;
coinex

سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9 در درون صفحه نمایش آن جای نخواهد گرفت

سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) در زیر نمایشگر آن جای نخواهد گرفت. به نظر می‌رسد که سامسونگ هنوز با این فناوری دچار مشکل است!

با اینکه چند روز قبل گزارشی مبنی بر قرار گرفتن حسگر اثر انگشت فبلت نوت 9 در درون صفحه نمایش آن منتشر شد، اما بر اساس شواهد موجود، این فناوری در اختیار پرچمداران 2018 سامسونگ قرار نخواهد گرفت.

وجود اسکنر اثر انگشت یکپارچه سازی شده با نمایشگر گوشی، بحث چندان جدیدی نیست. سال گذشته میلادی، قبل از آنکه گلکسی اس 8 معرفی شود، شایعات زیادی از وجود این فناوری در آن خبر می‌دادند. پس از آن، این شایعه برای گلکسی اس 9 عنوان شد و بعد از آن نیز برای گلکسی نوت 9 ؛ اما سامسونگ در ارائه این تکنولوژی همچنان با مشکلات عدیده‌ای روبرو است.

سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9 در کدام قسمت جای می‌گیرد؟

به گزارش برخی از رسانه‌های کره‌ای، سنسور اثر انگشت فبلت گلکسی نوت 9 در درون نمایشگر آن قرار نگرفته و به مانند نسل قبلی خود، گلکسی نوت 8، در پنل پشتی آن دیده خواهد شد.

تولید انبوه گوشی Galaxy Note 9 در ماه ژوئن (حوالی خردادماه) آغاز می‌شود و در ماه آگوست (اواخر تابستان 96) به بازار عرضه خواهد شد. این تقریبا همان برنامه زمانبندی شده‌ای است که در گلکسی نوت 8 نیز دیده شد.

این گزارش ادعا می‌کند که سامسونگ کار بر روی فناوری یکپارچه سازی اسکنر اثر انگشت با صفحه نمایش خود را متوقف نکرده است. غول تکنولوژی کره‌ای برای رسیدن به تکنولوژی تشخیص اثر انگشت نوری با شرکت‌های مختلفی در حال همکاری است، اما منابع صنعتی بعید می‌دادند که این فناوری تا قبل از سال 2019 به مرحله تجاری سازی و تولید انبوه برسد.

با این وجود سنسور اثر انگشت گلکسی نوت 9 همچنان در پنل پشتی آن جای خواهد گرفت، اما شاید بتوان فناوری سنسور اثر انگشت نوری را در سامسونگ گلکسی اس 10 (ممکن است این دستگاه با نام گلکسی X تولید شود) مشاهده کرد. سامسونگ در این تکنولوژی از رقیب خود، سیناپتیکس عقب مانده است!

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر