهای تحلیل و تهیه برنامه‌­ای­­ کاربردی و حرفه­‌ای در بازاریابی دیجیتال آشنا می­‌شوند.

وحید قنبری زاده دبیر آکادمی کارآفرینی تهران می‌گوید: آکادمی کارآفرینی تهران فعالیت خود را از سال 93 با مجموعه سمینارهای علمی فرهنگی “کافه کارآفرینی”، جهت رشد اکوسیستم کارآفرینی کشور در دانشگاه تهران آغاز کرده ‌است.

کافه کارآفرینی از آذر 93 تا اسفند 94 بیش از 20  بار در دانشگاه‌های شهر تهران از جمله دانشگاه تهران (دانشکده کارآفرینی، دانشکده مدیریت، پردیس فنی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه صنعتی امیر کبیر و شهرهای اراک و قم برگزار شده است. در کافه کارآفرینی  شرکت‌های موفقی همچون آپارات، نت برگ، شیپور، چارگون، بلاگفا، تخفیفان، نی نی سایت، دیجیاتو، رهنما، پیک برتر و … حضور داشته‌اند و کسب و کارهای نوپایی همچون ریحون، تسکولو، کتابناک، واژه یاب، طرفداری، نواک، ترب، وب یاد و… معرفی شده‌اند و مدیران شتابدهنده‌هایی چون آواتک، دیموند، شریف اکسلریتور، مپس، تک، شناسا و … در این رویداد سخنرانی کرده‌اند.

کافه کارآفرینی در 20 رویداد خود میزبان بیش از 4000 نفر از جوانان و دانشجویان مقاطع و رشته‌های متنوع بوده‌است. در مجموع بیش از 35 کارآفرین جوان و باتجربه، 8 مدیر شتابدهنده و 6 استاد دانشگاه و 2 سخنران دولتی در این رویدادها حضور داشته‌اند. همچنین خبرگزاری‌های پرس تی وی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، ایسنا و… کافه کارآفرینی را معرفی کرده‌اند.

آکادمی کارآفرینی تهران علاوه بر سمینارهای تجربی انگیزشی، بیش از 40 کارگاه کسب‌وکار و استارتاپی با حضور بیش از 1500 فراگیر برگزار کرده‌است. هدف از برگزاری این کارگاه‌ها توانمندسازی و مهارت آموزی فراگیران بوده است و تحت عناوین مختلفی از جمله ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها، اسکرام ویژه استارتاپ‌ها، سئو و بهینه سازی سایت، برنامه نویسی iOS، طراحی استراتژی تولید محتوا، تفکر طراحی، بازاریابی دیجیتال و… که مدرسان باتجربه و بادانش حوزه استارتاپی در آنها به تدریس پرداخته‌اند.

فرصت ویژه شرکت در کارگاه با ۲۰% تخفیف را از دست ندهید و همین حالا با وارد کردن کد techrato ثبت‌نام کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    شرکت نفیس یک شرکت بسیار عالیست و خیلی داره خوب کار میکند و آینده خوبی داره و پیشنهاد میکنم هر کسی خواست اطلاع بیشتر کسب کنه و با من همکاری کنه به این شماره در واتساپ پیام بفرستید
    ۰۹۱۲۴۹۴۱۸۱۳
    موفق باشید

    پاسخ