;
coinex

اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران ؛ 26 و 27 بهمن ماه

رویداد بزرگ وب و موبایل ایران همه ساله در اواخر بهمن ماه برگزار می‌گردد. اختتامیه جشنواره وب امسال در روزهای 26 و 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

این جشنواره، امسال وارد دهمین سال فعالیت خود شده و هر سال نیز برگزاری آن با ویژگی‌های منحصر به فردی همراه است. این جشنواره هر سال تعداد بسیار زیادی شرکت کننده دارد که در گروه‌های مختلف با هم به رقابت می‌پردازند. جشنواره وب از ابتدای تاسیس، توانسته است نقشی بسیار مهم در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته است. تمامی مشتاقان و فعالان حوزه وب و موبایل کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.


بیشتر بخوانید : ثبت نام و شرکت در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران


برنامه‌های اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران

اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران، روزهای 26 و 27 بهمن ماه خواهد بود و اکنون همه‌ی نگاه‌ها بر روی مراسم اختتامیه این رویداد، متمرکز شده است. در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران، علاوه بر سخنرانی‌ها و کارگاه‌های گوناگون و متنوع، برنامه‌های ویژه‌ای همچون نمایشگاه استارتاپ‌ها، نمایشگاه پوستر و.. وجود دارد. امسال مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران، در دو روز متوالی برگزار خواهد شد. بعضی از مهم‌ترین برنامه‌های اختتامیه به شرح زیر است:

روز پنج شنبه 26 بهمن (روز اول)

اختتامیه جشنواره وب ابتدا با سخنرانی رضا الفت نسب دبیر اجرایی جشنواره آغاز می‌شود و در ادامه نوبت به سخنرانی مهمان ویژه اختتامیه جشنواره وب خواهد بود. سخنرانی سایر افراد برجسته و همچنین پنل گفتگو در مورد صنعت بازی در ایران و مراسم اهدای تندیس برگزیدگان وب و موبایل ایران نیز، از برنامه‌های صبح روز پنج شنبه هستند.

بعدازظهر همان روز نیز شامل برنامه‌های، ارائه آمارهای کارزار، معرفی و ارائه وحید رجبلو (کارآفرین توان یاب)، سه ارائه رده بذری کارزار، سه ارائه رده ابتدایی کارزار، معرفی 30 استارتاپ برتر رده‌های بذری و ابتدایی و اعلام برنده نهایی و اهدای جایزه خواهد بود.

روز جمعه 27 بهمن (روز دوم)

مراسم روز دوم با سخنرانی علیرضا مجیدی مدیر وبسایت یک پزشک آغاز می‌شود. سخنرانی‌ها، پنل گفتگو در مورد بیت کوین و پول مجازی و اهدای تندیس به برگزیدگان وب و موبایل دهمین جشنواره، از دیگر برنامه‌های صبح روز دوم هستند.

برنامه‌های بعدازظهر روز دوم نیز شامل، سخنرانی و اهدای تندیس به برگزیدگان دهمین دوره جشنواره خواهد بود.

سخنرانان و پنل‌های اختتامیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران با سخنرانی‌های افراد موفق و برجسته همراه خواهد بود. در ادامه به معرفی  سخنران‌هایی که برای این مراسم در نظر گرفته‌ شده‌اند خواهیم پرداخت، با تکراتو همراه باشید.

رضا الفت نسب، دبیر اجرایی جشنواره

اختتامیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران با سخنرانی و خیر مقدم رضا الفت نسب آغاز می‌شود. وی دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران است و همچنین به عنوان دبیر انجمن صنفی کسب‌ و کارهای اینترنتی نیز به فعالیت می‌پردازند.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

دومین سخنرانی توسط محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور صورت خواهد گرفت که میهمان ویژه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران هستند.

مهدی نایبی، مدیرعامل الوپیک

وی در زمینه اقتصاد تحصیل کرده‌ و حدود ۱۱ سال در کشور انگلستان، در یک بانک مشغول به کار بوده است.  وی مدیرعامل الوپیک است و در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران سخنرانی خواهد داشت.

میلاد احرام‌پوش، بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران

وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه شهید بهشتی است که در سال ۱۳۹۱ اولین جشنواره موبایل ایران را برگزار کرد.

علیرضا مجیدی، مدیر وب‌سایت یک پزشک

مجیدی در اردیبهشت سال ۱۳۸۴، به وبلاگ‌نویسی تخصصی در زمینه پزشکی روی آورد و بعدها تصمیم گرفت که یک پزشک را، به عنوان وبسایتی در زمینه‌های مختلفی چون فناوری، سینما، عکاسی و غیره گسترش دهد.

محی سنیسل، مدیرعامل دونیت

محی سنیسل در سن ۱۴ سالگی توانست اولین درآمد خود از فضای وب را به دست آورد. وی هم اکنون مدیر عامل دونیت است. دونیت یک پلتفرم کراودفاندینگ ایرانی است.

پشوتن پورپزشک، مدیرعامل بامیلو

پشوتن پورپزشک مدیرعامل حقوقی بامیلو است و از آغاز این مجموعه با آنها همراه بوده است. بامیلو یکی از مطرح‌ترین فروشگاه‌های آنلاین داخل ایران است که از زمستان ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است.

فرید اسدی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ

وی در ابتدا فعالیت خود را در زمینه طراحی رابط کاربری آغاز کرد ولی اکنون به عناون مشاور دیجیتال مارکتینگ در حال فعالیت است. وی با شکل دادن به فعالیت‌های مارکتینگ کسب‌ و کارها، آنها را به اهدافی که دارند، نزدیک می‌کند.

پویا پیرحسینلو، مدیرعامل ابرآروان

پیرحسینلو مدیرعامل شتاب دهنده وب و سامانه امنیت ابری ابرآروان است. این کسب و کار در سال ۱۳۹۴ بود که به عنوان یکی از شرکت‌های هلدینگ فناپ تاسیس شد. وی دانش‌آموخته دانشگاه هنر در رشته ادبیات نمایشی است و در در جشنواره تئاتر فجر نیز دارای افتخاراتی است.

رضا اربابیان، مدیرعامل شیپور

وی لیسانس اقتصاد و فوق لیسانس مدیریت کسب ‌و کار خود را، در کشور کانادا گذرانده است. بعد از اتمام تحصیلات به ایران بازگشت تا کسب‌‌وکار خانوادگی خود که در زمینه تولید حوله بود ادامه دهد. وی در نهایت تصمیم گرفت تا در زمینه نیازمندی‌های آنلاین، فعالیت شیپور را آغاز کند.

دکتر محمدحسین فروزان‌نژاد، عضو هیئت مدیره شرکت پردیس میزبان

دکتر محمدحسین فروزان‌نژاد، قائم مقام مدیر عامل شرکت پردیس اول کیش هستند. این کسب‌‌وکار در زمینه تجمیع کننده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه به فعالیت می‌پردازد.

مجید دودهکی، بنیان‌گذار ای‌سی‌ام

مجید دودهکی از مشاورانی در زمینه تحقیقات بازار و بازاریابی الکترونیکی است. وی توانست شرکت پرداخت الکترونیک سامان را تاسیس کند.

مجید حسینی‌نژاد، مدیرعامل توشا

مجید حسینی‌نژاد، علی‌بابا را راه‌اندازی کرده است. این کسب و کار تا امروز موفقیت‌‌های بسیاری را کسب کرده‌است. وی هم‌اکنون به عنوان مدیرعامل مجموعه توشا به فعالیت می‌پردازد.

ژوبین علاقه‌بند، نائب رییس هیئت مدیره اسنپ

علاقه بند تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه خواجه نصیر و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه فرانسه، به پایان رسانده است. وی مسئولیت‌ّها بسیاری در کسب ‌‌‌و کارهای متنوع داشته است.

سینا جناب، مدیر پروژه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

سینا جناب به عنوان مدیریت پروژه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران به فعالیت می‌پردازد و گزارشی از روند تغییر و توسعه جشنواره وب و موبایل ایران ارائه خواهد کرد.

شایان شلیله، بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران

آخرین سخنرانی اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران توسط شایان شلیله، بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران ارائه خواهد شد. وی همچنین به عنوان مدیرعامل شرکت تبلیغات آنلاین ای‌نتورک به فعالیت می‌پردازد.

در کنار سخنرانی‌های اختتامیه، دو پنل نیز ارائه خواهد شد که به شرح زیر هستند:

پنل چالش‌های صنعت بازی در ایران

این پنل با حضور آقای حسین مزروعی، مدیرعامل استودیو پاپاتا و شتاب‌دهنده آواگیمز، آقای امیرحسین فصیحی، مدیرعامل استودیو فن‌افزار و آقای علی نادعلیزاده، مدیرعامل استودیو تاد همراه خواهد بود.

پنل با موضوع بیت کوین و پول مجازی

این پنل با حضور آقای رضا قربانی سردبیر راه پرداخت، سعید حسینی، مدیرعامل لیون کامپیوتر و آقای سهیل شهیدی، مدیرعامل پیمنت ۲۴ همراه خواهد بود.

برنامه‌های سالن‌های جنبی جشنواره وب و موبایل ایران

در کنار سخنرانی‌ها و برنامه‌های افراد سرشناس در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران، ارائه‌‌ها و کارگاه‌‌های آموزشی متنوعی نیز در دیگر سالن‌های محل برگزار خواهد شد. در ادامه مدرسین این کارگاه‌ها، موضوع هر ارائه و کارگاه معرفی خواهد شد.

ارائه‌‌ها و کارگاه‌های واقع در سالن رودکی

کارگاه : تجربه شروع کسب ‌و کار با دستان خالی – توسط :  وحید خسروی، مدیرعامل ایده‌پردازان

کارگاه : استراتژی‌های ورود به بازار در کسب و کار دیجیتال – توسط : عادل طالبی، متخصص مدیریت کسب‌ و کارهای الکترونیک

کارگاه : استراتژی‌های نوین در بازاریابی رسانه‌‌های اجتماعی – توسط : رامین جابری، مدیر بخش تولید محتوا و رسانه‌های اجتماعی ای‌نتورک

کارگاه : برنامه‌ریزی مسابقات در شبکه‌‌های اجتماعی – توسط : آرش خسرویان، مدیر بخش ارتباط با مشتری ای‌نتورک

کارگاه : طراحی و تحلیل دیاگرام لینک سازی وبسایت – توسط : امیرحسین اسماعیلی، مدیرعامل آژانس خلاقیت وبسیما

کارگاه : اسکرام مشکلات را حل نمی کند، مشکلات را نشان می دهد – توسط : افشان سامانی، مدیر ارشد محصول بامیلو

ارائه‌‌ها و کارگاه‌های واقع در سالن فردوسی:

کارگاه : توسعه فروش و تیم فروش در استارتاپ‌ها – توسط : نیما مبارکی، مشاور فروش

کارگاه : الزامات حقوقی کسب و کارهای اینترنتی – توسط : محمد رضا نصراللهی، مشاور حقوقی فناوری اطلاعات و مدیر موسسه حقوقی عصرنوین

کارگاه : آنالیز و بهینه‌سازی کمپین‌های دیجیتال – توسط : فرهاد بهشتی، متخصص برنامه‌ریزی رسانه‌های دیجیتال ای‌نتورک

برای ثبت نام و شرکت در اختتامیه دهمین دوره جشنوراه وب و موبایل ایران می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.


بیشتر بخوانید : مهلت ثبت نام دهمین جشنواره وب و موبایل ایران تمدید شد


امید است که امسال نیز این جشنواره بتواند به بهترین شکل ممکن برگزار گردد.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر