;
coinex

گوشی‌های هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پلاس در لیست تنا رویت شدند

پرچمداران بعدی هواوی، یعنی گوشی‌های هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پلاس گواهینامه آژانس رگولاتوری چین (TENAA) را دریافت کرده و در اسناد آن ظاهر شدند. 

در اسناد منتشر شده از تنا بدون آنکه تصویر و یا مشخصاتی از این دستگاه‌ها دیده شود، شماره سریال آنها خودنمایی می‌کند. دو مورد از این دستگاه‌ها برای ما شناخته شده‌ هستند و می‌توان از روی شماره مدل، هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پلاس را تشخیص داد.

این دستگاه‌ها با شماره مدل EML-AL00، CLT-AL00 و ATU-AL10 بدون آنکه نام و یا مشخصاتی از آنها گفته شده باشد در لیست تنا رویت شده‌اند.

چگونه نام هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پلاس قابل تشخیص است؟

هواوی P20 تحت نام مستعار امیلی (Emily) توسعه یافته و هواوی P20 Plus با نام مستعار شارلوت (Charlotte) تولید می‌شود. با نگاهی به شماره سریال EML و CLT به راحتی می‌توان فهمید که این کدها، به ترتیب فرم کوتاه شده‌ی امیلی و شارلوت است.

اما درباره دستگاه سوم با شماره ATU-AL10 چه نظری می‌توان داد؟ خوب می‌توان حدس زد که این شماره متعلق به گوشی هواوی پی 20 لایت باشد، هر چند که بر اساس شایعات قبلی، نام مستعار آن باید چیزی شبیه به ANN-AL10 باشد.


بیشتر بخوانید: جزئیات جدیدی از سری هواوی پی 20 منتشر شد


در هر صورت لیست‌های منتشر شده در تنا هیچ چیزی بیشتری از گوشی‌های پرچمدار 2018 هواوی را در بر نمی‌گیرد. مسلما در روزهای آتی خبرهای بیشتری به بیرون درز خواهد کرد.

گوشی‌های پرچمدار 2018 هواوی

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام واقعا هواوی و …..دیگر کسالت اور شده اند با این همه کپی و تقلید از سامسونگ و اپل ایده های تازه ای ندارند تکراری و تقلید ….. افتضاحه .. تشکر

    پاسخ