;
coinex

نمایشگر نوکیا 7 پلاس با نسبت تصویر 18 به 9 رخ نشان می‌دهد

بر اساس شایعاتی که به تازگی به بیرون درز کرده است، نمایشگر نوکیا 7 پلاس از نسبت تصویر 18 به 9 برخوردار خواهد بود؛ بنابراین مدل پلاس این گوشی، کمی باریک‌تر و کشیده‌تر از نوکیا 7 است.

اچ ام دی گلوبال با عرضه گوشی‌های برند نوکیا در سال گذشته موفقیت‌های زیادی را به دست آورد. به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد همچنان به این روند ادامه دهد. بر اساس اطلاعات جدید و رندرهایی که از نوکیا 7 پلاس منتشر شده، اطلاعات جدیدی درباره این دستگاه آشکار شد.

نمایشگر نوکیا 7 پلاس یک صفحه نمایش باریک و کشیده خواهد بود

این طور که از شواهد پیداست، صفحه نمایش نوکیا 7 پلاس از نسبت تصویر 18 به 9 برخوردار است. این موضوع را می‌توان از رندرهایی که توسط اوان بلاس منتشر شده، برداشت کرد. بر اساس شایعات، سیستم عامل این دستگاه نیز اندروید وان گوگل خواهد بود. (با کلیک بر روی تصاویر آنها را در اندازه واقعی ببینید)

نوکیا 7 در ماه اکتبر سال گذشته میلادی عرضه شد و جالب است در حالی که تنها چند ماه از عرضه آن در بازار می‌گذرد، نسخه پلاس آن اکنون در حال تولید بوده و در آینده‌ای نزدیک، عرضه خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که اچ ام دی گلوبال گوشی نوکیا 7+ را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کند. علاوه بر نمایشگر نوکیا 7 پلاس که با نسبت تصویر 18 به 9 خودنمایی می‌کند، به نظر می‌رسد که این دستگاه از اسنپدراگون 660 با پشتیبانی از 4 گیگابایت رم قدرت خواهد گرفت.

هیچ جزئیاتی درباره قیمت و یا زمان عرضه این گوشی وجود ندارد، اما امیدواریم که در چند روز آینده و همزمان با برگزاری کنگره جهانی موبایل در بارسلونا اطلاعات بیشتری به بیرون درز کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر