;
coinex

اندازه هواوی پی 20 لایت و برخی از مشخصات آن فاش شد

با انتشار طرحی شماتیک، اندازه هواوی پی 20 لایت (Huawei P20 Lite) آشکار شد. فهرست برخی مشخصات این دستگاه نیز در اسناد FCC رویت شد.

هواوی حضور خود در نمایشگاه MWC 2018 را تایید کرده است، اما بعید به نظر می‌رسد که پرچمداران 2018 سری P خود را در این رویداد معرفی کند.


بیشتر بخوانید: هواوی در نمایشگاه MWC 2018 شرکت می‌کند، اما بدون گوشی هواوی پی ۲۰!


رولاند کوانت یکی از افشا کنندگان خبرهای تکنولوژی، چندی پیش اعلام کرد که گوشی‌های هواوی پی 20، هواوی پی 20 پلاس و هواوی پی 20 لایت به ترتیب با اسامی مستعار امیلی، شارلوت و آن (Anne) خودنمایی خواهند کرد.

مشخصات و اندازه هواوی پی 20 لایت

بر اساس اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، گوشی Huawei P20 Lite دارای شماره سریال ANE-LX1 است. این گوشی هوشمند بسیار شبیه به دستگاهی است که ماه گذشته بنچمارک HTML5test از آن منتشر شد.

بر اساس مشخصات درج شده در این بنچمارک، هواوی پی 20 لایت دارای نمایشگری با نسبت تصویر 19 به 9 و رزولوشن 1080 در 2280 پیکسل خواهد بود. نمایشگر این دستگاه (و البته تمامی مدل‌های هواوی پی 20)، احتمالا شبیه به آیفون X اپل دارای یک شکاف (ناچ) خواهد بود.


بیشتر بخوانید: صفحه نمایش هواوی پی ۱۱ به مانند آیفون X دارای ناچ (شکاف) خواهد بود


اما به تازگی اطلاعات جدیدی از این دستگاه توسط FCC منتشر شده و بر اساس آن اندازه هواوی پی 20 لایت نیز مشخص شده است. این گوشی هوشمند در 148 میلی‌متر درازا و 70 میلی‌متر عرض گسترده شده و با این وجود کمی بلندتر از آیفون X با اندازه 143.6 میلی‌متر است.

اما به تازگی اطلاعات جدیدی از این دستگاه توسط FCC منتشر شده و بر اساس آن اندازه هواوی پی 20 لایت نیز مشخص شده است. این گوشی هوشمند در 148 میلی‌متر درازا و 70 میلی‌متر عرض گسترده شده

در پنل پشتی این مدل یک دوربین سه گانه با فناوری لایکا قرار می‌گیرد و درون آن یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی می‌نشیند که وظیفه تامین انرژی روزانه آن را بر عهده خواهد داشت.

از دیگر مشخصات هواوی پی 20 لایت می‌توان به پردازنده هوشمند کایرین 970 و 6 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. به زودی اطلاعات بیشتری از گوشی‌های هواوی P20 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر