;
coinex

تصویری واقعی از گوشی هواوی پی 20 لایت منتشر شد

تصویری واقعی از گوشی هواوی پی 20 لایت (Huawei P20 Lite) در اسناد FCC رویت شد. این دستگاه یکی از سه گوشی هوشمند سری هواوی P20 است.

تصویر پنل جلویی از این گوشی همانند آیفون X اپل، دارای ناچ (بریدگی) در بالای نمایشگر است که دوربین سلفی و خروجی صدا در آن تعبیه شده است؛ هرچند که این بریدگی نسبت به آیفون 10 کوچکتر طراحی شده است. گفته می شود که دلیل آن نیز احتمالا ویژگی تشخیص چهره متفاوتی از آن چیزی است که در آیفون جدید اپل وجود دارد.

البته یک چیز در این تصویر جلب توجه می‌کند. برند هواوی بر روی این دستگاه دیده نمی‌شود و به جای آن در پایین و پنل پشتی آن، نام Shirley حک شده است. این می‌تواند استراتژی این شرکت برای مخفی کردن نام این واقعی گوشی هوشمند باشد.


بیشتر بخوانید: اندازه هواوی پی 20 لایت و برخی از مشخصات آن فاش شد


در پنل پشتی این دستگاه و در گوشه سمت چپ آن، دوربین دوگانه قرار گرفته و در زیر ماژول این دوربین، فلاش LED دیده می‌شود. در سمت راست کلیدهای تنظیم صدا و کلید پاور وجود دارد و در قسمت پایین آن جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت یو اس بی نوع C و اسپیکر خروجی تعبیه شده است.

مشخصات گوشی هواوی پی 20 لایت

هواوی پی 20 لایت دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس (1080 در 2280 پیکسل) است، پردازشگر کایرین با پشتیبانی از 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به آن قدرت داده و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی روزانه ان را تامین می‌کند.

برخی منابع معتقدند که گوشی هواوی پی 20 لایت همان هواوی نوا 3 ای (Huawei Nova 3e) است که در برخی بازارها با این نام عرضه خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر