;
coinex

گلکسی نوت 8 هدیه سامسونگ به ورزشکاران المپیک زمستانی 2018 بجز کره شمالی و ایران!

سامسونگ قرار است که به همه ورزشکاران المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 یک دستگاه گلکسی نوت 8 ویژه هدیه دهد، اما در این لیست نامی از ورزشکاران ایران و کره شمالی وجود ندارد.

ورزشکاران ایرانی و کره شمالی حاضر در بازی‌های المپیک زمستانی 2018 کره جنوبی، به دلیل تحریم‌های سازمان ملل متحد، گوشی‌های هوشمند پرچمداری که رقبای آنان به دست خواهند آورد را دریافت نمی‌کنند.

ورزشکاران ایرانی محروم از هدیه ویژه سامسونگ در المپیک زمستانی 2018

ورزشکاران ایرانی محروم از هدیه ویژه سامسونگ در المپیک زمستانی 2018

سامسونگ الکترونیکس به عنوان حامی بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ کره، حدود 4000 دستگاه گلکسی نوت 8 را در میان ورزشکاران و مسئولان کمیته برگزاری بازی‌های المپیک به صورت رایگان توزیع خواهد کرد. این گوشی‌ها که نسخه المپیک گلکسی نوت 8 است، به طور ویژه برای بازی‌های المپیک زمستانی 2018 طراحی شده است.

گوشی‌ نسخه المپیک گلکسی نوت 8

این نسخه دارای یک بدنه پشتی سفید رنگ با حاشیه‌هایی طلایی است که پنج حلقه تو در توی المپیک نیز در پنل پشتی آن خودنمایی می‌کند. سامسونگ این نسخه ویژه را برای ورزشکاران حاضر در این دوره از المپیک زمستانی در نظر گرفته است، اما سخنگوی کمیته برگزاری این بازی‌ها در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد:

ورزشکاران ایران و کره شمالی به علت تحریم های سازمان ملل که علیه هر دو کشور تصویب شده است، از این هدیه ویژه محروم خواهند بود

گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت 8 با قیمتی در حدود 920 دلار به فروش می‌رسند و به همین علت احتمالا در گروه اقلام ممنوعه و کالاهای لوکسی قرار می‌گیرند که از طرف جامعه بین المللی برای این دو کشور تحریم شده است.

هنوز هیچ واکنش و یا پاسخی از طرف مسئولان سامسونگ الکترونیکس ایران منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ndtv

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر