;
coinex

آیا هک سایت های خبری واقعیت دارد ؟ چه کسی آنها را هک کرده است؟

آیا هک سایت های خبری واقعیت دارد؟ براساس اطلاعات موجود شب گذشته تعدادی از سایت‌های خبری مورد حمله سایبری قرار گرفته‌اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در مورد هک سایت های خبری و حمله سایبری به بعضی از آنها سخن گفت. آذری جهرمی اعلام نمود که بررسی‌های فنی این حمله سایبری توسط مرکز ماهر انجام می‌شود. گفته شده است که بعد از هک سایت های خبری ،اخباری دروغین نیز بر روی این سایت‌ها منتشر شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با توئیتی در شبکه اجتماعی خود، این خبر را اعلام نمود و تاکید کرد که حمله سایبری به برخی از سایت‌های خبری که دیشب اتفاق افتاده است، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مرکز ماهر حمله سایبری به سایت‌ها خبرگزاری را بررسی می‌کند!

محمد جواد آذری جهرمی اعلام نمود که مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای (ماهر) که وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، بررسی‌های خود در مورد این حملات سایبری را به اتمام رسانده است. وی در ادامه اعلام نمود که گزارش بررسی‌های انجام شده در این مورد تا ساعاتی دیگر و از طریق پایگاه مرکز ماهر در دسترس عموم قرار خواهد گرفت!

به نظر شما علت هک این سایت های خبری چه بوده است؟ چه افرادی قصد هک سایت های خبری را داشته‌اند؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید!

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر