;
coinex

قیمت گلکسی اس 9 سامسونگ مشخص شد؛ قیمتی گران‌تر از اس 8

پرچمداران جدید سری گلکسی S سامسونگ به زودی معرفی خواهند شد و با توجه به شایعات فراوانی که پیرامون ویژگی‌های این مدل وجود دارد، به راحتی پیش‌بینی می‌شد که قیمت گلکسی اس 9 بالاتر از مدل قبلی خود باشد و گویا این پیش‌بینی کاملا درست بوده است.

قیمت گلکسی اس 9

قیمت گلکسی S9 برای عرضه در بازارهای کره، مشخص شد و همان‌طور که گفته شد، قیمت اعلام شده بالاترین قیمت گوشی در سری گلکسی S سامسونگ است. به گفته منبعی آگاه از یک اپراتور داخلی کره “اگرچه قیمت گلکسی اس 9 در بازارهای داخلی افزایش خواهد یافت، اما تصمیم گرفته شد تا قیمت آن به سطحی برسد که برای مصرف کننده سنگین نباشد.”

اما این سطح چقدر خواهد بود و در مقایسه با شروع قیمتی گلکسی اس 8، در کجا قرار دارد؟ برای پاسخ به این سوال بد نیست بدانید که گلکسی اس 8 در کره با قیمت 935 هزار وون (حدود 875 دلار) به فروش می‌رسد. گفته شده است که قیمت گلکسی اس 9 چیزی بین 650 تا 999 هزار وون کره، یعنی چیزی مابین 890 تا 935 دلار، خواهد بود.

در ایالات متحده، گلکسی S8 با قیمتی در حدود 750 دلار خرید و فروش می‌شود و اگر بخواهیم منطق قیمت‌گذاری انجام شده در کره را برای بازارهای آمریکایی نیز در نظر بگیریم، قیمت گلکسی S9 نیز باید چیزی در حدود 10 درصد افزایش داشته باشد. با این وجود، قیمت پرچمدار گلکسی S مدل 2018 سامسونگ باید چیزی در حدود 800 دلار باشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از اپراتورها، پیش فروش گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 9 از دوم الی هشتم مارس (11 تا 17 اسفندماه) به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت، یعنی مدت کمی بعد از آنکه این دو گوشی پرچمدار در 25 فوریه (6 اسفندماه) در نمایشگاه MWC 2018 به روی صحنه بروند.

به گفته یکی از کارکنان سامسونگ که نخواست نامش فاش شود:

در طراحی جدید گلکسی اس 9، تمرکز بیشتر بر روی راحتی کاربران بوده است، جزئیات مربوط به برنامه دقیق زمان عرضه و البته قیمت نسخه‌های مختلف گلکسی اس 9 در رویداد جعبه گشایی این دستگاه اعلام خواهد شد

پرچمدار بعدی سامسونگ طراحی شبیه به نسل قبلی دارد، اما حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش آن نسبت به نسل اس 8، باریک‌تر شده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر