;
coinex

برگزاری سومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیا

سومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیاء (IOT) به زودی برگزار می‌گردد. در این کنفرانس آخرین روندها و تحولات این فناوری در ایران و جهان، بررسی می‌شود.

به گزارش تکراتو و به نقل از مهر، در اواخر بهمن ماه سال جاری، گردهمایی سالانه فعالان فناوری اینترنت اشیاء در قالب سومین کنفرانس تخصصی این فناوری برگزار خواهد شد. توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف فروم اینترنت اشیا برپا خواهد شد، این اقدام حرکتی به سمت بهره برداری از خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء  (IoT)  در کشور خواهد بود.


بیشتر بخوانید : اینترنت اشیا یا “Internet of Things” چیست؟


اهداف برگزاری سومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیا

از جمله اهداف مهم برگزاری سومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • بررسی آخرین روندها و تحولات خدمات مبتنی بر اینترنت اشیا در جهان و ایران
  • تبیین چالش‌های پیش رو
  • طرح و بررسی راهکارهای کاربردی جهت رفع چالش‌های موجود

محورهای برگزاری سومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیا

از جمله محورهای مهم برگزاری سومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیا می‌توان به تمرکز بر ارائه دستاوردهای شرکت‌های فعال در زمینه پیاده سازی خدمات IoT در ایران اشاره نمود. از جمله رویکردهای مهم این فروم تخصصی در سال‌های گذشته می‌توان به، ارائه مفاهیم مرتبط با IoT و نیز ارائه نمونه‌های صنعتی شده خدمات و فناوری‌های مرتبط با IoT، اشاره نمود.

در گردهمایی سومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیا درباره موضوعات مهمی چون، ضرورت سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌های اینترنت اشیاء، تاثیر تحول دیجیتالی در صنایع از طریق توسعه خدمات مبتنی بر IoT و همچنین تجزیه و تحلیل تحولات حوزه تنظیم مقررات (رگولیشن)، بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

زمان برگزاری سومین کنفرانس اینترنت اشیا

گردهمایی سومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیا، در روز  ۲۴ بهمن ماه برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که همزمان با آن نمایشگاه تخصصی IoTex 2018 نیز در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران، به مدت دو روز برپا خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید :

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر