;
coinex

ویدیو تست نمایشگر گلکسی اس 9 سامسونگ را تماشا کنید

شرکت سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 یا همان کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا، نسل جدید پرچمداران خود را به نام گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (Galaxy S9 Plus) معرفی خواهد کرد. حال پیش از رونمایی، ویدیو تست نمایشگر گلکسی اس 9 به بیرون درز کرده است.

اگر به ویدیوی تازه انتشار یافته توجه کنید، سطح حساسیت لمسی نمایشگر گلکسی اس 9 را مشاهده خواهید کرد. آنچه که در این ویدئو پیداست تجربه کاربری با گلکسی اس 9 بوده و متاسفانه کیفیت ویدئو به اندازه‌ای نیست تا بهتر بتوانیم از جزئیات کاربری این گوشی هوشمند را ببینیم.

به لطف این ویدیو می توان قسمت زیرین صفحه نمایش گلکسی اس 9 را به خوبی مشاهده کرد. قسمت پایین گلکسی اس 9  به گلکسی اس 8 شباهت دارد و انحنای کناری صفحه نمایش نیز کاملا واضح است. گوشه های نمایشگر نیز گرد مشاهده می شود و به نوعی همانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس است.

متاسفانه خبری از قاب کامل نیست و در این میان نمی‌توان درباره ضخامت آن اظهار نظری کرد. باتوجه به بیشتر شایعات و گزارش ها، طراحی پایین نمایشگر گلکسی اس 9 کاملا به این ویدیو شباهت دارد، اما هنوز به طور رسمی، درستی آن تایید نشده است.

ویدئو تست نمایشگر گلکسی اس 9 سامسونگ فاش شد

انتظار داریم در کادر بالا نسبت به گلکسی اس 8 حاشیه کمتر یا بیشتری دیده شود. به هر حال باید منتظر ماند تا شایعات بیشتری درباره گلکسی اس 9 پیش از رونمایی آشکار شود. شباهت دستگاه نمایش داده شده در ویدیو به گلکسی اس 8 بسیار زیاد است و به گفته این منبع، حتی ممکن است که این ویدیو، به گلکسی اس 8 نیز اختصاص داشته باشد. تشخیص این موضوع واقعا دشوار است.

باتوجه به شایعات انتظار می‌رود گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس همانند مدل‌های پیشین از شیشه و فلز ساخته شوند، در این میان براساس آن چه تاکنون مشاهده شده هر دو پرچمدار شباهتی به پیشینان خواهند داشت.

این دو اسمارتفون حتی در سایز نمایشگر نیز متفاوت از دو مدل قبلی نبوده و به نوعی با ساختار یکسانی رو به رو هستیم. بدون تردید این دو دستگاه یکی از بهترین نمایشگر گوشی های هوشمند را خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:  بهترین نمایشگر موبایل متعلق به کدام گوشی‌ها است؟


همچنین دو گوشی هوشمند از یک چیپ پردازشی بهره می‌برند و مشابه سال گذشته خواهد بود. در سال 2018 گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با پردازنده اسنپدراگون 845 در ایالات متحده به فروش می‌رسند، اما در باقی بازارهای جهانی می‌توان این دو مدل را با پردازنده اگزینوس 9810 مشاهده کرد.

در بخش دوربین اصلی نیز گلکسی اس 9 به یک لنز و گلکسی اس 9 پلاس به دو لنز مجهز است. هر دو محصول به سنسور اثر انگشت با جایگاه بهتری از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس همراه می‌شوند.

.

متن: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر