;
coinex

تصویری واقعی از نوکیا 7 پلاس در فضای آنلاین خودنمایی کرد

نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) گوشی آینده این برند فنلاندی است که برای اولین بار تصویری واقعی از آن در فضای مجازی رخ نشان داد.

گوشی به نمایش گذاشته شده، طراحی مشابهی شبیه به رندرهایی دارد که چند روز قبل منتشر شد. همان طور که گفته می‌شد، صفحه نمایش این دستگاه دارای نسبت تصویر 18 به 9 بوده، گوشه های گردی دارد، یک شیشه 2.5D روی ان قرار گرفته و سیستم عامل اندروید خام گوگل بر روی آن نقش بسته است.


بیشتر بخوانید: نمایشگر نوکیا ۷ پلاس با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ رخ نشان می‌دهد


هیچ تصویری از پنل پشتی این دستگاه وجود ندارد، اما بر اساس شایعات، یک اسکنر اثر انگشت باید در این قسمت جای گرفته باشد و البته دوربین دوگانه کارل زایس نیز جلب توجه خواهد کرد.

مشخصات نوکیا 7 پلاس

نوکیا 7 پلاس اولین گوشی هوشمند اچ ام دی گلوبال است که نمایشگر آن دارای نسبت تصویر 18 به 9 بوده، اندازه آن 6 است و از رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل برخوردار خواهد بود. این اندازه و این مقدار از رزولوشن تراکم پیکسلی نمایشگر ان را به 402ppi می‌رساند.

قدرت پردازشی این دستگاه از اسنپدراگون 660 تامین شده و در کنار آن پردازنده گرافیکی آدرنو 512 قرار خواهد گرفت. 6 گیگابایت رم دارد و انتظار می‌رود که دوربین سلفی آن  که در تصویر دیده می‌شود، 16 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 باشد.

دوربین دوگانه احتمالا از دو سنسور 12 و 13 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. نوکیا 7 پلاس با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو از جعبه خارج می شود.

این شرکت پیش از این تایید کرده بود که نوکیا در نمایشگاه MWC 2018 شرکت خواهد کرد و بر اساس گفته‌های مدیر تولید این کمپانی، Juho Sarvikas، نوکیا 7 پلاس حداقل یکی از محصولاتی است که با برند نوکیا در این رویداد معرفی می شود؛ چرا که احتمالا دستگاه دیگری با نام نوکیا 1 نیز در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر