;
coinex

عرضه آیفون اس ای 2 در بهار 97 ؛ دومین نسل از آیفون SE در راه است

اپل قصد دارد تا دومین نسل از آیفون اس ای خود را معرفی کند. عرضه آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) در ماه مه و یا ژوئن 2018 (اواخر بهار 97) انجام خواهد شد.

کوپرتینویی‌ها برای کسانی که به دنبال یک گوشی بزرگ با نمایشگر 4.7 اینچ یا 5.5 اینچی نبوده و یا قیمت آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس برایشان بالا بود، یک مدل ویژه به نام آیفون SE را معرفی کرد.

بی شک یک گوشی هوشمند 4 اینچی که با برچسب قیمت ارزان‌تری نیز همراه باشد، می‌توانست به نیاز بخش بزرگی از کاربران پاسخ مناسبی دهد و اپل در سال 2016 با معرفی مدل SE این کار را انجام داد.

اگرچه در سال گذشته میلادی این گوشی‌ساز آمریکایی مدل جدیدی از این نسخه را معرفی نکرد، اما شایعات نشان می‌دهند که این دستگاه رسما در ماه مه و یا ژوئن 2018 به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات آیفون اس ای 2

مشخصات آیفون SE 2 هنوز به طور کامل مشخص نشده است، اما با توجه به اینکه اپل از فناوری شارژ وایرلس در آخرین مدل‌ آیفون خود استفاده کرد، پیش بینی می‌شود که آیفون اس ای 2 نیز از این تکنولوژی برخوردار شود.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون می‌توان به پردازنده اپل ای 10 فیوژن اشاره کرد که در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قدرتنمایی می‌کند. 2 گیگابایت رم، 32 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 1700 میلی‌آمپر ساعت از دیگر مشخصات ذکر شده برای این گوشی هوشمند جدید است.

این اطلاعات هنوز به طور کامل توسط کوپرتینویی‌ها تایید نشده است، اما اگر آیفون X این شرکت نتوانسته است شما را راضی کند، شاید بد نباشد که تا اواخر بهار 97 کمی صبر کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر