;
coinex

گران ترین گوشی های جهان چه قیمتی دارند؛ موبایل هایی لوکس و قیمتی

آیا می‌دانید قیمت گران ترین گوشی های جهان چقدر است؟ با اینکه گوشی های هوشمند به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی همه ما تبدیل شده، اما همچنان هستند کسانی که صرفا به دنبال موبایل هایی لوکس و گران قیمت هستند. در این مطلب با لیستی از گران ترین گوشی‌های دنیا آشنا خواهید شد. از دیدن این لیست لذت ببرید!

با ورود گوشی‌های هوشمند به زندگیمان این گجت ها به سرعت تبدیل به بخش مهمی از زندگی ما شدند. با آنها علاوه بر صحبت کردن با عزیزانمان، عکس میگیریم، قبض هایمان را پرداخت می‌کنیم و حتی خرید کردن را نیز با آنها انجام می دهیم، البته در این میان هستند کسانی که صرفا گوشی هوشمندشان برای کارهای روزمزه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

بسیاری از ثروتمندان جهان زندگی لوکس را دوست دارند و می‌خواهند که همه چیزشان با دیگران فرق داشته باشد و چه کالایی یهتر از یک موبایل که دایما همراه آنهاست، می‌تواند حس زندگی لاکچری‌شان را به دیگران القا کند. بنابراین شاید پرداحت رقم هایی سرسام آور برای خرید یک گوشی گران قیمت برای آنان کاملا هم منطقی باشد!

لیست گران ترین گوشی های جهان

این مطلب، لیستی از گران ترین گوشی های جهان را به شما نشان خواهد داد و به ترتیب بر اساس قیمت 10 گوشی گران دنیا تنظیم شده است. شما با ارزش ترین گوشی ها را در انتهای این لیست خواهید یافت. توجه داشته باشد که قیمت های اعلام شده به تومان تبدیل شده و قیمت دلار در روز نگارش (خرداد 1401) 30 هزار تومان است! با تکراتو همراه باشید.

10. ورتو سیگنچر دایموند (Vertu Signature Diamond)

ورتو سیگنچر دایموند (Vertu Signature Diamond)

اولین گوشی هوشمندی که در لیست گران ترین گوشی های جهان قرار می‌گیرد، اثری از ورتو (Vertu) است. ورتو یک سازنده بریتانیایی است که گوشی‌های لوکس دست ساز زیادی را تاکنون روانه بازار کرده است.

سیگنچر دایموند از پلاتین ساخته شده و به ادعای این شرکت با بهترین و دقیق‌ترین فرآیند ساخت دست‌ساز، و نه با ماشین آلات، تولید شده است. در ساخت این اسمارت فون از 200 قطعه کوچک الماس استفاده شده که قیمت نهایی آن را به 80 هزار دلار (2 میلیارد و 400 میلیون تومان) رسانده است.

9. ورتو سیگنچر کبرا (Virtue signature cobra)

ورتو سیگنچر کبرا (Virtue signature cobra)

 

شرکت جواهرسازی Boucheron فرانسه این گوشی گرانقیمت را طراحی کرده است. گوشی ورتو با شمایل کبری یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1080×1920 پیکسل و 4 گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است و با یک MicroSD می‌توان حافظه آن را تا 2 ترابایت افزایش داد.

این گوشی مونتاژ شده در بریتانیا شامل 388 قطعه جواهر است و همین ویژگی باعث شده که این دستگاه به یکی از گران قیمت ترین گوشی های هوشمند جهان تبدیل شود. ورتو سیگنسچر کبرا 310 هزار دلار معادل 9 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

8. آیفون پرنسس پلاس (iPhone Princess Plus)

آیفون پرینسس پلاس هیچ تفاوتی با یک آیفون معمولی ندارد، اما برای اینکه بتواند در لیست گران‌ترین موبایل‌های دنیا جای بگیرد، دلایل منطقی خود را دارد

آیفون پرینسس پلاس هیچ تفاوتی با یک آیفون معمولی ندارد، اما برای اینکه بتواند در لیست گران ترین موبایل‌های دنیا جای بگیرد، دلایل منطقی خود را دارد. این آیفون توسط طراح معروف اتریشی، پیتر آلیسون طراحی شده است.

البته این تمام ماجرا نیست، در ساخت این پرنسس، 180 الماس برش خورده استفاده شده و بر اساس گفته‌های پیتر آلیسون این الماس‌ها از بهترین و باکیفیت‌ترین ها در نوع خود هستند؛ بنابراین، این موضوع شاید قیمت 176 هزار دلاری آن را توجیه کند. قیمتی که با تبدیل آن برابر می شود با 5 میلیارد و 280 میلیون تومان، انصافا مبلغ هنگفتی است.

7. بلک دایموند (BlackDiamond VIPN)

در جایگاه هشتم لیست گران‌ترین گوشی جهان، بلک دایموند از سونی اریکسون قرار دارد

در جایگاه هفتم لیست گران ترین گوشی جهان بلک دایموند از سونی اریکسون قرار دارد. Jaren Goh شخصی است که این کانسپت را طراحی کرده است. تکنولوژی LED ارگانیک و پلی‌کربنات آینه‌ای باعث شده که هیچ گوشی دیگری نتواند صفحه نمایش آن را به چالش بکشد.

دو قطعه الماس این گوشی هوشمند را تزئین کرده‌اند. یکی بر روی دکمه ناوبری آن جای گرفته و از قطعه دیگر برای زینت بخشیدن به پنل پشتی آن استفاده شده است. قیمت این گوشی موبایل 300 هزار دلار (9 میلیارد تومان) است.

6. دایموند کریپتو (Diamond Crypto)

دایموند کریپتو (Diamond Crypto)
دایموند کریپتو یکی از گران ترین گوشی های جهان

این گوشی لوکس ویندوز CE توسط طراح معروف پیتر آلیسون خلق شده و قیمت آن 1.3 میلیون دلار (39 میلیارد تومان) است، اما هنوز گران ترین گوشی جهان نیست!

50 قطعه الماس که 10 قطعه از نوع کمیاب آبی است. علاوه بر این بخش‌هایی از این دستگاه از طلا ساخته شده و جالب اینجاست که از تکنولوژی محافظت در برابر آدم ربایی نیز استفاده شده است.

5. GoldVish Le Million

GoldVish Le Million

امانوئل گوئیت (Emmanuel Gueit)، طراح این گوشی لوکس است. لوکس ترین و گرانترین گوشی موبایل Le Million با برچسب قیمتی عجیبی در سوئیس، قیمت‌گذاری شده است. این موبایل در کتاب رکوردهای گینس به عنوان گران‌ترین گوشی جهان به ثبت رسید و در سپتامبر 2006 در “نمایشگاه میلیونرها “ در کن فرانسه با قیمت 1.3 میلیون دلار (39 میلیارد تومان) فروخته شد.

20 قیراط الماس VVS1 و ساخت بخش‌هایی از طلای 18 عیار، در برچسب این قیمت نجومی نقش داده است.

4. iPhone 3G King’s Button

iPhone 3G King’s Button

جایگاه چهارم لیست گران ترین گوشی های دنیا را یک آیفون اشغال کرده است، اما آیفونی که توسط جواهرساز مشهور اتریشی، پیتر آلیسون خلق شده است. آلیسون برای تزئین این اسمارت فون از 138 قطعه الماس استفاده کرده است و این موضوع قیمت آن را به رقم 2.4 میلیون دلار (72 میلیارد تومان) رسانده است.

یک الماس سفید 6.6 قیراطی زینت بخش دکمه اصلی هوم شده که زیبایی آن را دو چندان کرده است. آیا برای خرید این گوشی لوکس مشتاق نشده‌اید؟!

3. Supreme Goldstriker iPhone

Supreme Goldstriker iPhone

سومین تلفن همراه گران قیمت جهان نیز یک آیفون است. آیفون Supreme با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، 3.2 میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است.

البته مسلما این مبلغ هنگفت هیچ ارتباطی به فضای ذخیره‌سازی آن ندارد. درواقع 271 گرم طلای 22 عیار و 53 الماس یک قیراطی که دورتا دور نمایشگر آن را زینت بخشیده، دلیل اصلی قیمت گران این تلفن همراه است.

کلید اصلی نیز با یک الماس نادر 7.1 قیراطی پوشانده شده است. با تبدیل قیمت این اسمارت فون به تومان به رقم 96 میلیارد تومان می‌رسیم؛ اما جالب است که این مدل نیز به عنوان گران‌ترین موبایل جهان شناخته نمی‌شود!

2. آیفون دایموند رز (Diamond Rose iPhone)

گران‌ترین گوشی موبایل جهان

دایموند رز نیز یکی از گران ترین گوشی های جهان است. این آیفون 4 گیگابایتی توسط استوارت هیوز (Stuart Hughes) طراحی شده است. قاب ساخته شده از 500 قطعه الماس به مجموع 100 قیراط، لوگوی اپل طراحی شده با 53 قطعه الماس اضافی و کلید اصلی هوم ساخته شده از یک الماس صورتی 8 قیراطی دستگاهی را خلق کرده که 8 میلیون دلار (240 میلیارد تومان) قیمت‌گذاری شده است. با این رقم حیرت آور، اما همچنان دایموند رز گران ترین گوشی هوشمند دنیا نخواهد بود

1. Falcon Supernova iPhone 6 Pink Diamond

گرانترین گوشی جهان
گرانترین گوشی جهان

و اکنون نوبت به آن رسید که گران ترین گوشی جهان را به شما معرفی کنیم و بازهم نامی از اپل به چشم می‌خورد. فالکون سوپرنوا آیفون 6 الماس صورتی، گران‌ترین گوشی جهان در سال 2021 بوده و توسط برند لوکس آمریکایی فالکون ساخته شده است.

در پشت این گوشی زیبا و لاکچری یک الماس صورتی قرار گرفته و همین الماس است که باعث شده تا آن را به لوکس ترین گوشی جهان تبدیل کند.

مدل iPhone 6 Pink Diamond با رنگ پلاتینیوم و رزگلد با طلای 24 عیار، 48.5 میلیون دلار قیمت گذاری شده است و برای کسانی که توانایی خرید این آیفون را ندارند، فالکون دو نمونه دیگر از این گوشی را با الماس نارنجی و الماس آبی به ترتیب با قیمت 42.5 میلیون دلار و 32.5 میلیون دلار طراحی کرده است.

با تبدیل قیمت قالکون سوپرنوا آیفون 6 به تومان، به رقم حیرت آور 1445 میلیارد تومان خواهد رسید. رقم بسیار شگفت انگیزی است، شما اینگونه فکر نمی کنید؟

.

منبع: quora, luxuryproperty

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    سلام مجدد بازم ممنونم از مطالب جالبتون ما فقط میتونیم بگیم کدوم رو بیشتر دوست داریم که بنده کوچک آیفون دایموند رز و ایفون supremegolds triker رو از بقیه بیشتر پسندیدم

    پاسخ

    ممنون از مطالب مفیدتون واقعیت دروغ چرا بدم نیومد از گوشی های گران قیمت دنیا ولی نظر کاملم رو جلب نکرد چون خب از نظر مالی که اینا برای من پول خورده خدایی نکرده کور بشم اگه دروغ بگم.. وای چرا من جایی رو نمیبینم خدا اشتباه کردم..مامان چاه فاظلاب زده بیرون اون تلمبه رو بیار دیگه😜😂

    پاسخ

    خیلی گوشی خوبی بنظر میرسه….… درسته ؟

    پاسخ

    سلام عالی بود...… تشکر از زحماتتون

    پاسخ

    سلام عرض میکنم خدمت سایت بی نظیرتون راستش این طرح مسابقه ای که ارائه کردین واقعا در نوع خودش جالب و تو ایران تکه و اینکه هم انگیزه ای ایجاد میکنه برای مطالعه و هم بردن جایزه راستش از طرفی مطالبتون هم جذابه برای مثال همیم مطلب گوشی گران قیمت خب شاید خیلیا چیزی راجعبش ندونن و با خودن این مقاله به اطلاعاتشون اضافه شه من خودم به مورد اول و سوم قبلا آشنا شده بودم و شنیده بودم که اینا حتی مدل های بسیار قدیمیش رو همچنان تو حراج های بزرگ امیریکا میخرن به هر حال برای صحابانشون ارزوی پول بیشتر میکنم😁😂امیدوارم خدا به ما هم بده از سایت خوبت ن هم تشکر میکنم

    پاسخ

    به به عالی بود فریبا خانوم .میشه بهم پیام بدی تا اینسان کارت دارم
    @milad_golestan_gorgan

    پاسخ