;
coinex

تاریخ عرضه گلکسی اس 9 سامسونگ مشخص شد

مدت زیادی است که منتظریم تا تاریخ عرضه گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس مشخص شود. بدون شک این دو از جنجال برانگیزترین پرچمداران جدید سامسونگ هستند. حال انتظارها به پایان رسید و تاریخ عرضه گلکسی اس ۹ مشخص شد.

در تصاویر بالا دو گوشی پرچمدار جدید گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را مشاهده می‌کنید که به تازگی منتشر شده‌اند. همانطور که در عکس می‌بینید، تاریخ عرضه گوشی پرچمدار گلکسی اس ۹،  ۱۶ ام مارس (۲۵ اسفند ماه) اعلام شده است. این عکس ها توسط ایوان بلاس (Evan Blass) به صورت آنلاین منتشر شده است.

همانطور که از تصویر پیداست، طراحی این دو پرچمدار به گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس شبیه است. البته گفته می‌‌شود که اندازه صفحه نمایش در هر دو گوشی، مشابه اندازه صفحه نمایش گوشی‌های یاد شده است. این دو گوشی با پردازنده‌های مختلف در مناطق مختلف عرضه خواهد شد.

در بعضی از کشورها مانند ایالات متحده، گلکسی اس ۹ به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز خواهد شد و برخی از کشورهای دیگر این گوشی را با پردازنده اگزنیوس ۹۱۸۰ دریافت می‌کنند.

اینطور که از شایعات پیداست، گلکسی اس ۹ با ۴ گیگابایت حافظه رم و گلکسی اس ۹ پلاس با ۶ گیگابایت عرضه خواهد شد.

این دو گوشی پرچمدار جدید به دوربین های جدیدی که سامسونگ اخیرا اعلام کرده است، مجهز می‌شوند. در همین رابطه، پیش از این اعلام شد که گلکسی اس ۹ به یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لنزی با دیافراگم f1.5 مجهز شده، در حالیکه گلکسی اس ۹ پلاس با دوربین دوگانه که حداقل یکی از سنسورها، لنزی با دیافراگم f1.5 دارد، عرضه خواهد شد.

ایوان بلاس در توییت خود، زمان رونمایی گوشی های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را ۲۵ فوریه (۶ اسفند) اعلام کرده است و در نمایشگاه MWC 2018 از این گوشی‌های هوشمند رونمایی خواهد شد. پیش فروش این پرچمداران جدید سامسونگ از تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند) آغاز می‌شود و در نهایت در تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) راهی بازارهای جهانی خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر